Pics!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Houniet het volgende:
Kapper geweestnieuwe jas gekocht
.
Nu trainen en daarna lasagna.
Op msnquote:
quote:
Dat was ongeveer wat ik neer wilde gaan zetten, bedankt dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Faxie het volgende:
Voel niet echt iets nu eigenlijk.
Dacht dat ik een potentiele mvr Faxie was tegengekomen 2 weken terug, maar de twijfel slaat toe... weinig contact nu, en krijg beetje multi-interpretabele antwoorden op date-aanzoeken... Ik wil ook niet te opdringerig gaan doen, dus laat het maar even van haar kant uit komen nu...
Wel stom.... ik ben altijd heel afwachtend geweest en kwam volgens mij mede daardoor altijd in de friendzone terecht... nu heb ik wat ruggegraat gekweekt en probeer ik vooral assertiever te zijn en nu heb ik het idee dat ik wellicht te opdringerig ben.....
Verdorie, 't is ook nooit goed.
Hm 'k voel toch wel wat bij nader inzien... soort van frustratie denk ik.
Uh, alsjeblieftquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat was ongeveer wat ik neer wilde gaan zetten, bedankt dus
Samequote:Op donderdag 3 februari 2011 06:15 schreef Apotheose het volgende:
ziek enzo. Amper geslapen. Blijf dus lekker thuis vandaag (en morgen)
lijkt me zo'n schijtfilm he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef formerjellybean het volgende:
jeetje wat ben ik onder de indruk van sonny boy , wat een mooie tragische film.
quote:
je bent zo oud of jong als je jezelf voelt, i always sayquote:
Gefeliciteerd schatjequote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je bent zo oud of jong als je jezelf voelt, i always sayFeli
Thnx ladies.quote:
vreselijk moeilijk ja, ik doe het zelden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Beach het volgende:
Vinden jullie het ook lastig om hulp te vragen aan anderen?
ik ook, terwijl sommige mensen graag iets voor je doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Beach het volgende:
Ja, ik 'kan het allemaal zelf wel'.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef Beach het volgende:
idd . hier ook. Lief maar t moet niet al te opdringerig wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, ik 'kan het allemaal zelf wel'.![]()
Ik vraag zelden om hulp, het wordt meestal aangeboden (door mensen die me langer kennen dan vandaag).
truequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liever niet
Kon de tijd maar terug...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Natalie78 het volgende:
De behoefte om me nu compleet vol te laten lopen en te vergeten.
Gefeliciteerd! Zo erg is dat met jou leeftijd toch nog nietquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:12 schreef candygirl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Zo erg is dat met jou leeftijd toch nog niet![]()
ot ; voel me lichamelijk belabberd
Ik vraag me toch af waarom dames vaak zulke mood changes hebbenquote:
hormonenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me toch af waarom dames vaak zulke mood changes hebben
Ik denk dat jullie een overkill aan hormonen hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hormonenWe zijn rare emotionele wezens.
Soms gebeuren er dingen die je compleet uit het veld slaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me toch af waarom dames vaak zulke mood changes hebben
Life goes onquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Soms gebeuren er dingen die je compleet uit het veld slaan.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus ik mag niet verdrietig zijn?
Tief toch op
Zulke opmerkingen zijn ook niet slim als mensen midden in een mood change zitten.quote:
tsja, als de hele godganze wereld zo'n puur rationeel wezen was als jij dan waren er ook geen moodswings en was er ook geen verdriet. Dan had iedereen vast een knop in zijn of haar hersenpan en liet niemand zich uit het veld slaan. Maar helaas.quote:
ken t gevoelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef HLV_Siempre het volgende:
De glans is er allemaal vanaf nu. Half jaar lang heeft iemand m'n leven kleur gegeven en nu is het weer hetzelfde grauwe stramien als altijd... Die gedachte is leerzaam, maar stemt vooral verdrietig.
Ik blijf stiekem hopen dat het allemaal nog eens goed komt, maar dat zal wel niet. Maar goed, de bal ligt niet bij mij.
Verder had ik graag gezien dat dat zonnetje van gisteren vandaag ook nog ff langskwam, maar helaas.
Wolkje!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:34 schreef Wolkje het volgende:
Zin in mijn bruiloft en daarna 3 maanden reizen
Sterktequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wolkje!
OT: naar huis gegaan. Met dank aan de lieve medewerker van Traffic die me heeft laten gaan.
Ik trek dit niet meer
Haiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wolkje!
OT: naar huis gegaan. Met dank aan de lieve medewerker van Traffic die me heeft laten gaan.
Ik trek dit niet meer
dank jequote:
sterkte, niks ergers dan een gebroken hartquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef HLV_Siempre het volgende:
Ik geloof na 2 dagen ontreddering iig wel dat ik er ooit redelijk overheen ben, maar neemt allemaal niet weg dat ik nog nooit zo gek ben geweest op iemand en d'r nu kwijt ben.
Dat stemt angstig, omdat ik er een hard hoofd in heb ooit nog iemand tegen te komen die me datzelfde gevoel kan geven. Maar dat het klaar is heb ik inmiddels wel geaccepteerd.
Hebben ze god voor uitgevonden toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Apotheose het volgende:
ik wil met de oorzaak van dit alles praten. Alleen ... hoe?
Mjah. Dit is wel heel schrijnend moet ik zeggen. Sws bijna nooit mn hart vergeven om gebroken te worden, dus voor mij best een nieuwe ervaring dit. Maar vind vooral jammer dat we totaal niet meer op 1 lijn zitten waar er echt een emotionele connectie is geweest in mijn beleving. Pijnlijk allemaal, nog nooit zo van iemand gehouden. En dat wordt niet geloofd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
sterkte, niks ergers dan een gebroken hart![]()
ik doelde meer op 2zijdige communicatie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:43 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Hebben ze god voor uitgevonden toch?
[..]
Okee. Tsjah. Draait vaak ook op niks uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik doelde meer op 2zijdige communicatie.
Niet doen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:07 schreef Chewbalhaar het volgende:kut!
slaap al tijden steeds slechter/later, meestal als de vogeltjes al gaan fluiten. Nu daar zo moe van dat ik toch maar een keer om 01:00 ben gaan slapen, maar om 04:00 was ik al weer wakker.
Daarna weer de nodige negatieve dingen tegengekomen/uitgevonden over m'n (ex)vriendin. De planning is om zo een paar flessen whiskey cream en nieuw bier te halen en vanavond om uiterlijk 10 uur half in coma in bed te liggen
Ben er al weer een paar uur helemaal klaar mee voor vandaag. Als ik me dan een keer met booze moet behelpen om even te vergeten/ontspannen en op tijd te slapen, so be it, kan ik er morgen misschien weer een beetje tegenaan.quote:
Misschien zitten ze hier ook wel op fokquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:48 schreef formerjellybean het volgende:
Pissig op de buren, ik word er gek van , of ze hebben middernacht luidruchtige sex waar de halve buurt mee van kan genieten, of ze besluiten middernacht ruzie te maken waar ook iedereen mee kan van genieten. Waarom woon ik uit gerekend naast een stelletje debiele tokkies.
Ik denk dat ik ze sowieso weer een keer aan moet gaan spreken, en duidelijk maken dat ik het een beetje zat ben en anders moet ik toch met een paar naar het parteon.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:50 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Misschien zitten ze hier ook wel op fok
nee i know. Maar het is wel es goed als er WEL es gepraat wordt. Maar blijkbaar weten sommige lui niet hoe dat moet. En dus lul ik wel weer gezellig tegen de muur. Zegt evenveel terug. Erg fijn leven heb ik hoor! Kan niet beter!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:14 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Okee. Tsjah. Draait vaak ook op niks uit.
Ja dat zou ik ook doen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze sowieso weer een keer aan moet gaan spreken, en duidelijk maken dat ik het een beetje zat ben en anders moet ik toch met een paar naar het parteon.
Dit is namelijk geen doen en je nachtrust gaat er behoorlijk kapot van.
True, you've made your pointquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:05 schreef formerjellybean het volgende:
Dan word het voor mij nog simpeler dan bel ik als ze die kuren weer middernacht hebben toch echt 112 wegens geluidsoverlast, wie niet horen wil moet maar voelen. Het is al zo lang aan de gang , ben het een beetje zat, vind dat ik lang genoeg redelijk ben geweest.
112 bellen voor geluidsoverlastquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:05 schreef formerjellybean het volgende:
Dan word het voor mij nog simpeler dan bel ik als ze die kuren weer middernacht hebben toch echt 112 wegens geluidsoverlast, wie niet horen wil moet maar voelen. Het is al zo lang aan de gang , ben het een beetje zat, vind dat ik lang genoeg redelijk ben geweest.
met kerst? Oei das wel erg snel he...een nieuwe relatie lijkt me dan een beetje snel, maar goed ik ken de situatie niet...en waarom een brief? Is meteen zo beladen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef Fredo55 het volgende:
Leuke avond/nacht gehad, was wel blij dat ik naar huis kon.
Straks nog even mijn bed induiken en dan naar de voetbal.
Ondertussen even bepalen of ik die valentijnsbrief moet sturen of niet.. ik vind haar al maanden leuk. Met kerst is haar vriend overleden. Weet niet of het verstandig is om een brief te sturen. Is ze er wel aan toe?! ..
iig beter dan 112 bellenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef formerjellybean het volgende:
trots op mezelf rustig en kalm naar mijn buurman gegaan , en gezegd dat ik overlast had en of ze er rekening mee probeerde te houden en dat als ik nog een keer een nachtelijke ruzie hoor ik de politie erbij haal.
Hij was rustig en zei ook ok. Een gewaarschuwd mens geld voor 2. En ben trots dat ik zonder schelden , rustig en kalm mijn punt duidelijk kon maken![]()
Soms mag je best een beetje trots op jezelf zijn.
Dat lijkt me om heel eerlijk te zijn te snel.. Je bent niet 1-2-3 over het overlijden van iemand heen, en zeker niet als dat je vriend is/was.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef Fredo55 het volgende:
Ondertussen even bepalen of ik die valentijnsbrief moet sturen of niet.. ik vind haar al maanden leuk. Met kerst is haar vriend overleden. Weet niet of het verstandig is om een brief te sturen. Is ze er wel aan toe?! ..
oei....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef Fredo55 het volgende:
Niet doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef Fredo55 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef Apotheose het volgende:
onrustig. Opgefokt. En vooral: in de steek gelaten. Ik HAAT mn leven. Serieus.
(sorry moest ik kwijt... )
quote:
Thanks. zal't denk ik nodig hebben ookquote:
mensen die hun zorgen weg drinkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ongewenst nuchter. Zowat de halve dag geslapen, dus de tijd nog niet gehad om "m'n zorgen weg te drinken"
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Miam het volgende:
[..]
mensen die hun zorgen weg drinkenhandig hoor!
Je slaapt alleen maar slechter als je drinkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Is geen dagelijkse gewoonte ofzo hoor
Slaap alleen al een paar weken slecht, en vanochtend weer een boel shit over me heen gehad, dus dan helpt het voor 1 dagje wel om ff rustig te worden en op tijd te slapen.
van 1 drankje slaap je vaak beter, van 20 slaap je minderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je slaapt alleen maar slechter als je drinkt.
Van alcohol slaap je misschien makkelijker in, maar de kwaliteit van slaap is altijd minder.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Frag_adder het volgende:
Best wel wauw
[..]
van 1 drankje slaap je vaak beter, van 20 slaap je minder
Ik ben anders altijd blij als ik een nacht in coma heb gelegen. Kan ik er weer ff tegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van alcohol slaap je misschien makkelijker in, maar de kwaliteit van slaap is altijd minder.
Feit.
Ik slaap er altijd verrot weinig van , waarna ik vroeg wakker word en dan daarna later op de dag dood op ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van alcohol slaap je misschien makkelijker in, maar de kwaliteit van slaap is altijd minder.
Feit.
ja anders ik wel. Dat in 't verleden behaalde resultaten toch nog garantie bieden voor de toekomst... Maar daarvoor is 't te stil...quote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop dat ik me druk maak om niks en dat het wel goed komt.
Idd. Maar ik hoop morgen of maandag of toch in de loop van de week iets wijzer te worden. Daarvoor moet ik ook zelf praten, maar als ultieme binnenvetter is dat nogal lastig.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja anders ik wel. Dat in 't verleden behaalde resultaten toch nog garantie bieden voor de toekomst... Maar daarvoor is 't te stil...
dit dus vergetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:38 schreef zwartedoos het volgende:
tip van de dag: pijnstillers en water op slaapkamer leggengeen bel hier om de zuster te bellen...auwa
Katertje? Ik heb hier wel water en pijnstillers voor je, maar daar hebbie ook niks an hč?quote:
nee geopereerd..had ik maar een kater wil ook wel weer eens op stapquote:Op zondag 6 februari 2011 08:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Katertje? Ik heb hier wel water en pijnstillers voor je, maar daar hebbie ook niks an hč?
Sterkte met je hooffie dan maar
Oh, dat wist ik niet, sorry.quote:Op zondag 6 februari 2011 08:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee geopereerd..had ik maar een kater wil ook wel weer eens op stap
ik had al wekenlang pijn in mn buik, meerdere keren naar eerste hulp dokter enz geweest die konden niks vinden. Werd iedere x met meer pijnstillers naar huis gestuurd. Vorige week kon ik niet eens meer de trap oplopen en toen ben ik opgenomen. Later bleek dat mijn pacemaker het niet meer deed omdat een draad los was geraakt en zich dwars door mn rechterkamer vh hart had geboord. Hierdoor dus bloed en vocht in het hartzakje en dat alles veroorzaakte alle pijn. Met spoed via ambulance naar ander zkh overgebracht en geopereerd. Alles is goed gegaan en de pijn is al een stuk minder alleen nog niet helemaal weg natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 09:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, sorry.
Waarom/waaraan ben je geopereerd?
quote:Op zondag 6 februari 2011 09:17 schreef scrub_nurse het volgende:
zo eindelijk helemaal bijgelezen![]()
ot: blij met mijn weegschaal.dat was een aangename verrassing
Ouch! dat is nog niet zomaar een kleinigheidje zeg! Wel fijn dat ze uiteindelijk de bron van de pijn hebben gevonden en dat er wat aan te doen is. hoelang moet je nog blijven in het ziekenhuis?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik had al wekenlang pijn in mn buik, meerdere keren naar eerste hulp dokter enz geweest die konden niks vinden. Werd iedere x met meer pijnstillers naar huis gestuurd. Vorige week kon ik niet eens meer de trap oplopen en toen ben ik opgenomen. Later bleek dat mijn pacemaker het niet meer deed omdat een draad los was geraakt en zich dwars door mn rechterkamer vh hart had geboord. Hierdoor dus bloed en vocht in het hartzakje en dat alles veroorzaakte alle pijn. Met spoed via ambulance naar ander zkh overgebracht en geopereerd. Alles is goed gegaan en de pijn is al een stuk minder alleen nog niet helemaal weg natuurlijk
ben maandag opgenomen en vrijdag mocht ik naar huis, vandaar ook dat ik baalde dat ik pijnstillers vergeten op mijn slpkamer te leggen aangezien ik hier geen bel heb om de zuster te roepenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ouch! dat is nog niet zomaar een kleinigheidje zeg! Wel fijn dat ze uiteindelijk de bron van de pijn hebben gevonden en dat er wat aan te doen is. hoelang moet je nog blijven in het ziekenhuis?
Oja, wachtquote:Op zondag 6 februari 2011 09:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben maandag opgenomen en vrijdag mocht ik naar huis, vandaar ook dat ik baalde dat ik pijnstillers vergeten op mijn slpkamer te leggen aangezien ik hier geen bel heb om de zuster te roepen
ja, die godvergeten kutstorm!quote:Op zondag 6 februari 2011 09:52 schreef Laniboekje het volgende:
Moe, al twee nachten slecht geslapen door die storm buiten en pijn in mijn oor. Misschien vanmiddag nog even gaan liggen dan. Verder alles OK hier.
jawel maar om 6u smorgens ofzo zijn die er nog nietquote:Op zondag 6 februari 2011 10:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oja, wacht
ik ben er echt niet helemaal bij![]()
hebbie thuis niet iemand die een beetje voor je kan komen zorgen?
Je was misschien allergisch voor je katten he? Verschrikkelijk lijkt me dat.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, die godvergeten kutstorm!
ik kan dus nu niet slapen met het slaapkamerraam open, want herrie.
dus raam aan de andere kant (logeerkamer, die is tegenover de slaapkamer) open en alle deuren open, maar dan komen de katten dus binnen (nog maar 1, de ander is weggeterroriseerd door nummertje 1) en op mij slapen en dan slaap ik niet lekker, enne hatsjoe enzo. aargh!
i know......quote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Mr.Myst het volgende:
Uitzichtloos, het gevoel in een diepe put te zitten waar eerst nog een lichtpuntje zo groot als een speldenknop zichtbaar was. Nu is het totale duisternis.
Nee, niet zo fijn. Ik was er net helemaal overstuur vanquote:Op zondag 6 februari 2011 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je was misschien allergisch voor je katten he? Verschrikkelijk lijkt me dat.
OT: Aangezien ik toch klaarwakker ben enzo en niet langer in bed wilde blijven liggen op deze zondagmorgen heb ik net maar even de badkamer van top tot teen schoongemaakt. Dat voelt wel ff lekker, die frisheid.
quote:
Paar biertjes helpen tegen de katerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:05 schreef Lindstrřm. het volgende:
kut.
Feest van buurman gisteren! Stevige drinkers die mannen..
Hoe is t gegaan? Beetje positieve reacties gehad?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:04 schreef 8108139dpths het volgende:
Zin in vanmiddag, 1e keer draaien op ONZ Radio.![]()
Cool!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef candygirl het volgende:
Woeiiii een meet and greet gewonnen met ENRIQUE IGLESIAS![]()
![]()
Ik kijk dat nooit, maar 1 keer ruzie gehad met zo'n boer van dat programma omdat ik met zijn vrouw aan het praten was bij de shoarmaboer na het stappen. Wist ik veel dat zij- en hij op tv warenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef Apotheose het volgende:
wat duurt dat boer zoekt vrouw toch lang.... Mn ouders zijn op bezoek en volgen het progr. Ik hoef al die klefheid niet te zien en wacht nu totdat het ein-de-lijk afgelopen is... Duurt laaaaaaaaaang!!!
niks meer geworden dus tussen jou en die 'boerin'?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit, maar 1 keer ruzie gehad met zo'n boer van dat programma omdat ik met zijn vrouw aan het praten was bij de shoarmaboer na het stappen. Wist ik veel dat zij- en hij op tv waren.
Ik vond het een mooie vrouw en dat vertelde ik haar, kwam opeens die boer daarbij staandie kerel helemaal flippen. Maargoed ik kijk dat programma nooit, moet er elke keer wel aan terugdenken als ik dat Boer Zoekt Vrouw voorbij zie komen.
Maar om even on-topic te blijven, deze jongen heeft keurig een voldoende en is blij.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit, maar 1 keer ruzie gehad met zo'n boer van dat programma omdat ik met zijn vrouw aan het praten was bij de shoarmaboer na het stappen. Wist ik veel dat zij- en hij op tv waren.
Ik vond het een mooie vrouw en dat vertelde ik haar, kwam opeens die boer daarbij staandie kerel helemaal flippen. Maargoed ik kijk dat programma nooit, moet er elke keer wel aan terugdenken als ik dat Boer Zoekt Vrouw voorbij zie komen.
Maar om even on-topic te blijven, deze jongen heeft keurig een voldoende en is blij.
Volgens mij was ze tien jaar ouder dan ikquote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
niks meer geworden dus tussen jou en die 'boerin'?
Zeg datquote:Op zondag 6 februari 2011 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
prachtig hoehelemaal op gaat in een van zn spelletjes
boys and their toys
Ai, dat is echt één van de meeste erge pijnen die er zijn.. Tandpijnquote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef candygirl het volgende:
zo'n kiespijn van de onsteking dat ik niet kan slapen
Neem 2 paracetamol.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef candygirl het volgende:
zo'n kiespijn van de onsteking dat ik niet kan slapen
Heb jij een vriendje? Vertel! Wie wat hoe waar?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
prachtig hoehelemaal op gaat in een van zn spelletjes
boys and their toys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |