Nee jonghuh! Ik kan al helemaal klimmen als Ezio Auditore da Firenze!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar goed, zo te zien kan je het beter gewoon bij je flauwe spelletjes houden..
Dit hebben we ook al geprobeert. Hij doet er dan gewoon lacherig over en gaat de volgende dag weer verderquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef AlfredKwak het volgende:
Geweld is nooit het antwoord!
Wat je beter kan doen is met een groep mensen rond hem heen gaan staan en hem flink laten schrikken. Laat hem maar weten dat er meer problemen komen als hij zo doorgaat. Je moet dan wel indruk maken als je begrijpt wat ik bedoel.
Met vechten los je niets op. Ten eerste is vechten een teken van zwakte (immers je verliest je beheersing), ten tweede valt er geen eer aan te behalen omdat het al een mietje is en ten derde is loop je een grote kans dat je gestraft gaat worden. (hij gaat de slachtofferrol maar al te graag in als nerd)
Dus... bedreig hem maar en flink ook. Er zijn zoveel meer dingen die pijn doen dan fysiek geweld, echt!
Christus. Zit je op een school voor speciale kinderen? Waarom laten ze jullie op een paard met een cape naar school gaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:10 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Jah MK is ook vet, maar met Assassin's Creed moves kun je wegvluchten over de daken enzo. En dan heb je een paard (Stalen ros jwz), en je hebt een coole cape
ROC Amsterdam jeweetquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Christus. Zit je op een school voor speciale kinderen? Waarom laten ze jullie op een paard met een cape naar school gaan?
ROC.quote:
Dat dus,quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef AlfredKwak het volgende:
Geweld is nooit het antwoord!
Wat je beter kan doen is met een groep mensen rond hem heen gaan staan en hem flink laten schrikken. Laat hem maar weten dat er meer problemen komen als hij zo doorgaat. Je moet dan wel indruk maken als je begrijpt wat ik bedoel.
Met vechten los je niets op. Ten eerste is vechten een teken van zwakte (immers je verliest je beheersing), ten tweede valt er geen eer aan te behalen omdat het al een mietje is en ten derde is loop je een grote kans dat je gestraft gaat worden. (hij gaat de slachtofferrol maar al te graag in als nerd)
Dus... bedreig hem maar en flink ook. Er zijn zoveel meer dingen die pijn doen dan fysiek geweld, echt!
Yihaaaquote:
Die haalde ik toch wel van buitenlandse servers afquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef Desunoto het volgende:
Dank je TS, nu moeten we de volgende Assassin's Creed uit het buitenland halen want ze gaan hem hier verbieden.
TS is zelf het nerdje en probeert met onze hulp een situatie te schetsen over wat de grote jongens met hem gaan doen nu dat hij moest lachen om hun gesprekjequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef CoolGuy het volgende:
Valt het nou niemand op dat TS het jongetje dat hij wil klappen als nerd bestempelt, maar vervolgens zelf een strakke plasser krijgt van een computerspelletje?
Met een roc opleiding mag je heul niet op fok komenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:38 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Ik ben bang
Wie zit er ook op het amsdterdams lyceum VWO?
Kun je me dan helpen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |