Nee, hij raakt niet gewond. Ik breek alleen zijn pols, en hij verliest 2 tanden en een vinger.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Andere con is dat hij misschien gewond kan raken.
Nah, afgesproken tijd is lame, ik wil niet dat veel mensen gaan schreeuwen enzo, gewoon na school van ze fiets af trappen en een paar Assassin's Creed moves doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef MASD het volgende:
Vechten op het schoolplein om een afgesproken tijd.mooie tijden. Zo van "Om kwart over 3 ga je dooood.", en dan om die tijd elkaar een paar keer wegduwen onder het luide geschreeuw van klasgenoten tot er een leraar kwam of je je verveelde. En daarna weer vrienden worden en bij elkaar spelen.
Basisschool was tof.
Als je zoiets bij mij zou flikken zou ik je ouders doodschieten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Nee, hij raakt niet gewond. Ik breek alleen zijn pols, en hij verliest 2 tanden en een vinger.
[..]
Nah, afgesproken tijd is lame, ik wil niet dat veel mensen gaan schreeuwen enzo, gewoon na school van ze fiets af trappen en een paar Assassin's Creed moves doen.
We hebben het al geprobeert op te lossen met praten maar dat werkt niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef opastokvis het volgende:
'ja want iedereen vindt het.'
jij en een paar anderen storen je aan hem.
dat is niet 'iedereen'.
sowieso kun je hem vertellen dat hij op moet rotten met zijn irritant gedrag, maar iemand om zoiets in elkaar slaan klinkt wel erg vmbo (sorry vmbo-ers, jullie vechten nu eenmaal eerder).
en als je het dan ook nog van te voren plant en niet eens alleen af kunt, dan ben je gewoon een popiejopie kankernerdje.
misschien moet je het hem vooraf vertellen, dan kan hij eerlijk terugvechten mietje.
Waar is de tijd gebleven dat je nog Mortal Kombat deed. FINISH HIM.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Nah, afgesproken tijd is lame, ik wil niet dat veel mensen gaan schreeuwen enzo, gewoon na school van ze fiets af trappen en een paar Assassin's Creed moves doen.
Je hebt een nieuwe UIquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je zoiets bij mij zou flikken zou ik je ouders doodschieten.
Jah MK is ook vet, maar met Assassin's Creed moves kun je wegvluchten over de daken enzo. En dan heb je een paard (Stalen ros jwz), en je hebt een coole capequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je nog Mortal Kombat deed. FINISH HIM.
HOAX, Autisten kunnen niet tegen veranderingen, nooit!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt, zelfs een autist als ik heeft soms wel eens verandering nodig.
Maar goed, zo te zien kan je het beter gewoon bij je flauwe spelletjes houden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:10 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Jah MK is ook vet, maar met Assassin's Creed moves kun je wegvluchten over de daken enzo. En dan heb je een paard (Stalen ros jwz), en je hebt een coole cape
Basisschool?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef Desunoto het volgende:
Binnenkort op het nieuws:
Basisschool geeft videogame Assassin's Creed schuld van vechtpartij
Je zit niet meer op de basisschool?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Basisschool?
Je stelt me DIEP teleur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |