Zoiets jaquote:

Je ne comprends pasquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zoiets ja
Er hoort 'ik begrijp het niet' te staan in het Frans
IS AL WEER 3 JAAR GELEDEN DAT IK FRANS HAD JA

awwwwwwquote:

Zullen we al onze pogingen om Frans te typen maar staken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
awwwwww![]()
Ik ken als antwoord alleen mon non plus, maar dat is fout want dan is het moi non plus en ook dat klopt niet want dan is het "ik ook niet". Dus ik doe gewoon:

Pope of Dope?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:21 schreef djkoelkast het volgende:
Als er verzoekjes zijn voor na de Franse plaatjes (heb er nog 2) zeg 't maar

Ik houd van frans. Maar je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent een cultuurbarbaar en verstoort mijn Franse ochtend

Waar kan ik jou dan een plezier mee doen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd van frans. Maar je kan ook overdrijven.

Ik heb over dat onderwerp al een PM gestuurd naar SwJ , Myraela en Murp. Zodat wij niet de dupe worden van de bagger van anderen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar kan ik jou dan een plezier mee doen?
En hoe vind je het vernieuwde posten sinds gisteren?![]()
En mogen we baggeraars reporten? Er zijn een paar die de topics weer verzieken

Topper!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb over dat onderwerp al een PM gestuurd naar SwJ , Myraela en Murp. Zodat wij niet de dupe worden van de bagger van anderen!

komt pope of dope hierna?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Topper!
Wij zitten ook niet te wachten OP POSTS MET ALLEEN HOOFDLETTERS JWTZ
Zo nu alleen een franse titel![]()

luister je wel naar de muziek uit mijn programma? Ik draai die elke uitzending als plugplaat voor 2011quote:

pope of dope is niet zo heel bekent maar wel een zeer leuk nummerquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
luister je wel naar de muziek uit mijn programma? Ik draai die elke uitzending als plugplaat voor 2011En het is geen gitaarmuziek

Ik heb alleen maar stukken van je shows gehoord, jij zendt meestal op tijden uit dat ik met andere dingen bezig ben, dus wat dat betreft moet ik als antwoord geven: neen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
luister je wel naar de muziek uit mijn programma? Ik draai die elke uitzending als plugplaat voor 2011En het is geen gitaarmuziek

het is bekendquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:29 schreef dragems het volgende:
[..]
pope of dope is niet zo heel bekent maar wel een zeer leuk nummer

Party Harders vs The Subs - Pope of Dopequote:Op donderdag 3 februari 2011 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar stukken van je shows gehoord, jij zendt meestal op tijden uit dat ik met andere dingen bezig ben, dus wat dat betreft moet ik als antwoord geven: neen.

Moet ook kunnen, ik hou er alleen niet vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:31 schreef OhLaLa het volgende:
ja precies een paar plaatjes moet kunnen toch
ze vragen ook tig keer die kale kano aan , net of dat zo geweldig is

ONZ Radio is gewoon awesomequote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
Alles waar geld aan verdiend wordt is commerciëel. Punt.

En niet commerciëelquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ONZ Radio is gewoon awesome

quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:

Precies, houden zoquote:

Ja, maar ik bedoel niet of de artiesten er wat aan verdienen, ik bedoel, of het gedraaid wordt op stations waarop de organisatie eraan verdiend... 3fm is niet commercieelquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:

Dan moet je ook dingen, nu zijn we vrij om te doen wat we willen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Precies, houden zo
Anders krijgen wij straks ook allemaal reclame, naast wat Dalando en Paul nu allemaal spammen

Beterschapquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Even lekker meeluisteren met onzin radio onder het ziek zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |