quote:
Kusje?quote:
Woon er een paar dagen, en je verdwaalt niet meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje?
Jij bent niet eng!! Jij bent lief![]()
Maar stel ik ga in Purmerend wonen dan verdwaal ik onderweg naar mn eigen huis, Dat is ook niet handig
Ezjes die er geen vertrouwen in hebben dat ik ook in Emmen heus wel kan verdwalenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Woon er een paar dagen, en je verdwaalt niet meer.
Tip. Als je wilt verdwalen, ga in Haarlem wonen.
lees maar terug wat huppemuts allemaal postquote:
huppel is al weg voor huisjequote:Op donderdag 3 februari 2011 09:46 schreef Stokstaart het volgende:
Huppel mag je al bijna naar je huis?
wat voor examen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog 3 kwartier.. dan examen![]()
ik mis allemaal goeien muziek geloof ik
succesquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Theorie examen persoonlijke zorg.. en heb haast niet geleerd... wel geprobeerd maar kon niks onthouden.. hoop dat ik straks ineens een vlaag van intelligentie heb
Je gaat vast een 10 halenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Theorie examen persoonlijke zorg.. en heb haast niet geleerd... wel geprobeerd maar kon niks onthouden.. hoop dat ik straks ineens een vlaag van intelligentie heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |