Ik heb alleen maar stukken van je shows gehoord, jij zendt meestal op tijden uit dat ik met andere dingen bezig ben, dus wat dat betreft moet ik als antwoord geven: neen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
luister je wel naar de muziek uit mijn programma? Ik draai die elke uitzending als plugplaat voor 2011En het is geen gitaarmuziek
het is bekendquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:29 schreef dragems het volgende:
[..]
pope of dope is niet zo heel bekent maar wel een zeer leuk nummer
Party Harders vs The Subs - Pope of Dopequote:Op donderdag 3 februari 2011 10:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar stukken van je shows gehoord, jij zendt meestal op tijden uit dat ik met andere dingen bezig ben, dus wat dat betreft moet ik als antwoord geven: neen.
Moet ook kunnen, ik hou er alleen niet vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:31 schreef OhLaLa het volgende:
ja precies een paar plaatjes moet kunnen toch
ze vragen ook tig keer die kale kano aan , net of dat zo geweldig is
ONZ Radio is gewoon awesomequote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
Alles waar geld aan verdiend wordt is commerciëel. Punt.
En niet commerciëelquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ONZ Radio is gewoon awesome
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
Precies, houden zoquote:
Ja, maar ik bedoel niet of de artiesten er wat aan verdienen, ik bedoel, of het gedraaid wordt op stations waarop de organisatie eraan verdiend... 3fm is niet commercieelquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
Dan moet je ook dingen, nu zijn we vrij om te doen wat we willen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Precies, houden zo
Anders krijgen wij straks ook allemaal reclame, naast wat Dalando en Paul nu allemaal spammen
Beterschapquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Even lekker meeluisteren met onzin radio onder het ziek zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |