Het ziet ernaar uit dat het plein al een tijdje een permanente vesting is geworden, met name het middenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Hmm op het plein zien ze niets van de versterkingen
ik postte het direct na het horenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is een andere AJE dan ik heb dan.
dat idee krijg ik ook, niet gek dat mensen Allah akbar schreeuwen daar, dat maakt het voor mij niet meteen een propaganda-accountquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja zo te zien is het wel echt een journalist die daar zit, ik ga het account ff goed volgen.
Nou ja, hij las een tweet op dat er duizenden mensen aankomen, maar de journaliste ziet daar nog niets van op het plein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is een andere AJE dan ik heb dan.
Ik hoorde ook wat andersquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
ik postte het direct na het horen
Naast het museum waar ze vanmiddag stonden is een soort van scheiding, maar geen bevestiging van, behalve wazige beelden van CNNquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:45 schreef Drifter__ het volgende:
Ben benieuwd waar deze zogenaamde battle line is....
Dan luisteren we toch naar dezelfde journalist op het pleinquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
hij had het over een tweet die ik hier al meer als 10 min. geleden heb gepostquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
whe, da's al de tweede keer dat ik totaal wat anders hoor dan anderenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik hoorde ook wat andersDat ze geen toename zag.
Vrijdag zullen we het zien denk ik......quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
Eigenlijk wel goed dat het weer rustig wordt. Moebie's thugs hebben ook rust en eten nodig. Iedereen spaart zich voor, neem ik aan, morgen. Want je kunt verwachten dat het dan weer los barst.
vrijdag zou D-Day moeten worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
Eigenlijk wel goed dat het weer rustig wordt. Moebie's thugs hebben ook rust en eten nodig. Iedereen spaart zich voor, neem ik aan, morgen. Want je kunt verwachten dat het dan weer los barst.
Hoop dat de anti's nog mensen weten te strikken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Vrijdag zullen we het zien denk ik......
Jah vreemd, AJ had daar toch vanmiddag een camera staan, als daar echt een battle aan de gang is, waarom showen ze die camera niet ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:46 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Naast het museum waar ze vanmiddag stonden is een soort van scheiding, maar geen bevestiging van, behalve wazige beelden van CNN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |