Beetje veel he.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet die kutsmiley naar mij jha![]()
en wat is er mis met 5 uur slaap?
vind je dat veel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje veel he.
Je kunt beter hierblijven om WH te inspireren. Als jij weg gaat gaat ie kutmuziek draaien
Gewoon volgend jaar pas maken. Trouwens WH heeft besloten GEEN muziek te draaien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind je dat veel?
maar van 3 tot half 8 is volgens mij 4 en half uur.. zou er 4 van kunnen maken.. maar als ik minder doe dan wordt het drama..
alhoewel.. heb al niet geleerd.. dus drama wordt het toch
Nee, dat deed zijn computer voor hem... :/quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar pas maken. Trouwens WH heeft besloten GEEN muziek te draaien?
Als de apparatuur/software niet faalt wel iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, dat deed zijn computer voor hem... :/
whaha.. nee kan hem met een paar weken weer doen... en normaal ben ik een leerpikkie dus is niet erg als ik een keer een onvoldoende haalquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar pas maken. Trouwens WH heeft besloten GEEN muziek te draaien?
je moet niet vergeten je sig weer aan te passen hequote:Op donderdag 3 februari 2011 02:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, dat deed zijn computer voor hem... :/
Wat moet ik er aan aanpassen dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet niet vergeten je sig weer aan te passen he
whaha is slecht voor je imago als je dit laat staanquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat moet ik er aan aanpassen dan?
volgens mij klopt hij nu ook niet echtquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
trackinfo (noem je dat zo) in VLC player doet het nog niet
niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
wat was er nou trouwens gisteren dat je niet vergeten was knetter?
even wat anders.. jij had het over forever friends plaatje.. heb jij het beeld van een huppelkutje van mij dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
wat was er nou trouwens gisteren dat je niet vergeten was knetter?
Blijf nog maar even plakkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik wou nog wel speciaal voor jou wh tot half 4 wakker blijven....
Wat voorn dag wordt het vandaag dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 06:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik mis m'n langzaam-wakker-worden-tijdens-het-slotjes-zetten-met-een-kop-koffie-liedje
Je kon het niet latenquote:Op donderdag 3 februari 2011 06:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Radiovolklekker geslapen?
sorry voor dit SwJ. Kusje erop
Een donderdag.quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voorn dag wordt het vandaag dan?
Ik hoorde een soort overgang, toen wist ik dat jij er weer wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:06 schreef trolololo het volgende:
Goedenmorgen! Automaat staat weer vol open
Echtquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoorde een soort overgang, toen wist ik dat jij er weer was
Watquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:10 schreef Ragboer het volgende:
Dromenvangertje klonk wel een beetje bang...
Welterustenquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:12 schreef trolololo het volgende:
Nu SWJ's wens bevredigd te hebben ga ik er nog even in liggen, ik begin pas om 09:50.
Rest muziek > random
hihihi je zei bevredigdquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:12 schreef trolololo het volgende:
Nu SWJ's wens bevredigd te hebben ga ik er nog even in liggen, ik begin pas om 09:50.
Rest muziek > random
Ja, en?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens, is trolololo de enige met een automaat of zijn er meerdere?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en?Rustig, ik trollde maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens, is trolololo de enige met een automaat of zijn er meerdere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeeeeeeeeyquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAA NOG MAAR 2 UUR EN 27 MINUTEN![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en?Volgens mij kan je dat instellen in VDJ, zeker weten doe ik het niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens, is trolololo de enige met een automaat of zijn er meerdere?
Dus in principe kan iedereen een automaat aanzettenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik hoor niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:31 schreef Popje-popje het volgende:
wat een lekkere muziek op de ochtend
Heb jij wel geslapen vannacht?quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAA NOG MAAR 2 UUR EN 27 MINUTEN![]()
![]()
![]()
![]()
Echt welquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:31 schreef Popje-popje het volgende:
wat een lekkere muziek op de ochtend
Mwoah een beetjequote:Op donderdag 3 februari 2011 07:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Heb jij wel geslapen vannacht?
Goedemorgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Goedemorgen trouwens
Mute misschien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoor niks![]()
Geluid staat vol open maar ik hoor niks
Nee.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg. Blijkbaar stond ie wel op mute maar dan zonder het muteicoontje in mn taakbalk
Iets te heftig jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit, deze muziek, op de vroege ochtend
Straks onderweg naar school weer aan de rock en metalquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:39 schreef Ragboer het volgende:
Hardstijl in de ochtendZit nu ook speedcore te luisteren
Geweldig hequote:
Kan niet met VDJ, moet met SAM, en dan een clockwheel samenstelllen, met wanner muziek uit welke map, hoe geselecteerd, welke jingles etc. was best ingewikkeld, maar nu snap ik het meeste welquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat instellen in VDJ, zeker weten doe ik het niet hoor.
Dus in principe kan iedereen een automaat aanzetten
Ook goed. Ik ben vooral blij dat de muziek het nog doet en het is al na 9 uurquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kan niet met VDJ, moet met SAM, en dan een clockwheel samenstelllen, met wanner muziek uit welke map, hoe geselecteerd, welke jingles etc. was best ingewikkeld, maar nu snap ik het meeste wel
Ga jij danquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook goed. Ik ben vooral blij dat de muziek het nog doet en het is al na 9 uur![]()
53 minuten nog
Was het een fijne steen?quote:
Hahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het een fijne steen?
Dan heb ik de sleutel van mn huisje
Ik ga geen Dj spelen hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:09 schreef trolololo het volgende:
[..]
Haha
sorry!
Jammer dat ik niet kan luisteren... zit ik op school...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga geen Dj spelen hoor![]()
Ik ga straks naar de woningbouw, sleutel en contract regelen
Nee Purmerend is engquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:11 schreef trolololo het volgende:
[..]ik kan ook niet wachten tot ik uit huis kan
Ga je in Purmerend ergens wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |