"Het leger" bestaat daar nu alleen uit een paar jongetjes en een officier die vanmiddag zelfmoord wilde plegen en door zijn eigen soldaten werd tegengehouden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wie is nu in de meerderheid? Die pro-lui leken ook belachelijk groot.
Wat ben ik vandaag teleurgesteld geraakt in het leger. Zij moeten 1 kant kiezen en dan is het zowat over.
tnxquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:33 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Shubra
Wut?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]en een officier die vanmiddag zelfmoord wilde plegen en door zijn eigen soldaten werd tegengehouden.
quote:9:31pm A moment ago, Al Jazeera's web producer heard several bursts of automatic gunfire from just west of Tahrir Square.
zegt ie nu RGjournalist vorige tweet was redelijk retorisch bedoeld. #egyptequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
deze 2 spreken elkaar flink tegen
fpleitgenCNN Sounds like automatic weapons fire coming from Tahrir Sq. #egypt
1 minute ago via TwitBird
RGjournalist het lijkt weer wat rustiger in Cairo. Geen gunshots meer die door stad galmen. Vanuit hotel zie ik legere straten dan zojuist #egypte
1 minute ago via Dabr
(onderste is NL)
Ze mochten niet ingrijpen. Jonge officieren op de grond zijn pro-bevolking, maar worden door de oude generaals tegengehouden.quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef Muridae het volgende:
Ik ben er weer.
Wat een toestand...
Is er al wat meer bekend over het leger?
quote:weddady weddady
RT @bilalr: A moment ago, several bursts of automatic gunfire was heard from just west of Tahrir Square. http://aje.me/dKyIQt #Egypt #Jan25
Ja die bedoel ik ook niet. Die volgen alleen maar bevelen op. Snap niet dat die generaals dit pikken. In die regio hebben die lui zo vaak staatsgrepen gepleegd. Ze kunnen zo een einde maken aan Mubarak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Het leger" bestaat daar nu alleen uit een paar jongetjes en een officier die vanmiddag zelfmoord wilde plegen en door zijn eigen soldaten werd tegengehouden.
Daar gaan we een hoop PTSS-patiënten aan overhoudenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze mochten niet ingrijpen. Jonge officieren op de grond zijn pro-bevolking, maar worden door de oude generaals tegengehouden.
quote:ShawkattRaghib Shawkatt Raghib
El Fikki: I have documents of #Mubarak's Regime's plan to impose "Scorched Earth" b4 his leave. #Egypt #Tahrir #Jan25 #1M #Feb1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |