Ik herken dat heel erg, we hebben ook al veel echo's gehad (stuk of 15 tot nu toe denk ik). Maar elke keer als ze de transponder op mijn buik zetten houd ik mijn adem even in totdat ik dat kleine frummelke zie bewegen. Nu ik haar zo duidelijk voel leven in mijn buik is die spanning wel vele malen minder, nu is het meer van 'als ze maar geen rare dingen zien'.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu heb ik wel het "geluk" dat ik in het z-huis ook al meerdere echo's gehad heb. Maar toch voel ik elke keer wat spanning.

! (Dat slaat nergens op, maar wat klinkt ie lekker.)
 ! (Dat slaat nergens op, maar wat klinkt ie lekker.) .
.

ik wilde smsen naar de halve wereld maar mijn foon was leeg en mn sim was ook errug karig... Wil je me plz je adres nog es pm'en?
 ik wilde smsen naar de halve wereld maar mijn foon was leeg en mn sim was ook errug karig... Wil je me plz je adres nog es pm'en?  wat lief, zo ff uitgebreid terug lezen en ik ga ns kieken of ik een foto kan fixen.
 wat lief, zo ff uitgebreid terug lezen en ik ga ns kieken of ik een foto kan fixen.  

.
 .

huup, nu in F5 stand voor de foto
 huup, nu in F5 stand voor de foto 

we stonden met persweeen op de stoep van t zh. Of nja, ik vooral, b. en de vk wat minder
 we stonden met persweeen op de stoep van t zh. Of nja, ik vooral, b. en de vk wat minder  Elin had het benauwd en moest er asap uit, flinke knip na 1 perswee en de volgende was ze er al. Ons speklapje
 Elin had het benauwd en moest er asap uit, flinke knip na 1 perswee en de volgende was ze er al. Ons speklapje  

Och meis, dat klinkt toch wel heftig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef huuphuup het volgende:
Voor wie de pm-molen nog niet door was geweest of het bericht gemist had van TF. Ze heet Elin. Weegt maar liefst 4270. Heeft donkerbruin haar en 1 kuiltje in haar wang. Ze lijkt op Amelie maar heeft toch ook juist een heel eigen toetje. En ze vond de bevalling niet tof, kan dr geen ongelijk geven

Ben zooo benieuwd naar het speklapje van huup
 Ben zooo benieuwd naar het speklapje van huup 
 Elin, wat een heerlijk mooie baby
 Elin, wat een heerlijk mooie baby  

Die hapwangetjes...
 Die hapwangetjes...   

ik kan haar bijna ruiken
 ik kan haar bijna ruiken    die armpjes, die handjes... oooooooh
  die armpjes, die handjes... oooooooh   

En gefeliciteerd!
  En gefeliciteerd!

ik ben benieuwd hoe lang ze is want ze oogt korter dan amelie destijds. De maat 50 kleertjes zitten prima dus ik gok rond de 49/50 cm ofzo.
 ik ben benieuwd hoe lang ze is want ze oogt korter dan amelie destijds. De maat 50 kleertjes zitten prima dus ik gok rond de 49/50 cm ofzo.  moeiteloos ontvochten zonder te spoelen
 moeiteloos ontvochten zonder te spoelen  die zak is al 3 keer geleegd
 die zak is al 3 keer geleegd  

Dat schreef ik ookal op je Facebook, ze ziet er niet heel lang uit! Ze is ruim 200 gram zwaarder dan Lena (die 52 cm lang was bij geboorte) maar ze heeft echt véél lekkerdere beentjes en armpjes. Maar 49/50 cm is nog steeds niet echt klein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef huuphuup het volgende:
Ze heeft enorme hapwangen en spekbeentjesik ben benieuwd hoe lang ze is want ze oogt korter dan amelie destijds. De maat 50 kleertjes zitten prima dus ik gok rond de 49/50 cm ofzo.
En ik hou van mn kathetermoeiteloos ontvochten zonder te spoelen
die zak is al 3 keer geleegd

. Heeft ze nog meer namen of heet ze alleen Elin?
. Heeft ze nog meer namen of heet ze alleen Elin? 
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik doe met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schattig kindje! Heel erg gefeliciteerd...
Jeetjejom, nog bedankt voor de pm!
Edit; met rammelen natuurlijk, niet met het gedeelte over vriendlief!

En wat een bos haar ook weer. Kom lekker bij van je stortbevalling en geniet van je heerlijke gezinnetje met twee meiden!
  En wat een bos haar ook weer. Kom lekker bij van je stortbevalling en geniet van je heerlijke gezinnetje met twee meiden!

quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh wow wat een prachtkindje! Naamgenoot voor mijn dochter die ik ooit hoop te krijgen. Heeft ze nog meer namen of heet ze alleen Elin?
Van harte! En heel veel geluk met jullie viertjes Ze heet ook nog Maeva Elisabeth. Spreek je uit als maaiva.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heet ook nog Maeva Elisabeth. Spreek je uit als maaiva.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@wickie ik denk dat B. Al bijna slaaptdie heeft nog geen oog dichtgedaan. Ik mail je morgen thuis zelf wel ff.

Oh 't wordt nog mooier <3quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze heet ook nog Maeva Elisabeth. Spreek je uit als maaiva.
@wickie ik denk dat B. Al bijna slaaptdie heeft nog geen oog dichtgedaan. Ik mail je morgen thuis zelf wel ff.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |