mensen die hun zorgen weg drinkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ongewenst nuchter. Zowat de halve dag geslapen, dus de tijd nog niet gehad om "m'n zorgen weg te drinken"
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Miam het volgende:
[..]
mensen die hun zorgen weg drinkenhandig hoor!
Je slaapt alleen maar slechter als je drinkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Is geen dagelijkse gewoonte ofzo hoor
Slaap alleen al een paar weken slecht, en vanochtend weer een boel shit over me heen gehad, dus dan helpt het voor 1 dagje wel om ff rustig te worden en op tijd te slapen.
van 1 drankje slaap je vaak beter, van 20 slaap je minderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je slaapt alleen maar slechter als je drinkt.
Van alcohol slaap je misschien makkelijker in, maar de kwaliteit van slaap is altijd minder.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Frag_adder het volgende:
Best wel wauw
[..]
van 1 drankje slaap je vaak beter, van 20 slaap je minder
Ik ben anders altijd blij als ik een nacht in coma heb gelegen. Kan ik er weer ff tegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van alcohol slaap je misschien makkelijker in, maar de kwaliteit van slaap is altijd minder.
Feit.
Ik slaap er altijd verrot weinig van , waarna ik vroeg wakker word en dan daarna later op de dag dood op ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van alcohol slaap je misschien makkelijker in, maar de kwaliteit van slaap is altijd minder.
Feit.
ja anders ik wel. Dat in 't verleden behaalde resultaten toch nog garantie bieden voor de toekomst... Maar daarvoor is 't te stil...quote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop dat ik me druk maak om niks en dat het wel goed komt.
Idd. Maar ik hoop morgen of maandag of toch in de loop van de week iets wijzer te worden. Daarvoor moet ik ook zelf praten, maar als ultieme binnenvetter is dat nogal lastig.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja anders ik wel. Dat in 't verleden behaalde resultaten toch nog garantie bieden voor de toekomst... Maar daarvoor is 't te stil...
dit dus vergetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:38 schreef zwartedoos het volgende:
tip van de dag: pijnstillers en water op slaapkamer leggengeen bel hier om de zuster te bellen...auwa
Katertje? Ik heb hier wel water en pijnstillers voor je, maar daar hebbie ook niks an hč?quote:
nee geopereerd..had ik maar een kater wil ook wel weer eens op stapquote:Op zondag 6 februari 2011 08:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Katertje? Ik heb hier wel water en pijnstillers voor je, maar daar hebbie ook niks an hč?
Sterkte met je hooffie dan maar
Oh, dat wist ik niet, sorry.quote:Op zondag 6 februari 2011 08:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee geopereerd..had ik maar een kater wil ook wel weer eens op stap
ik had al wekenlang pijn in mn buik, meerdere keren naar eerste hulp dokter enz geweest die konden niks vinden. Werd iedere x met meer pijnstillers naar huis gestuurd. Vorige week kon ik niet eens meer de trap oplopen en toen ben ik opgenomen. Later bleek dat mijn pacemaker het niet meer deed omdat een draad los was geraakt en zich dwars door mn rechterkamer vh hart had geboord. Hierdoor dus bloed en vocht in het hartzakje en dat alles veroorzaakte alle pijn. Met spoed via ambulance naar ander zkh overgebracht en geopereerd. Alles is goed gegaan en de pijn is al een stuk minder alleen nog niet helemaal weg natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 09:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, sorry.
Waarom/waaraan ben je geopereerd?
quote:Op zondag 6 februari 2011 09:17 schreef scrub_nurse het volgende:
zo eindelijk helemaal bijgelezen![]()
ot: blij met mijn weegschaal.dat was een aangename verrassing
Ouch! dat is nog niet zomaar een kleinigheidje zeg! Wel fijn dat ze uiteindelijk de bron van de pijn hebben gevonden en dat er wat aan te doen is. hoelang moet je nog blijven in het ziekenhuis?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik had al wekenlang pijn in mn buik, meerdere keren naar eerste hulp dokter enz geweest die konden niks vinden. Werd iedere x met meer pijnstillers naar huis gestuurd. Vorige week kon ik niet eens meer de trap oplopen en toen ben ik opgenomen. Later bleek dat mijn pacemaker het niet meer deed omdat een draad los was geraakt en zich dwars door mn rechterkamer vh hart had geboord. Hierdoor dus bloed en vocht in het hartzakje en dat alles veroorzaakte alle pijn. Met spoed via ambulance naar ander zkh overgebracht en geopereerd. Alles is goed gegaan en de pijn is al een stuk minder alleen nog niet helemaal weg natuurlijk
ben maandag opgenomen en vrijdag mocht ik naar huis, vandaar ook dat ik baalde dat ik pijnstillers vergeten op mijn slpkamer te leggen aangezien ik hier geen bel heb om de zuster te roepenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ouch! dat is nog niet zomaar een kleinigheidje zeg! Wel fijn dat ze uiteindelijk de bron van de pijn hebben gevonden en dat er wat aan te doen is. hoelang moet je nog blijven in het ziekenhuis?
Oja, wachtquote:Op zondag 6 februari 2011 09:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben maandag opgenomen en vrijdag mocht ik naar huis, vandaar ook dat ik baalde dat ik pijnstillers vergeten op mijn slpkamer te leggen aangezien ik hier geen bel heb om de zuster te roepen
ja, die godvergeten kutstorm!quote:Op zondag 6 februari 2011 09:52 schreef Laniboekje het volgende:
Moe, al twee nachten slecht geslapen door die storm buiten en pijn in mijn oor. Misschien vanmiddag nog even gaan liggen dan. Verder alles OK hier.
jawel maar om 6u smorgens ofzo zijn die er nog nietquote:Op zondag 6 februari 2011 10:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oja, wacht
ik ben er echt niet helemaal bij![]()
hebbie thuis niet iemand die een beetje voor je kan komen zorgen?
Je was misschien allergisch voor je katten he? Verschrikkelijk lijkt me dat.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, die godvergeten kutstorm!
ik kan dus nu niet slapen met het slaapkamerraam open, want herrie.
dus raam aan de andere kant (logeerkamer, die is tegenover de slaapkamer) open en alle deuren open, maar dan komen de katten dus binnen (nog maar 1, de ander is weggeterroriseerd door nummertje 1) en op mij slapen en dan slaap ik niet lekker, enne hatsjoe enzo. aargh!
i know......quote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Mr.Myst het volgende:
Uitzichtloos, het gevoel in een diepe put te zitten waar eerst nog een lichtpuntje zo groot als een speldenknop zichtbaar was. Nu is het totale duisternis.
Nee, niet zo fijn. Ik was er net helemaal overstuur vanquote:Op zondag 6 februari 2011 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je was misschien allergisch voor je katten he? Verschrikkelijk lijkt me dat.
OT: Aangezien ik toch klaarwakker ben enzo en niet langer in bed wilde blijven liggen op deze zondagmorgen heb ik net maar even de badkamer van top tot teen schoongemaakt. Dat voelt wel ff lekker, die frisheid.
quote:
Paar biertjes helpen tegen de katerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:05 schreef Lindstrřm. het volgende:
kut.
Feest van buurman gisteren! Stevige drinkers die mannen..
Hoe is t gegaan? Beetje positieve reacties gehad?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:04 schreef 8108139dpths het volgende:
Zin in vanmiddag, 1e keer draaien op ONZ Radio.![]()
Cool!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef candygirl het volgende:
Woeiiii een meet and greet gewonnen met ENRIQUE IGLESIAS![]()
![]()
Ik kijk dat nooit, maar 1 keer ruzie gehad met zo'n boer van dat programma omdat ik met zijn vrouw aan het praten was bij de shoarmaboer na het stappen. Wist ik veel dat zij- en hij op tv warenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef Apotheose het volgende:
wat duurt dat boer zoekt vrouw toch lang.... Mn ouders zijn op bezoek en volgen het progr. Ik hoef al die klefheid niet te zien en wacht nu totdat het ein-de-lijk afgelopen is... Duurt laaaaaaaaaang!!!
niks meer geworden dus tussen jou en die 'boerin'?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit, maar 1 keer ruzie gehad met zo'n boer van dat programma omdat ik met zijn vrouw aan het praten was bij de shoarmaboer na het stappen. Wist ik veel dat zij- en hij op tv waren.
Ik vond het een mooie vrouw en dat vertelde ik haar, kwam opeens die boer daarbij staandie kerel helemaal flippen. Maargoed ik kijk dat programma nooit, moet er elke keer wel aan terugdenken als ik dat Boer Zoekt Vrouw voorbij zie komen.
Maar om even on-topic te blijven, deze jongen heeft keurig een voldoende en is blij.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit, maar 1 keer ruzie gehad met zo'n boer van dat programma omdat ik met zijn vrouw aan het praten was bij de shoarmaboer na het stappen. Wist ik veel dat zij- en hij op tv waren.
Ik vond het een mooie vrouw en dat vertelde ik haar, kwam opeens die boer daarbij staandie kerel helemaal flippen. Maargoed ik kijk dat programma nooit, moet er elke keer wel aan terugdenken als ik dat Boer Zoekt Vrouw voorbij zie komen.
Maar om even on-topic te blijven, deze jongen heeft keurig een voldoende en is blij.
Volgens mij was ze tien jaar ouder dan ikquote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
niks meer geworden dus tussen jou en die 'boerin'?
Zeg datquote:Op zondag 6 februari 2011 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
prachtig hoehelemaal op gaat in een van zn spelletjes
boys and their toys
Ai, dat is echt één van de meeste erge pijnen die er zijn.. Tandpijnquote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef candygirl het volgende:
zo'n kiespijn van de onsteking dat ik niet kan slapen
Neem 2 paracetamol.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef candygirl het volgende:
zo'n kiespijn van de onsteking dat ik niet kan slapen
Heb jij een vriendje? Vertel! Wie wat hoe waar?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
prachtig hoehelemaal op gaat in een van zn spelletjes
boys and their toys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |