Yep!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef horned_reaper het volgende:
Zag ik nu net weer molotovs naar beneden vliegen vanuit de toppen van gebouwen?
Het is rustiger dan vanmiddag in ieder geval.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef gehotseflotst het volgende:
Kan ik alweer online komen en zijn de ergste rellen voorbij?Kon het niet meer aanzien en ben maar boodschappen gaan doen
De rellen gaan dan ook niet over olie maar over voedselprijzen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Nog één opmerking over die monotovcocktails:
blijkbaar is er dus nog benzine genoeg
welke stream is dit ... ik heb al heel de tijd onzin op cnn stream (iets over sneeuw ??)quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef RobertVH het volgende:
Update over de positie:
Cap van minuut geleden! Blokkade onderin in beeld, dit is (een van de) batllelines tussen demonstranten
[ afbeelding ]
Blokkade is op de plaats waar eerst de trucks stonden vanmiddag:
[ afbeelding ]
moet je ff switchen op CNN stream rechts in de lijst met kanalenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
welke stream is dit ... ik heb al heel de tijd onzin op cnn stream (iets over sneeuw ??)
In ieder geval een dode gevallen las ik ergens... Was dat die Anti-Moebie man die tijdens een van de charges van de pro-Moebie's viel en werd omringd door pro-Moebie's?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is rustiger dan vanmiddag in ieder geval.
Wowquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef shomila het volgende:
Gsquare86 Gigi Ibrahim
The Egyptian Museum Tahrir entrance side is literally on fire http://yfrog.com/h04kfrtj
1 minute ago
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef shomila het volgende:
Gsquare86 Gigi Ibrahim
The Egyptian Museum Tahrir entrance side is literally on fire http://yfrog.com/h04kfrtj
1 minute ago
[ link | afbeelding ]
Het is donker dus je ziet minderquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef gehotseflotst het volgende:
Kan ik alweer online komen en zijn de ergste rellen voorbij?Kon het niet meer aanzien en ben maar boodschappen gaan doen
thnx!! (ik had em klein staan , dus zag niks anders )quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef RobertVH het volgende:
[..]
moet je ff switchen op CNN stream rechts in de lijst met kanalen
http://wwitv.com/tv_channels/b2743.htmquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is de beste stream momenteel?
Dat scheeltquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is donker dus je ziet minder
Stop eens met die reacties man. Beetje lopen te stoken hier. Ik en velen met mij kicken hier niet op en vinden dit alleen maar een historische gebeurtenis en interessant. Er zijn vast en zeker mensen die dit mooi vinden. Moeten ze zelf weten. Ontopic blijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |