mensen die hun zorgen weg drinkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ongewenst nuchter. Zowat de halve dag geslapen, dus de tijd nog niet gehad om "m'n zorgen weg te drinken"
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Miam het volgende:
[..]
mensen die hun zorgen weg drinkenhandig hoor!
Je slaapt alleen maar slechter als je drinkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Is geen dagelijkse gewoonte ofzo hoor
Slaap alleen al een paar weken slecht, en vanochtend weer een boel shit over me heen gehad, dus dan helpt het voor 1 dagje wel om ff rustig te worden en op tijd te slapen.
van 1 drankje slaap je vaak beter, van 20 slaap je minderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je slaapt alleen maar slechter als je drinkt.
Van alcohol slaap je misschien makkelijker in, maar de kwaliteit van slaap is altijd minder.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Frag_adder het volgende:
Best wel wauw
[..]
van 1 drankje slaap je vaak beter, van 20 slaap je minder
Ik ben anders altijd blij als ik een nacht in coma heb gelegen. Kan ik er weer ff tegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van alcohol slaap je misschien makkelijker in, maar de kwaliteit van slaap is altijd minder.
Feit.
Ik slaap er altijd verrot weinig van , waarna ik vroeg wakker word en dan daarna later op de dag dood op ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van alcohol slaap je misschien makkelijker in, maar de kwaliteit van slaap is altijd minder.
Feit.
ja anders ik wel. Dat in 't verleden behaalde resultaten toch nog garantie bieden voor de toekomst... Maar daarvoor is 't te stil...quote:Op zondag 6 februari 2011 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop dat ik me druk maak om niks en dat het wel goed komt.
Idd. Maar ik hoop morgen of maandag of toch in de loop van de week iets wijzer te worden. Daarvoor moet ik ook zelf praten, maar als ultieme binnenvetter is dat nogal lastig.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja anders ik wel. Dat in 't verleden behaalde resultaten toch nog garantie bieden voor de toekomst... Maar daarvoor is 't te stil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |