Beetje veel he.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet die kutsmiley naar mij jha![]()
en wat is er mis met 5 uur slaap?
vind je dat veel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje veel he.
Je kunt beter hierblijven om WH te inspireren. Als jij weg gaat gaat ie kutmuziek draaien
Gewoon volgend jaar pas maken. Trouwens WH heeft besloten GEEN muziek te draaien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind je dat veel?
maar van 3 tot half 8 is volgens mij 4 en half uur.. zou er 4 van kunnen maken.. maar als ik minder doe dan wordt het drama..
alhoewel.. heb al niet geleerd.. dus drama wordt het toch
Nee, dat deed zijn computer voor hem... :/quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar pas maken. Trouwens WH heeft besloten GEEN muziek te draaien?
Als de apparatuur/software niet faalt wel iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, dat deed zijn computer voor hem... :/
whaha.. nee kan hem met een paar weken weer doen... en normaal ben ik een leerpikkie dus is niet erg als ik een keer een onvoldoende haalquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar pas maken. Trouwens WH heeft besloten GEEN muziek te draaien?
je moet niet vergeten je sig weer aan te passen hequote:Op donderdag 3 februari 2011 02:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, dat deed zijn computer voor hem... :/
Wat moet ik er aan aanpassen dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet niet vergeten je sig weer aan te passen he
whaha is slecht voor je imago als je dit laat staanquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat moet ik er aan aanpassen dan?
volgens mij klopt hij nu ook niet echtquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
trackinfo (noem je dat zo) in VLC player doet het nog niet
niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
wat was er nou trouwens gisteren dat je niet vergeten was knetter?
even wat anders.. jij had het over forever friends plaatje.. heb jij het beeld van een huppelkutje van mij dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
wat was er nou trouwens gisteren dat je niet vergeten was knetter?
Blijf nog maar even plakkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik wou nog wel speciaal voor jou wh tot half 4 wakker blijven....
Wat voorn dag wordt het vandaag dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 06:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik mis m'n langzaam-wakker-worden-tijdens-het-slotjes-zetten-met-een-kop-koffie-liedje
Je kon het niet latenquote:Op donderdag 3 februari 2011 06:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Radiovolklekker geslapen?
sorry voor dit SwJ. Kusje erop
Een donderdag.quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voorn dag wordt het vandaag dan?
Ik hoorde een soort overgang, toen wist ik dat jij er weer wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:06 schreef trolololo het volgende:
Goedenmorgen! Automaat staat weer vol open
Echtquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoorde een soort overgang, toen wist ik dat jij er weer was
Watquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:10 schreef Ragboer het volgende:
Dromenvangertje klonk wel een beetje bang...
Welterustenquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:12 schreef trolololo het volgende:
Nu SWJ's wens bevredigd te hebben ga ik er nog even in liggen, ik begin pas om 09:50.
Rest muziek > random
hihihi je zei bevredigdquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:12 schreef trolololo het volgende:
Nu SWJ's wens bevredigd te hebben ga ik er nog even in liggen, ik begin pas om 09:50.
Rest muziek > random
Ja, en?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens, is trolololo de enige met een automaat of zijn er meerdere?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en?Rustig, ik trollde maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens, is trolololo de enige met een automaat of zijn er meerdere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeeeeeeeeyquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAA NOG MAAR 2 UUR EN 27 MINUTEN![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en?Volgens mij kan je dat instellen in VDJ, zeker weten doe ik het niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens, is trolololo de enige met een automaat of zijn er meerdere?
Dus in principe kan iedereen een automaat aanzettenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik hoor niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:31 schreef Popje-popje het volgende:
wat een lekkere muziek op de ochtend
Heb jij wel geslapen vannacht?quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAA NOG MAAR 2 UUR EN 27 MINUTEN![]()
![]()
![]()
![]()
Echt welquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:31 schreef Popje-popje het volgende:
wat een lekkere muziek op de ochtend
Mwoah een beetjequote:Op donderdag 3 februari 2011 07:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Heb jij wel geslapen vannacht?
Goedemorgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Goedemorgen trouwens
Mute misschien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoor niks![]()
Geluid staat vol open maar ik hoor niks
Nee.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg. Blijkbaar stond ie wel op mute maar dan zonder het muteicoontje in mn taakbalk
Iets te heftig jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit, deze muziek, op de vroege ochtend
Straks onderweg naar school weer aan de rock en metalquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:39 schreef Ragboer het volgende:
Hardstijl in de ochtendZit nu ook speedcore te luisteren
Geweldig hequote:
Kan niet met VDJ, moet met SAM, en dan een clockwheel samenstelllen, met wanner muziek uit welke map, hoe geselecteerd, welke jingles etc. was best ingewikkeld, maar nu snap ik het meeste welquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat instellen in VDJ, zeker weten doe ik het niet hoor.
Dus in principe kan iedereen een automaat aanzetten
Ook goed. Ik ben vooral blij dat de muziek het nog doet en het is al na 9 uurquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kan niet met VDJ, moet met SAM, en dan een clockwheel samenstelllen, met wanner muziek uit welke map, hoe geselecteerd, welke jingles etc. was best ingewikkeld, maar nu snap ik het meeste wel
Ga jij danquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook goed. Ik ben vooral blij dat de muziek het nog doet en het is al na 9 uur![]()
53 minuten nog
Was het een fijne steen?quote:
Hahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het een fijne steen?
Dan heb ik de sleutel van mn huisje
Ik ga geen Dj spelen hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:09 schreef trolololo het volgende:
[..]
Haha
sorry!
Jammer dat ik niet kan luisteren... zit ik op school...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga geen Dj spelen hoor![]()
Ik ga straks naar de woningbouw, sleutel en contract regelen
Nee Purmerend is engquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:11 schreef trolololo het volgende:
[..]ik kan ook niet wachten tot ik uit huis kan
Ga je in Purmerend ergens wonen?
quote:
Kusje?quote:
Woon er een paar dagen, en je verdwaalt niet meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje?
Jij bent niet eng!! Jij bent lief![]()
Maar stel ik ga in Purmerend wonen dan verdwaal ik onderweg naar mn eigen huis, Dat is ook niet handig
Ezjes die er geen vertrouwen in hebben dat ik ook in Emmen heus wel kan verdwalenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Woon er een paar dagen, en je verdwaalt niet meer.
Tip. Als je wilt verdwalen, ga in Haarlem wonen.
lees maar terug wat huppemuts allemaal postquote:
huppel is al weg voor huisjequote:Op donderdag 3 februari 2011 09:46 schreef Stokstaart het volgende:
Huppel mag je al bijna naar je huis?
wat voor examen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog 3 kwartier.. dan examen![]()
ik mis allemaal goeien muziek geloof ik
succesquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Theorie examen persoonlijke zorg.. en heb haast niet geleerd... wel geprobeerd maar kon niks onthouden.. hoop dat ik straks ineens een vlaag van intelligentie heb
Je gaat vast een 10 halenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Theorie examen persoonlijke zorg.. en heb haast niet geleerd... wel geprobeerd maar kon niks onthouden.. hoop dat ik straks ineens een vlaag van intelligentie heb
quote:Uw bestelling is vandaag naar u verstuurd en wordt binnen twee werkdagenbezorgd. Hieronder vindt u informatie over de verzending van de producten:
wat heb je besteld? mic?quote:
OhhhhLaLaaaaaaaaaquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:05 schreef OhLaLa het volgende:
Heeeeee goedemorgen schatje koelkast !!!
*kiss kiss*
Fappen ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga wat anders doen, drakenman
ik zit al hier te posten en illegale software op me phone te zettenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga wat anders doen, drakenman
DJ Sandstorm? Of die daar op de webcam te zien zijn? Diegene die daar op de webcam te zien zijn, zijn degene die het programma presenterenquote:
Zijn die van jouw school ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DJ Sandstorm? Of die daar op de webcam te zien zijn? Diegene die daar op de webcam te zien zijn, zijn degene die het programma presenteren
Nee, van de lokale radio alhierquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zijn die van jouw school ofzo?
Heb het filmpje niet gezien trouwens
quote:
Zoiets jaquote:
Je ne comprends pasquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zoiets ja
Er hoort 'ik begrijp het niet' te staan in het Frans
IS AL WEER 3 JAAR GELEDEN DAT IK FRANS HAD JA
awwwwwwquote:
Zullen we al onze pogingen om Frans te typen maar staken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
awwwwww![]()
Ik ken als antwoord alleen mon non plus, maar dat is fout want dan is het moi non plus en ook dat klopt niet want dan is het "ik ook niet". Dus ik doe gewoon:
Pope of Dope?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:21 schreef djkoelkast het volgende:
Als er verzoekjes zijn voor na de Franse plaatjes (heb er nog 2) zeg 't maar
Ik houd van frans. Maar je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent een cultuurbarbaar en verstoort mijn Franse ochtend
Waar kan ik jou dan een plezier mee doen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd van frans. Maar je kan ook overdrijven.
Ik heb over dat onderwerp al een PM gestuurd naar SwJ , Myraela en Murp. Zodat wij niet de dupe worden van de bagger van anderen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar kan ik jou dan een plezier mee doen?
En hoe vind je het vernieuwde posten sinds gisteren?![]()
En mogen we baggeraars reporten? Er zijn een paar die de topics weer verzieken
Topper!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb over dat onderwerp al een PM gestuurd naar SwJ , Myraela en Murp. Zodat wij niet de dupe worden van de bagger van anderen!
komt pope of dope hierna?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Topper!
Wij zitten ook niet te wachten OP POSTS MET ALLEEN HOOFDLETTERS JWTZ
Zo nu alleen een franse titel![]()
luister je wel naar de muziek uit mijn programma? Ik draai die elke uitzending als plugplaat voor 2011quote:
pope of dope is niet zo heel bekent maar wel een zeer leuk nummerquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
luister je wel naar de muziek uit mijn programma? Ik draai die elke uitzending als plugplaat voor 2011En het is geen gitaarmuziek
Ik heb alleen maar stukken van je shows gehoord, jij zendt meestal op tijden uit dat ik met andere dingen bezig ben, dus wat dat betreft moet ik als antwoord geven: neen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
luister je wel naar de muziek uit mijn programma? Ik draai die elke uitzending als plugplaat voor 2011En het is geen gitaarmuziek
het is bekendquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:29 schreef dragems het volgende:
[..]
pope of dope is niet zo heel bekent maar wel een zeer leuk nummer
Party Harders vs The Subs - Pope of Dopequote:Op donderdag 3 februari 2011 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar stukken van je shows gehoord, jij zendt meestal op tijden uit dat ik met andere dingen bezig ben, dus wat dat betreft moet ik als antwoord geven: neen.
Moet ook kunnen, ik hou er alleen niet vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:31 schreef OhLaLa het volgende:
ja precies een paar plaatjes moet kunnen toch
ze vragen ook tig keer die kale kano aan , net of dat zo geweldig is
ONZ Radio is gewoon awesomequote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
Alles waar geld aan verdiend wordt is commerciëel. Punt.
En niet commerciëelquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ONZ Radio is gewoon awesome
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
Precies, houden zoquote:
Ja, maar ik bedoel niet of de artiesten er wat aan verdienen, ik bedoel, of het gedraaid wordt op stations waarop de organisatie eraan verdiend... 3fm is niet commercieelquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
Dan moet je ook dingen, nu zijn we vrij om te doen wat we willen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Precies, houden zo
Anders krijgen wij straks ook allemaal reclame, naast wat Dalando en Paul nu allemaal spammen
Beterschapquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Even lekker meeluisteren met onzin radio onder het ziek zijn![]()
En datquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je ook dingen, nu zijn we vrij om te doen wat we willen.
Niet commerciëel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel niet of de artiesten er wat aan verdienen, ik bedoel, of het gedraaid wordt op stations waarop de organisatie eraan verdiend... 3fm is niet commercieel
De reclame is toch vooral om de kosten te drukkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet commerciëel?![]()
Ze draaien reclame, ze verdienen geld, ze zijn net zo commerciëel als 538, alleen krijgen ook nog een deel van onze belastingcenten erbij. 3FM niet commerciëel noemen
1 verschil: ze zijn er niet van afhankelijk, van de reclameinkomsten.
Ze mogen wel commercieel zijn, maar beperkt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:36 schreef naatje_1 het volgende:
Althans, het is de bedoeling om niet commercieel te zijn, want overheid mag niet commercieel zijn, 3fm = NPO = overheid
Aaawwwwhhh , vervelend voor jequote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vitamine C tabletten zijn je vriend
De tabletten en de dropjes hebben tot nu toe niet zo geholpen.quote:
Het is niet belachelijk als 3fm hem gewoon graag wil houden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
en uiteraard is het belachelijk als een discjockey hoger wordt betaald om bij 3fm te blijven...
een discussie moet met zijn onderwerp eindigen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe dan ook, het is gewoon commerciëel en daar begon de discussie over
3fm hoort niet te concurreren met 538, vind ik. Dus ja, dat is belachelijk. Ik luister ook nooit overdag, want dan concurreert 3fm met 538, maar in de avond kan ik normaal luisteren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is niet belachelijk als 3fm hem gewoon graag wil houden?
Heb gewoon respect voor elke radio, zij proberen met hun middelen een leuke radio neer te zetten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
3fm hoort niet te concurreren met 538, vind ik. Dus ja, dat is belachelijk. Ik luister ook nooit overdag, want dan concurreert 3fm met 538, maar in de avond kan ik normaal luisteren.
Oh, jouw mening.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
3fm hoort niet te concurreren met 538, vind ik. Dus ja, dat is belachelijk. Ik luister ook nooit overdag, want dan concurreert 3fm met 538, maar in de avond kan ik normaal luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, jouw mening.
Ik luister eigenlijk nooit radio, alleen die van onzIk snap 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, jouw mening.
Ik luister eigenlijk nooit radio, alleen die van onznee , leg uit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ I'm tHe SweEteSt BiTcH yOull EvEr MeEt ♥
uʍop ǝpısdn uǝʌǝ ssǝuǝɯosǝʍɐ
Dat vind ik ook, je hoeft niet de luisteraar te boeien met 24/7 kale kano etc.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik probeer juist de platen te draaien die je niet overal 100x per dag hoort. Tuurlijk zitten die platen er wel tussen, maar niet uitsluitend. We moeten wel anders zijn dan de bekende zenders. Daarom is het zo jammer dat je 3x per dag paradise city en smells like teen spirit hoort, die hoor je overal wel zo'n beetje 3x per dag.
Dat proberen ze in het tijdslot 22-01 ook te doen op 3fmquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik probeer juist de platen te draaien die je niet overal 100x per dag hoort. Tuurlijk zitten die platen er wel tussen, maar niet uitsluitend. We moeten wel anders zijn dan de bekende zenders. Daarom is het zo jammer dat je 3x per dag paradise city en smells like teen spirit hoort, die hoor je overal wel zo'n beetje 3x per dag.
Kale kano is natuurlijk gewoon een grap en vooral zo leuk om vaak te draaien omdat veel mensen zich er aan storen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, je hoeft niet de luisteraar te boeien met 24/7 kale kano etc.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat proberen ze in het tijdslot 22-01 ook te doen op 3fm
Het was maar een voorbeeld. Maar op die punten heb je gelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kale kano is natuurlijk gewoon een grap en vooral zo leuk om vaak te draaien omdat veel mensen zich er aan storen.
Van maandag t/m vrijdag lukt dat aardig hoorquote:
quote:[..]
Het was maar een voorbeeld. Maar op die punten heb je gelijk.
Ik probeer het altijd te doen. Ik draai in de regel geen platen die niemand wil horen, maar wel platen die je niet dagelijks hoort (en nogmaals niet uitsluitend, zulke platen zitten er altijd tussen).quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat proberen ze in het tijdslot 22-01 ook te doen op 3fm
moet jij zo pas naar school?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
ik moet me maar eens opmaken voor school, bye bye mensen, bye bye
Dat waardeer ik ook zeer. Ik probeer het ook, maar soms heb ik die kennis nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd te doen. Ik draai in de regel geen platen die niemand wil horen, maar wel platen die je niet dagelijks hoort (en nogmaals niet uitsluitend, zulke platen zitten er altijd tussen).
CHECK JE PM BAASquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:49 schreef Monopoly het volgende:
Voor mijn show vanmiddag tussen 15:00 en 16:30 heb ik nog nieuwtjes en leuke dingen nodig, Dus wil je iets vragen, bekendmaken of heb je leuke nieuwtjes?
PM Monopoly eventjes![]()
presentquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik voel een whiskersje aankomen, wie houdt dragems binnen?
Dan weet ik het helaas nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:56 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik werd niet gebeld
Het kwam van de pc
Ik heb het niet uitgezondenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:56 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik werd niet gebeld
Het kwam van de pc
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:59 schreef Monopoly het volgende:
Draai anders eens wat trance anthems van Sensation White uit het verledenDie doen het altijd goed bij iedereen
Ik heb de skype functie nog niet werkend, maar dat moet ik dan maar even fixenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:00 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens mono zal ik jou vergezellen tijdens de marathon
Chelsea deggeren?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die volg ik dus niet![]()
Ik doe wel anthems
en je daarna cynisch afdrogenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]Als ik een vrouw was, zou ik gruwelijk nat worden van deze muziek
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en je daarna cynisch afdrogen![]()
Stijfjequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]Als ik een vrouw was, zou ik gruwelijk nat worden van deze muziek
2quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:11 schreef Monopoly het volgende:
Deze versie is zoooooooooooooooooooooooooo baas
Dat is 2003, dit is 2002.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:12 schreef Monopoly het volgende:
Overigens is de originele van Mozart met Lacrimosa
Als je je oren kapot maakt doe het dan mooi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:13 schreef Afroman het volgende:
Dit is gewoon met een goede rede je oren verneuken
goed ideequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je je oren kapot maakt doe het dan mooi.
Dit voelt als een jingle![]()
dacht het ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:18 schreef Patje1987 het volgende:
2002 is toch the Rush? Beetje donkere melodie enzo
Wanneer vul je je fotoboek nou eens, ik blijf maar klikken maar er valt steeds niks te aanbiddenquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wanneer vul je je fotoboek nou eens, ik blijf maar klikken maar er valt steeds niks te aanbidden
Kwijl plaatquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:22 schreef Patje1987 het volgende:
Nu ik dit hoor heb ik ook zin om no regular te luisteren van ricky fobis.
Ja live setje ofzo jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:24 schreef Patje1987 het volgende:
Mono tijdens de marathon even een stukje van een oude sensation draaien?
Hahahhaha , je denkt toch niet dat ik foto's van mezelf erin ga zetten .quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wanneer vul je je fotoboek nou eens, ik blijf maar klikken maar er valt steeds niks te aanbidden
Gij bent repelsteeltje,quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:25 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Hahahhaha , je denkt toch niet dat ik foto's van mezelf erin ga zetten .
Heel Fok! hoeft niet te weten wie ik ben.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:25 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Hahahhaha , je denkt toch niet dat ik foto's van mezelf erin ga zetten .
Heel Fok! hoeft niet te weten wie ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |