Van 1is al mooi,2is helemaal eem rijkdom.quote:
hahahaha! herkenbaar. ik heb gewoon maar koffie gezet dan maar. ik betrapte mijzelf op een soort lenteachtige blijdschap rusteloosheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:12 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh wat is het toch heerlijk wakker wordenn met zo'n smsje! Mn complete ochtendritme in de war want ik ben er zooooo blij van! Lieve Huups en familie, ook hier nogmaals enorm gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Juliie tijgertje van tijgers <3 ze is er, heeeeeerlijk!
Nou ja, ze zijn er toch.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:34 schreef bodpa09 het volgende:
Zeg Huup, die afspraak voor Amélie in zkh gaat zeker ook niet door vandaag?![]()
![]()
Precies en de verloskundige zal ook wel een bezoekje gebracht hebben op haar ronde.. Lijstje afgewerkt.quote:
Heb je dr gelanceerd ofzoquote:
thanks, ga meteen spiekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:32 schreef Claudia_x het volgende:
Miss, als je niet kunt wachten: de naam staat op haar Facebook!
Dat dus, heb wel facebook maar geen fokkers op mijn facebook....quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:00 schreef mefke79 het volgende:
ik heb geen fb, kan iemand me een pm sturen?
Same here!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:06 schreef becky27 het volgende:
[..]
Dat dus, heb wel facebook maar geen fokkers op mijn facebook....
Vrouwen en belangstelling, enthousiasme en liefde, het cliché bevestigd!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef Beregd het volgende:
Vrouwen en nieuwsgierigheid, het cliché bevestigd.
het was niet negatief bedoeld, hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:47 schreef Ilske het volgende:
[..]
Vrouwen en belangstelling, enthousiasme en liefde, het cliché bevestigd!
ff offtopic, snap ik hoor! Vrouwen zijn naast belangstellend, enthousiast en lief inderdaad heeeeel nieuwsgierig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef Beregd het volgende:
[..]
het was niet negatief bedoeld, hoor.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:42 schreef Popples het volgende:
weet iedereen nu de naam?
nieuwsgierig is
ik ook niet hoor, ik wacht gewoon op huup zelfquote:
quote:
Nel toch? Als ode aan het feit dat ze een tijger is?quote:
Nel V.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nel toch? Als ode aan het feit dat ze een tijger is?
Vind ik echt lief. Nel.![]()
of was het nog geheim?
Ik las gisteren in de WIJ over de geboorte van een meisje: nevaeh (heaven)quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind het maar een stomme naam
nee mooi en de andere namen ook
en toch stemde ik voor D'Shontay en Shayanaeha-Angel-Melody-Froufrou
hoe spreek je dat uit...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef danic het volgende:
[..]
Ik las gisteren in de WIJ over de geboorte van een meisje: nevaeh (heaven)(sorry als ik iemand beledig)
Dus ik kan m'n telefoon even met rust laten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil ook maar mijn meneer zegt net dat hij de komende 5 dagen niks verwacht, de optimist.
Nog niet! Nog niet!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Poppedein het volgende:
Het gaat goed met Huups zelf voor zover ik weet, ze heeft alleen zelf nog flink wat bloed verloren (>1 liter) en moest daarom nog even blijven.
Ohhh man, ik heb er de hele dag al zo'n euforisch gevoel van, zoals jij het omschreef Buuv, een lente gevoelEn ik vind het zo'n rare gewaarwording, vorige keer trok ik me zo op aan Huups, ze beviel en ineens was daar mijn realitycheck..."we krijgen écht een kind!" en gebeurde dat voor mij ook 6 dagen later. Nu loop ik al de hele dag met het gevoel dat ik elk moment kan gaan baren, ik vind het zooo raar
![]()
Precies, voorweeen, voorwerk, tekenen, allemaal niet nodig, het kan zomaar echt beginnen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
Het fijne is nu juist dat het werkelijk élk moment kan gebeuren! Daar hoef je echt geen tekenen voor te hebben. Je vliezen kunnen zomaar breken en patsboem 2 uur later lig je in een ziekenhuisbed met je kindje in je armen.
De ellende is alleen dat als je daar te veel bij stilstaat, dat het élk moment kan gebeuren, de tijd zo ongelooflijk lang duurt.
Dan weet ik wie jouw beste vriendin is! Tenminste als ze in Wageningen woont...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef Jose81 het volgende:
Ooh, wow! Elin is echt een mooie naam! Mijn beste vriendin heeft haar tweede dochtertje Liss Elin genoemd en toen zei ik al dat ik Elin zo mooi vond..! Super mooie naam!!![]()
En ik ben ook heel benieuwd hoe het met Huup zelf is...![]()
Ik herken dat heel erg, we hebben ook al veel echo's gehad (stuk of 15 tot nu toe denk ik). Maar elke keer als ze de transponder op mijn buik zetten houd ik mijn adem even in totdat ik dat kleine frummelke zie bewegen. Nu ik haar zo duidelijk voel leven in mijn buik is die spanning wel vele malen minder, nu is het meer van 'als ze maar geen rare dingen zien'.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu heb ik wel het "geluk" dat ik in het z-huis ook al meerdere echo's gehad heb. Maar toch voel ik elke keer wat spanning.
Och meis, dat klinkt toch wel heftig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef huuphuup het volgende:
Voor wie de pm-molen nog niet door was geweest of het bericht gemist had van TF. Ze heet Elin. Weegt maar liefst 4270. Heeft donkerbruin haar en 1 kuiltje in haar wang. Ze lijkt op Amelie maar heeft toch ook juist een heel eigen toetje. En ze vond de bevalling niet tof, kan dr geen ongelijk geven
Dat schreef ik ookal op je Facebook, ze ziet er niet heel lang uit! Ze is ruim 200 gram zwaarder dan Lena (die 52 cm lang was bij geboorte) maar ze heeft echt véél lekkerdere beentjes en armpjes. Maar 49/50 cm is nog steeds niet echt klein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef huuphuup het volgende:
Ze heeft enorme hapwangen en spekbeentjesik ben benieuwd hoe lang ze is want ze oogt korter dan amelie destijds. De maat 50 kleertjes zitten prima dus ik gok rond de 49/50 cm ofzo.
En ik hou van mn kathetermoeiteloos ontvochten zonder te spoelen
die zak is al 3 keer geleegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik doe met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schattig kindje! Heel erg gefeliciteerd...
Jeetjejom, nog bedankt voor de pm!
Edit; met rammelen natuurlijk, niet met het gedeelte over vriendlief!![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh wow wat een prachtkindje! Naamgenoot voor mijn dochter die ik ooit hoop te krijgen. Heeft ze nog meer namen of heet ze alleen Elin?
Van harte! En heel veel geluk met jullie viertjes
Ze heet ook nog Maeva Elisabeth. Spreek je uit als maaiva.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@wickie ik denk dat B. Al bijna slaaptdie heeft nog geen oog dichtgedaan. Ik mail je morgen thuis zelf wel ff.
![]()
Oh 't wordt nog mooier <3quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze heet ook nog Maeva Elisabeth. Spreek je uit als maaiva.
@wickie ik denk dat B. Al bijna slaaptdie heeft nog geen oog dichtgedaan. Ik mail je morgen thuis zelf wel ff.
Ohh, da's toch echt een heel eigen gezichtje inderdaad!quote:
Hoe het bij ons ook is. De echoscopiste vertelt wel het een en ander (en we krijgen ook een stick mee) maar zij stuurt het ook weer door naar mijn verloskundige en die zal er hoop ik ook nog wel het een en ander over vertellen (ook al heeft er een hele tijd tussen gezeten en is het dus al weer bijna tijd voor een volgende echo) Maar ik verwacht dat zij het ook nog even gaat hebben over de grootte e.d. dus neem aan dat dat bij jou ook zo in z'n werk zal gaan. Dat verwacht ik ten minstequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
We hebben alleen een dvd stick gekregen. Maar vrijdag een controle in het z-huis vraag ik het daar nog wel even.
Maar de lengte kunnen ze sowieso nu bijna niet meer meten he omdat je frummel opgevouwen ligt. Ze meten vooral of schedel en bovenbeentje e.d. zo groot/lang zijn als de gemiddeldes. Dit heb je wel in beeld gezien denk ik en kun je terug zien op je dvd stick. Het aantal geschatte weken komt dan in beeld en dit zou in de buurt van je huidige termijn moeten liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
We hebben alleen een dvd stick gekregen. Maar vrijdag een controle in het z-huis vraag ik het daar nog wel even.
Ik zag in een flits bij de buik omtrek 19w4d voorbij komen maar dat is bijna een week minder dan dat ik ben. Dus dat lijkt mij niet logisch.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar de lengte kunnen ze sowieso nu bijna niet meer meten he omdat je frummel opgevouwen ligt. Ze meten vooral of schedel en bovenbeentje e.d. zo groot/lang zijn als de gemiddeldes. Dit heb je wel in beeld gezien denk ik en kun je terug zien op je dvd stick. Het aantal geschatte weken komt dan in beeld en dit zou in de buurt van je huidige termijn moeten liggen.
Maar apart dat die echoscopiste niet wat meer uitleg heeft gegeven aan je.
Nou dat klopt wel denk ik hoor. Je termijn kan wat afwijken en een marge van een week mag is mij verteld. En wie weet bak je gewoon een kleintje. Bij mij wijkt het momenteel ook een week af.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik zag in een flits bij de buik omtrek 19w4d voorbij komen maar dat is bijna een week minder dan dat ik ben. Dus dat lijkt mij niet logisch.
Hoe voel je je lichamelijk nu F_R?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een mooi meisje
@JJ fijn dat alles goed was
Ik vond de 20wk echo een beetje tegenvallen 20min later stonden we weer buiten. Alles ziet er wel goed uit rond de 20 wk. In de auto zeiden we tegen elkaar hoe groot is het nu? we hebben echt geen idee.
Bij mij had ze wel hele mooie foto's gemaakt, maar het was op zich ook erg kort (kwartier ipv half uur). Ben wel erg blij met de dvd en foto's. Geen kwantiteit maar wel kwaliteit dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ze zei er niks over. Ik weet dat een week afwijking mag maar dan verwacht ik wel dat ze er een melding van zou maken. Maar goed wellicht verwachtte ik er gewoon teveel van.
Het verschilt heel erg per persoon denk ik jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
f_r, jammer dat het tegenviel. Wij zijn in totaal denk ik bijna een uur binnen geweest, en kregen dus nog een paar foto's en 3d plaatjes mee... Was echt leuk, maar degene die de echo deed werd ons ook echt wel aangeraden door onze vlos...
Wat uitleg over wat ze doen is wel gewenst ja, logisch.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ze zei er niks over. Ik weet dat een week afwijking mag maar dan verwacht ik wel dat ze er een melding van zou maken. Maar goed wellicht verwachtte ik er gewoon teveel van.
Hoe hangt de vlag er bij jou vandaag bij? Helemaal niks gaande?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef Vanyel het volgende:
Echt een spekkie huup
Nu ben ik nog benieuwder hoe die van ons eruit gaat zien. Kilootje minder ws, maar verder....
Hier en daar wat steken gehad, maar niks indrukwekkends. Hou opeens een hoop meer vocht vast, ook leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe hangt de vlag er bij jou vandaag bij? Helemaal niks gaande?
Nuh, af en toe eens een kramp of een harde buik hier en daar maar niks waar ik van onder de indruk raak inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier en daar wat steken gehad, maar niks indrukwekkends. Hou opeens een hoop meer vocht vast, ook leuk.tijger, hallo konijn denk ik zomaar. Jij?
Als het mogelijk is.quote:
Dat is waar. Strippen lijkt me niks maar inleiden lijkt me nog minder. Ik ga voor je duimen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als het mogelijk is.
Ik denk maar zo: liever strippen dan inleiden. Jij nog niet aan toe zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |