i know......quote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef Mr.Myst het volgende:
Uitzichtloos, het gevoel in een diepe put te zitten waar eerst nog een lichtpuntje zo groot als een speldenknop zichtbaar was. Nu is het totale duisternis.
Nee, niet zo fijn. Ik was er net helemaal overstuur vanquote:Op zondag 6 februari 2011 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je was misschien allergisch voor je katten he? Verschrikkelijk lijkt me dat.
OT: Aangezien ik toch klaarwakker ben enzo en niet langer in bed wilde blijven liggen op deze zondagmorgen heb ik net maar even de badkamer van top tot teen schoongemaakt. Dat voelt wel ff lekker, die frisheid.
quote:
Paar biertjes helpen tegen de katerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
kut.
Feest van buurman gisteren! Stevige drinkers die mannen..
Hoe is t gegaan? Beetje positieve reacties gehad?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:04 schreef 8108139dpths het volgende:
Zin in vanmiddag, 1e keer draaien op ONZ Radio.![]()
Cool!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef candygirl het volgende:
Woeiiii een meet and greet gewonnen met ENRIQUE IGLESIAS![]()
![]()
Ik kijk dat nooit, maar 1 keer ruzie gehad met zo'n boer van dat programma omdat ik met zijn vrouw aan het praten was bij de shoarmaboer na het stappen. Wist ik veel dat zij- en hij op tv warenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef Apotheose het volgende:
wat duurt dat boer zoekt vrouw toch lang.... Mn ouders zijn op bezoek en volgen het progr. Ik hoef al die klefheid niet te zien en wacht nu totdat het ein-de-lijk afgelopen is... Duurt laaaaaaaaaang!!!
niks meer geworden dus tussen jou en die 'boerin'?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit, maar 1 keer ruzie gehad met zo'n boer van dat programma omdat ik met zijn vrouw aan het praten was bij de shoarmaboer na het stappen. Wist ik veel dat zij- en hij op tv waren.
Ik vond het een mooie vrouw en dat vertelde ik haar, kwam opeens die boer daarbij staandie kerel helemaal flippen. Maargoed ik kijk dat programma nooit, moet er elke keer wel aan terugdenken als ik dat Boer Zoekt Vrouw voorbij zie komen.
Maar om even on-topic te blijven, deze jongen heeft keurig een voldoende en is blij.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit, maar 1 keer ruzie gehad met zo'n boer van dat programma omdat ik met zijn vrouw aan het praten was bij de shoarmaboer na het stappen. Wist ik veel dat zij- en hij op tv waren.
Ik vond het een mooie vrouw en dat vertelde ik haar, kwam opeens die boer daarbij staandie kerel helemaal flippen. Maargoed ik kijk dat programma nooit, moet er elke keer wel aan terugdenken als ik dat Boer Zoekt Vrouw voorbij zie komen.
Maar om even on-topic te blijven, deze jongen heeft keurig een voldoende en is blij.
Volgens mij was ze tien jaar ouder dan ikquote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
niks meer geworden dus tussen jou en die 'boerin'?
Zeg datquote:Op zondag 6 februari 2011 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
prachtig hoehelemaal op gaat in een van zn spelletjes
boys and their toys
Ai, dat is echt één van de meeste erge pijnen die er zijn.. Tandpijnquote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef candygirl het volgende:
zo'n kiespijn van de onsteking dat ik niet kan slapen
Neem 2 paracetamol.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef candygirl het volgende:
zo'n kiespijn van de onsteking dat ik niet kan slapen
Heb jij een vriendje? Vertel! Wie wat hoe waar?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
prachtig hoehelemaal op gaat in een van zn spelletjes
boys and their toys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |