Is op het plein ten noorden van het museum (de straat loopt direct langs het museum naar tahrir plein)quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef Flashbox het volgende:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/02/1296660085-450.jpg
quote:# El Fekki from the NDP "The NDP businessmen benefit from Mubarak's presidency so they naturally want him to stay longer in power" 6 minutes ago via web
# Dr. Mostafa El Fekki from the NDP "I am an NDP member but I disagree with some policies. What happened today is simply too much" 7 minutes ago via web
# Al Jazeera Arabic interviews Dr. Mostafa El Fekki from the NDP "The NDP businessmen sent the mercenaries to Tahrir as a favour for Mubarak" 8 minutes ago via web
# Al Jazeera Arabic interviews Dr. Mostafa El Feki from the NDP "I can confirm that NDP businessmen were behind the Meydan Tahrir mercenaries" 9 minutes ago via web
# Al Jazeera: Newspaper sources: Anti Mubarak protesters now heading to Meydan Tahrir from various districts in Cairo 20 minutes ago via web
ik kijk ff snel maar ik zie het als een weergave van wat men daar schreeuwt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef -jos- het volgende:
Ik verwijder http://twitter.com/#!/hadeelalsh van de lijst, geeft steeds oude info maar dan met Muslim Brotherhood, jihad, allah akbar. propagandaaccount.
, maar jij zit er wellicht beter in dan ikquote:Shobra men flooding the battle line crying Allahu akbar
Aangevallen? Volgens mij was het een (willekeurige) man met een mobiel die overlopen werd. Chaos dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Beelden van cameramannen die aangevallen worden nu.
Die eenzame ambulance vanmiddag was ook een triest gezichtquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef One_of_the_few het volgende:
ik dacht ook. wtf die ambulances. en waarom nu wel?
waar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
op AJE .. allemaal beelden van vanmiddagquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja zo te zien is het wel echt een journalist die daar zit, ik ga het account ff goed volgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kijk ff snel maar ik zie het als een weergave van wat men daar schreeuwt?
[..]
, maar jij zit er wellicht beter in dan ik
Dat is een andere AJE dan ik heb dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
AJE: Thousands (anti) still joining the battle line
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |