Zulke opmerkingen zijn ook niet slim als mensen midden in een mood change zitten.quote:
tsja, als de hele godganze wereld zo'n puur rationeel wezen was als jij dan waren er ook geen moodswings en was er ook geen verdriet. Dan had iedereen vast een knop in zijn of haar hersenpan en liet niemand zich uit het veld slaan. Maar helaas.quote:
ken t gevoelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:03 schreef HLV_Siempre het volgende:
De glans is er allemaal vanaf nu. Half jaar lang heeft iemand m'n leven kleur gegeven en nu is het weer hetzelfde grauwe stramien als altijd... Die gedachte is leerzaam, maar stemt vooral verdrietig.
Ik blijf stiekem hopen dat het allemaal nog eens goed komt, maar dat zal wel niet. Maar goed, de bal ligt niet bij mij.
Verder had ik graag gezien dat dat zonnetje van gisteren vandaag ook nog ff langskwam, maar helaas.
Wolkje!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:34 schreef Wolkje het volgende:
Zin in mijn bruiloft en daarna 3 maanden reizen
Sterktequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wolkje!
OT: naar huis gegaan. Met dank aan de lieve medewerker van Traffic die me heeft laten gaan.
Ik trek dit niet meer
Haiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wolkje!
OT: naar huis gegaan. Met dank aan de lieve medewerker van Traffic die me heeft laten gaan.
Ik trek dit niet meer
dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |