Het ziet ernaar uit dat het plein al een tijdje een permanente vesting is geworden, met name het middenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Hmm op het plein zien ze niets van de versterkingen
ik postte het direct na het horenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is een andere AJE dan ik heb dan.
dat idee krijg ik ook, niet gek dat mensen Allah akbar schreeuwen daar, dat maakt het voor mij niet meteen een propaganda-accountquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja zo te zien is het wel echt een journalist die daar zit, ik ga het account ff goed volgen.
Nou ja, hij las een tweet op dat er duizenden mensen aankomen, maar de journaliste ziet daar nog niets van op het plein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is een andere AJE dan ik heb dan.
Ik hoorde ook wat andersquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
ik postte het direct na het horen
Naast het museum waar ze vanmiddag stonden is een soort van scheiding, maar geen bevestiging van, behalve wazige beelden van CNNquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:45 schreef Drifter__ het volgende:
Ben benieuwd waar deze zogenaamde battle line is....
Dan luisteren we toch naar dezelfde journalist op het pleinquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
hij had het over een tweet die ik hier al meer als 10 min. geleden heb gepostquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
whe, da's al de tweede keer dat ik totaal wat anders hoor dan anderenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik hoorde ook wat andersDat ze geen toename zag.
Vrijdag zullen we het zien denk ik......quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
Eigenlijk wel goed dat het weer rustig wordt. Moebie's thugs hebben ook rust en eten nodig. Iedereen spaart zich voor, neem ik aan, morgen. Want je kunt verwachten dat het dan weer los barst.
vrijdag zou D-Day moeten worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
Eigenlijk wel goed dat het weer rustig wordt. Moebie's thugs hebben ook rust en eten nodig. Iedereen spaart zich voor, neem ik aan, morgen. Want je kunt verwachten dat het dan weer los barst.
Hoop dat de anti's nog mensen weten te strikken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Vrijdag zullen we het zien denk ik......
Jah vreemd, AJ had daar toch vanmiddag een camera staan, als daar echt een battle aan de gang is, waarom showen ze die camera niet ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:46 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Naast het museum waar ze vanmiddag stonden is een soort van scheiding, maar geen bevestiging van, behalve wazige beelden van CNN
Vrijdag kan heel interessant worden vanwege het gebed. Ik zag de hoogste islamitische leider (niet te vergelijken met de paus, houdt zich alleen met religie bezig normaal gesproken en heeft niet zo'n status) tegen Mubarak spreken. Als dat doorvloeit naar de moskeeën kan het heel groot worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Vrijdag zullen we het zien denk ik......
dát vraag ik me dus ook al heel de tijd af!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:49 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Jah vreemd, AJ had daar toch vanmiddag een camera staan, als daar echt een battle aan de gang is, waarom showen ze die camera niet ?
Is dat niet 1 van de plaatsen waar het licht uit is?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dát vraag ik me dus ook al heel de tijd af!!!
http://www.facebook.com/sam.ezzeldinquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zullen we even wat naar deze man twitteren: @SamTheLimoMan
Blijkbaar is hij een pro-moebie:
@SamTheLimoMan go to hell Mr Sam ! Block me and unfollow me all of u Mubarak lovers !!
ook al naar aan googlen maar niet te vindenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dát vraag ik me dus ook al heel de tijd af!!!
quote:7.48pm:CloseLink to this update: http://www.guardian.co.uk(...)ive-updates#block-84 The numbers have gone down in Tahrir Square but in the streets surrounding it clashes continue. Pro-democracy protesters have been urging people to join them there to help keep it in their hands.
Live blog: Twitter
@mosaaberizing
The thugs inside the square are quickly falling. Counted at least 20 arrested in last hour. #Jan25
http://af.reuters.com/article/egyptNews/idAFN0223603320110202quote:(Adds quotes, background, details)
WASHINGTON Feb 2 (Reuters) - The United States believes Egyptian President Hosni Mubarak's inner circle is debating whether he needs to do more to meet the demands of protesters seeking his ouster, an Obama administration official said on Wednesday.
The senior official, who spoke to Reuters on condition of anonymity, said clashes between pro- and anti-Mubarak forces could convince the Egyptian military that it needs to pressure Mubarak to take additional steps.
Mubarak said on Tuesday he would not run for re-election, a major concession for a man who has ruled Egypt for 30 years and has been a cornerstone of U.S. strategy in the Middle East. But that did not satisfy demonstrators who want him out now.
"We think there are debates going on within President Mubarak's inner circle on that question -- or on that reality -- that they have moved but they haven't moved far enough or fast enough," said the senior U.S. official.
"The violence on the streets, and the difficult position it puts the army in, could very well convince the army that something more has to be done and it could apply its own pressure on President Mubarak," the official added. (Reporting by Arshad Mohammed; editing by Doina Chiacu)
ik heb heel even CNN beelden vanuit nachtzicht/ kijker gezien (weet je wel groen beeld ) dat ze dat dan gebruiken ... b.t.w. ander beeld is ook donker , en als er nog molotovcocktails gegooid worden , zien we toch iets ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is dat niet 1 van de plaatsen waar het licht uit is?
500? Moet te doen zijn!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef shomila het volgende:
MattMcBradley Matt Bradley
Also now hearing from Al Jazeera that 500 thugs are headed from Shubra to Tahrir. Can't verify this yet.
1 minute ago
quote:NRC Live:
De Egyptische vice-president Suleiman roept volgens Al Arabiya op de staatstelevisie de demonstranten op om naar huis te gaan.
HUH? Ik dacht dat de anti-mubaraks vanuit Shubra zouden komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef shomila het volgende:
Also now hearing from Al Jazeera that 500 thugs are headed from Shubra to Tahrir. Can't verify this yet.
1 minute ago
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Gsquare86 15,000 people coming from Sharkia to Tahrir sq to demand the fall of Mubarak and his ruthless regime
(deze is denk ik wel lichtelijk overdreven)
Met een beetje plussen en minnen moet dat dus te doen zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef shomila het volgende:
1 minute ago
Kap eens met die twitteracties. Alsof dat twitteren gaat helpen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zullen we even wat naar deze man twitteren: @SamTheLimoMan
Blijkbaar is hij een pro-moebie:
@SamTheLimoMan go to hell Mr Sam ! Block me and unfollow me all of u Mubarak lovers !!
Zeg ik dat dat gaat helpen? Als je je er aan stoort quote me dan niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kap eens met die twitteracties. Alsof dat twitteren gaat helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |