Vrouwen en belangstelling, enthousiasme en liefde, het cliché bevestigd!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef Beregd het volgende:
Vrouwen en nieuwsgierigheid, het cliché bevestigd.
het was niet negatief bedoeld, hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:47 schreef Ilske het volgende:
[..]
Vrouwen en belangstelling, enthousiasme en liefde, het cliché bevestigd!
ff offtopic, snap ik hoor! Vrouwen zijn naast belangstellend, enthousiast en lief inderdaad heeeeel nieuwsgierig!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef Beregd het volgende:
[..]
het was niet negatief bedoeld, hoor.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:42 schreef Popples het volgende:
weet iedereen nu de naam?
nieuwsgierig is
ik ook niet hoor, ik wacht gewoon op huup zelfquote:
quote:
Nel toch? Als ode aan het feit dat ze een tijger is?quote:
Nel V.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nel toch? Als ode aan het feit dat ze een tijger is?
Vind ik echt lief. Nel.![]()
of was het nog geheim?
Ik las gisteren in de WIJ over de geboorte van een meisje: nevaeh (heaven)quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind het maar een stomme naam
nee mooi en de andere namen ook
en toch stemde ik voor D'Shontay en Shayanaeha-Angel-Melody-Froufrou
hoe spreek je dat uit...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef danic het volgende:
[..]
Ik las gisteren in de WIJ over de geboorte van een meisje: nevaeh (heaven)(sorry als ik iemand beledig)
Dus ik kan m'n telefoon even met rust laten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil ook maar mijn meneer zegt net dat hij de komende 5 dagen niks verwacht, de optimist.
Nog niet! Nog niet!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Poppedein het volgende:
Het gaat goed met Huups zelf voor zover ik weet, ze heeft alleen zelf nog flink wat bloed verloren (>1 liter) en moest daarom nog even blijven.
Ohhh man, ik heb er de hele dag al zo'n euforisch gevoel van, zoals jij het omschreef Buuv, een lente gevoelEn ik vind het zo'n rare gewaarwording, vorige keer trok ik me zo op aan Huups, ze beviel en ineens was daar mijn realitycheck..."we krijgen écht een kind!" en gebeurde dat voor mij ook 6 dagen later. Nu loop ik al de hele dag met het gevoel dat ik elk moment kan gaan baren, ik vind het zooo raar
![]()
Precies, voorweeen, voorwerk, tekenen, allemaal niet nodig, het kan zomaar echt beginnen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
Het fijne is nu juist dat het werkelijk élk moment kan gebeuren! Daar hoef je echt geen tekenen voor te hebben. Je vliezen kunnen zomaar breken en patsboem 2 uur later lig je in een ziekenhuisbed met je kindje in je armen.
De ellende is alleen dat als je daar te veel bij stilstaat, dat het élk moment kan gebeuren, de tijd zo ongelooflijk lang duurt.
Dan weet ik wie jouw beste vriendin is! Tenminste als ze in Wageningen woont...quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef Jose81 het volgende:
Ooh, wow! Elin is echt een mooie naam! Mijn beste vriendin heeft haar tweede dochtertje Liss Elin genoemd en toen zei ik al dat ik Elin zo mooi vond..! Super mooie naam!!![]()
En ik ben ook heel benieuwd hoe het met Huup zelf is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |