quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:08 schreef zhor het volgende:
Als je nou 12 jaar ouder was, dan kon je hem aanrijden met je auto.
Dat is mensen opwachten na schooltijd ook. helemaal als je met meerdere tegen 1 bent.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:07 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Nee, hij raakt niet gewond. Ik breek alleen zijn pols, en hij verliest 2 tanden en een vinger.
[..]
Nah, afgesproken tijd is stom , ik wil niet dat veel mensen gaan schreeuwen enzo, gewoon na school van ze fiets af trappen en een paar Assassin's Creed moves doen.
quote:
Eenschquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Moffol het volgende:
TS is dom en kan het niet zonder vechten oplossen. Slappe lul, hopelijk slaat die je helemaal in elkaar.
Jij staat op school bekend als vriendloze kneus, ik. Ik denk dat je zelfs helemáál geen mensen om je heen hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:29 schreef noksala het volgende:
Ik ben eigenlijk ook een voorstander van mensen klappen die irritant zijn. Daar sta ik om bekend opschool, dus heb ook geen irritante mensen om me heen.
"Werk solo", "kankertriest". Gáást, dit klinkt anders ook donders triest!quote:Ik werk wel altijd solo, met ze 2 of meer is echt kankertriest.
Je kan iemand ook gewoon negeren, weet je? Als je iemand slaat omdat je hem vervelend vind, dan ben je gewoon zwaar autistisch.. Dit zijn tips die TS dus niet moet volgen.quote:Stomp hem de eerst beste keer dat hij vervelend is gewoon helemaal in elkaar, en wanneer hij het weer doet gewoon weer in elkaar stompen. Je moet gewoon niet accepteren dude, eerst je grenzen aangeven daarna vriendelijk worden.
Denk je dat TS negeren niet al heeft geprobeert. Hij is het gewoon spuugzat, en het word tijd dat hij zijn grenzen moeten aangeven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij staat op school bekend als vriendloze kneus, ik. Ik denk dat je zelfs helemáál geen mensen om je heen hebt.
[..]
"Werk solo", "kankertriest". Gáást, dit klinkt anders ook donders triest!
[..]
Je kan iemand ook gewoon negeren, weet je? Als je iemand slaat omdat je hem vervelend vind, dan ben je gewoon zwaar autistisch.. Dit zijn tips die TS dus niet moet volgen.
Ts, de gouden tip: negeren. Als hij je niet slaat, ga je het gore lef niet hebben om zelf te beginnen met slaan. Jij hebt met je kloeren van zijn lichaam af te blijven, zelfs al zit hij je moeder te beledigen of verlinkt hij alles wat je aan stoute dingetjes doet.
Je blijft van andere mensen af, begrepen?
Vet, samen met een maat hele dagen opgesloten zitten. Dat zou ik ook wel willen. Heel de tijd kut grappen enzo maken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ik zit met TS op dezelfde school, en wij moeten vanaf 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags in een kk kamertje van 2 bij 3 meter zitten de hele dag, werken werken werken! je mag alleen maar weg om naar de wc te gaan ;')
Dan faalt TS gewoon in negeren. Toch is negeren later erg handig, dus oefent hij nu maar goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:19 schreef noksala het volgende:
[..]
Denk je dat TS negeren niet al heeft geprobeert. Hij is het gewoon spuugzat, en het word tijd dat hij zijn grenzen moeten aangeven.
OJa en ik heb wel vrienden om me heen. Het is een kwestie van wederzijds respect.
Nerds hebben meestal geweren op zak om een bloedbad aan te richten als ze te veel gepest worden. Denk aan Columbine.quote:
haha iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nerds hebben meestal geweren op zak om een bloedbad aan te richten als ze te veel gepest worden. Denk aan Columbine.
Dus safety first.
weet je nog meer rampen op scholen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nerds hebben meestal geweren op zak om een bloedbad aan te richten als ze te veel gepest worden. Denk aan Columbine.
Dus safety first.
Ik ben het met je eens dat geweld gebruiken niet altijd even handig is. Alleen negeren is niet goed, daar krijg je lichaamsklachten van zoals hoofdpijn, spierspanning, kramp. Dat komt omdat als je iets negeert.. Je onderbewuste kan het niet negeren dus het doet toch wat met je. De kunst is niet negeren, maar het laten zoals het is. Dus je zegt;quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan faalt TS gewoon in negeren. Toch is negeren later erg handig, dus oefent hij nu maar goed.
Ik zal het er bij hem instampen, goed?
GEWELD IS FOUT. Zo. Dit staat in hoofdletters, dus het is waar.
Gewoon, afblijven van iemand die je niet aanvalt.
Jij gaat het niet maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan faalt TS gewoon in negeren. Toch is negeren later erg handig, dus oefent hij nu maar goed.
Ik zal het er bij hem instampen, goed?
GEWELD IS FOUT. Zo. Dit staat in hoofdletters, dus het is waar.
Gewoon, afblijven van iemand die je niet aanvalt.
x2quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:03 schreef Brawler het volgende:
En dan ook nog twee vriendjes van je erbij betrekken? TS is een watje en durft niet in zijn eentje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |