sterkte, niks ergers dan een gebroken hartquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef HLV_Siempre het volgende:
Ik geloof na 2 dagen ontreddering iig wel dat ik er ooit redelijk overheen ben, maar neemt allemaal niet weg dat ik nog nooit zo gek ben geweest op iemand en d'r nu kwijt ben.
Dat stemt angstig, omdat ik er een hard hoofd in heb ooit nog iemand tegen te komen die me datzelfde gevoel kan geven. Maar dat het klaar is heb ik inmiddels wel geaccepteerd.
Hebben ze god voor uitgevonden toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Apotheose het volgende:
ik wil met de oorzaak van dit alles praten. Alleen ... hoe?
Mjah. Dit is wel heel schrijnend moet ik zeggen. Sws bijna nooit mn hart vergeven om gebroken te worden, dus voor mij best een nieuwe ervaring dit. Maar vind vooral jammer dat we totaal niet meer op 1 lijn zitten waar er echt een emotionele connectie is geweest in mijn beleving. Pijnlijk allemaal, nog nooit zo van iemand gehouden. En dat wordt niet geloofd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
sterkte, niks ergers dan een gebroken hart![]()
ik doelde meer op 2zijdige communicatie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:43 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Hebben ze god voor uitgevonden toch?
[..]
Okee. Tsjah. Draait vaak ook op niks uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik doelde meer op 2zijdige communicatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |