Natuurlijk draait hij het om. He was al lang duidelijk dat deze mensen pas naar huis gaan al Mubarak weg is.quote:NRC Live:
Reuters: EGYPT'S VICE-PRESIDENT SAYS DIALOGUE WITH POLITICAL FORCES DEPENDS ON END TO PROTESTS-STATE AGENCY
Ik kan het me voorstellen. Echt schandalig, eerst de boel afsluiten als er nood is en nu dit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Daniel1976 het volgende:
Vodafone has sent a nation-wide SMS announcing a big a Pro # Mubarak rally. #Egypt #Tahrir #Jan25 #1M #Feb1
Iets zegt me dat ik van provider ga wisselen.
Godverdomme, ik heb ook Vodafone.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Daniel1976 het volgende:
Vodafone has sent a nation-wide SMS announcing a big a Pro # Mubarak rally. #Egypt #Tahrir #Jan25 #1M #Feb1
Iets zegt me dat ik van provider ga wisselen.
Verliezers hebben altijd spijt. Mubarak krijgt ook spijt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef yavanna het volgende:
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
by boomarak
Thugs that have been caught have turned up the money they had been bribed with, many are sorry for what happened #Egypt #Jan25 #Tahrir
Hopelijk is daar nog enige bewaking v.h leger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef Daniel1976 het volgende:
evanchill Evan Hill
Black smoke has begun billowing up from somewhere very close to the eastern wall of the Egyptian Museum, among pro-Mubarak crowd.
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Ik heb idd het vermoeden dat er een aantal mensen bullshit praten op twitter, lastig om te zeggen wie en waarom.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef Floxxx het volgende:
AJE laat echt niets meer zien, volgens mij zijn die tweets niet op waarheid berust...
Nu sorry zeggen, beetje laat vind je niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef yavanna het volgende:
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
by boomarak
Thugs that have been caught have turned up the money they had been bribed with, many are sorry for what happened #Egypt #Jan25 #Tahrir
Ja hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Badeend1 het volgende:
[..]
Kan je verklappen hoe je die mooie gifjes maakt?
Bericht van Vodafone of via het Vodafone netwerk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Godverdomme, ik heb ook Vodafone.![]()
![]()
Dat is te hopen. Het zou toch eeuwig zonde zijn als dat museum met al zijn onvervangbare artefacten verloren zou gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hopelijk is daar nog enige bewaking v.h leger.
SMS bom over vodafone netwerk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:00 schreef yavanna het volgende:
[..]
Bericht van Vodafone of via het Vodafone netwerk?
Nationaal Museum van Irak....quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is te hopen. Het zou toch eeuwig zonde zijn als dat museum met al zijn onvervangbare artefacten verloren zou gaan.
Walgelijk. Ik verander van provider wanneer dat kan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
SMS bom over vodafone netwerk.
Zoals die berichten van het leger dan ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
SMS bom over vodafone netwerk.
Niet afkomstig van Vodafone dus als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik verander van provider wanneer dat kan.
Bij brand en zonder brandweer kan het nog wel knap lastig worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat museum zal echt geen grote schade lijden. Daar zorgt het leger wel voor.
Nu weer een samenvatting op AJE, tijd om de kattenbak snel te doen.
Alweer, bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef One_of_the_few het volgende:
zou mij verbazen als er vandaag nog grote rellen zouden komen.
Nee, maar wel met medewerking van dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Niet afkomstig van Vodafone dus als ik het goed begrijp.
quote:Communicatielijnen Egypte zijn basisrecht bevolking
Europarlementslid Marietje Schaake van D66 heeft EU buitenlandchef Ashton gevraagd om een onderzoek naar de rol van Europesebedrijven in het uitschakelen van internet en mobiele diensten in Egypte en de rest van het Midden-Oosten.
Telecombedrijf Vodafone zou vorige week onder druk van de Egyptische autoriteiten alles diensten hebben stopgezet. Schaake vraagt zich of of Vodafone niet zou hebben meegewerkt als het de steun zou hebben gehad van de Euopese politieke leiders.
Het buitenlandbeleid van de EU zou veel meer aandacht moeten hebben voor het belang van vrije communicatie en toegang tot informatie, zoals via internet en mobiele telefonie, volgens Schaake.
Tot gisteren lagen alle internet- en communicatiediensten in Egypte plat, waardoor mensen niet meer met elkaar konden communiceren. "Het buitenlandbeleid van de EU is gericht op het verdedigen van belangen en uitdragen van waarden. Wereldwijd worden informatie- en communicatietechnologiebedrijven steeds meer onder druk gezet. Overheden dwingen hen te voldoen aan lokale wetgeving, zelfs als dit mensenrechten, veiligheid of bedrijfsbelangen schaadt. De Europese Unie kan dit belangrijke wapen van dergelijke regimes niet langer negeren" aldus Schaake.
Schaake benadrukt dat censuur, filtering en zelfs afsluiting van internet en mobiel verkeer een steeds belangrijkere rol spelen in het onderdrukken van burgers.
mogelijk is die er dus helemaal nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dát vraag ik me dus ook al heel de tijd af!!!
Still strong.quote:NRC Live:
Op het Tharir-plein scanderen demonstranten nog steeds 'het regime moet weg', meldt de BBC.
Jup, ik zie het op staatstvquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
Athalon1951 RT @evanchill: Black smoke has begun billowing up from somewhere very close to the eastern wall of the Egyptian Museum, among pro-Mubarak crowd.
Op wie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:05 schreef Infection het volgende:
Er word weer geschoten door het leger.
Yep!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef horned_reaper het volgende:
Zag ik nu net weer molotovs naar beneden vliegen vanuit de toppen van gebouwen?
Het is rustiger dan vanmiddag in ieder geval.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef gehotseflotst het volgende:
Kan ik alweer online komen en zijn de ergste rellen voorbij?Kon het niet meer aanzien en ben maar boodschappen gaan doen
De rellen gaan dan ook niet over olie maar over voedselprijzen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Nog één opmerking over die monotovcocktails:
blijkbaar is er dus nog benzine genoeg
welke stream is dit ... ik heb al heel de tijd onzin op cnn stream (iets over sneeuw ??)quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef RobertVH het volgende:
Update over de positie:
Cap van minuut geleden! Blokkade onderin in beeld, dit is (een van de) batllelines tussen demonstranten
[ afbeelding ]
Blokkade is op de plaats waar eerst de trucks stonden vanmiddag:
[ afbeelding ]
moet je ff switchen op CNN stream rechts in de lijst met kanalenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
welke stream is dit ... ik heb al heel de tijd onzin op cnn stream (iets over sneeuw ??)
In ieder geval een dode gevallen las ik ergens... Was dat die Anti-Moebie man die tijdens een van de charges van de pro-Moebie's viel en werd omringd door pro-Moebie's?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is rustiger dan vanmiddag in ieder geval.
Wowquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef shomila het volgende:
Gsquare86 Gigi Ibrahim
The Egyptian Museum Tahrir entrance side is literally on fire http://yfrog.com/h04kfrtj
1 minute ago
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef shomila het volgende:
Gsquare86 Gigi Ibrahim
The Egyptian Museum Tahrir entrance side is literally on fire http://yfrog.com/h04kfrtj
1 minute ago
[ link | afbeelding ]
Het is donker dus je ziet minderquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef gehotseflotst het volgende:
Kan ik alweer online komen en zijn de ergste rellen voorbij?Kon het niet meer aanzien en ben maar boodschappen gaan doen
thnx!! (ik had em klein staan , dus zag niks anders )quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef RobertVH het volgende:
[..]
moet je ff switchen op CNN stream rechts in de lijst met kanalen
http://wwitv.com/tv_channels/b2743.htmquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is de beste stream momenteel?
Dat scheeltquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is donker dus je ziet minder
Stop eens met die reacties man. Beetje lopen te stoken hier. Ik en velen met mij kicken hier niet op en vinden dit alleen maar een historische gebeurtenis en interessant. Er zijn vast en zeker mensen die dit mooi vinden. Moeten ze zelf weten. Ontopic blijven.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
http://wwitv.com/tv_channels/b2743.htm
stelletje fransozen.
Volgt ze het nieuws niet? Of wordt het gecensureerd?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:13 schreef gehotseflotst het volgende:
Pff... praat net met een vriendin uit Amerika... die weet niet eens dat er in Egypte wat aan de hand is
en dan reageer je op mijn bericht? kijk eens naar die non reacties.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Stop eens met die reacties man. Beetje lopen te stoken hier. Ik en velen met mij kicken hier niet op en vinden dit alleen maar een historische gebeurtenis en interessant. Er zijn vast en zeker mensen die dit mooi vinden. Moeten ze zelf weten. Ontopic blijven.
Zal het even navragenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Volgt ze het nieuws niet? Of wordt het gecensureerd?
Ik hoop toch zo dat dat museum behouden blijftquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef senesta het volgende:
Breaking Al Jazeera: Fire erupts at the entrance of the Egypt Museum in Meydan Tahrir
42 seconds ago
De pro-change groep probeert de pro-dictator groep te verblinden. Dan gooien ze minde molotov coctails.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dat scheeltKun je in ieder geval doen alsof er minder zijn omdat je minder ziet
Zag net wel groene lasers? (lichtzwaarden
)
Tsja, Egypte ligt niet in Amerika hequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:13 schreef gehotseflotst het volgende:
Pff... praat net met een vriendin uit Amerika... die weet niet eens dat er in Egypte wat aan de hand is
Als ik op elk offtopic bericht zou reageren zouden we alweer bij deel #80 zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en dan reageer je op mijn bericht? kijk eens naar die non reacties.
9:10 NRC Live: Minister van Volksgezondheid verhoogt opnieuw het aantal gewonden door de onlusten vandaag van 403 naar 611, meldt Al Arabiyaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Hukkie het volgende:
Wat is de situatie nu, nog steeds 1 dode? en hoeveel gewonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |