abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92225718
Ooh, wow! Elin is echt een mooie naam! Mijn beste vriendin heeft haar tweede dochtertje Liss Elin genoemd en toen zei ik al dat ik Elin zo mooi vond..! Super mooie naam!! O+

En ik ben ook heel benieuwd hoe het met Huup zelf is... :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92225748
Het gaat goed met Huups zelf voor zover ik weet, ze heeft alleen zelf nog flink wat bloed verloren (>1 liter) en moest daarom nog even blijven.

Ohhh man, ik heb er de hele dag al zo'n euforisch gevoel van, zoals jij het omschreef Buuv, een lente gevoel O+ En ik vind het zo'n rare gewaarwording, vorige keer trok ik me zo op aan Huups, ze beviel en ineens was daar mijn realitycheck..."we krijgen écht een kind!" en gebeurde dat voor mij ook 6 dagen later. Nu loop ik al de hele dag met het gevoel dat ik elk moment kan gaan baren, ik vind het zooo raar :')

Goh zeg Huupske...dat had je ook toch niet kunnen denken toen Willem en Maxima trouwden 9 jaar geleden...dat jij gewoon ff 9 jaar later op die dag een prachtige 2e meiske op de wereld zou zetten zeg! ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 02-02-2011 15:47:31 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_92226038
ik vind het maar een stomme naam

nee mooi en de andere namen ook O+

en toch stemde ik voor D'Shontay en Shayanaeha-Angel-Melody-Froufrou
pi_92226125
Huup had nog niet eens haar enveloppen geschreven. Ik zei nog dat het livin` on the edge was :+

Ik wil ook maar mijn meneer zegt net dat hij de komende 5 dagen niks verwacht, de optimist.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:38:19 #180
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_92226188
*O* HUUUUP daar is ze dan! Ontzettend gefeliciteerd! Geniet lekker van jullie meisje!
pi_92226356
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind het maar een stomme naam

nee mooi en de andere namen ook O+

en toch stemde ik voor D'Shontay en Shayanaeha-Angel-Melody-Froufrou
Ik las gisteren in de WIJ over de geboorte van een meisje: nevaeh (heaven) :r (sorry als ik iemand beledig)
pi_92226446
kaartje al binnen Danic?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:46:09 #183
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_92226629
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef danic het volgende:

[..]

Ik las gisteren in de WIJ over de geboorte van een meisje: nevaeh (heaven) :r (sorry als ik iemand beledig)
hoe spreek je dat uit...
pi_92226633
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil ook maar mijn meneer zegt net dat hij de komende 5 dagen niks verwacht, de optimist.
Dus ik kan m'n telefoon even met rust laten? :+

Ik ben normaliter heel slordig met m'n telefoon in de gaten houden, maar ik ben nu al dagen onafscheidelijk van dat ding. Ik ben ook zo benieuwd naar jouw jongetje!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92227419
Ja hoor dat kan claudia. Ik had namelijk mijn vk aan de lijn en die zei ook doodleuk tot maandag als mijn volgende afspraak is.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_92228005
Het fijne is nu juist dat het werkelijk élk moment kan gebeuren! Daar hoef je echt geen tekenen voor te hebben. Je vliezen kunnen zomaar breken en patsboem 2 uur later lig je in een ziekenhuisbed met je kindje in je armen.

De ellende is alleen dat als je daar te veel bij stilstaat, dat het élk moment kan gebeuren, de tijd zo ongelooflijk lang duurt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:18:54 #187
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92228818
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef Poppedein het volgende:
Het gaat goed met Huups zelf voor zover ik weet, ze heeft alleen zelf nog flink wat bloed verloren (>1 liter) en moest daarom nog even blijven.

Ohhh man, ik heb er de hele dag al zo'n euforisch gevoel van, zoals jij het omschreef Buuv, een lente gevoel O+ En ik vind het zo'n rare gewaarwording, vorige keer trok ik me zo op aan Huups, ze beviel en ineens was daar mijn realitycheck..."we krijgen écht een kind!" en gebeurde dat voor mij ook 6 dagen later. Nu loop ik al de hele dag met het gevoel dat ik elk moment kan gaan baren, ik vind het zooo raar :')
Nog niet! Nog niet!!! :+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_92229064
Nee alsjeblieft zeg, laten we t niet hopen! ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:28:46 #189
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_92229446
Mooie naam voor jullie dochtertje, Huup. Ik had iets van Eline in gedachten, zat ik er niet ver naast. ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 16:30:37 #190
5428 crew  miss_sly
pi_92229548
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
Het fijne is nu juist dat het werkelijk élk moment kan gebeuren! Daar hoef je echt geen tekenen voor te hebben. Je vliezen kunnen zomaar breken en patsboem 2 uur later lig je in een ziekenhuisbed met je kindje in je armen.

De ellende is alleen dat als je daar te veel bij stilstaat, dat het élk moment kan gebeuren, de tijd zo ongelooflijk lang duurt.
Precies, voorweeen, voorwerk, tekenen, allemaal niet nodig, het kan zomaar echt beginnen!
Ik had het nog lang niet verwacht, en ineens had ik iets dat op weeen leek. Ik dacht dat het vast voorwerk was, maar 15 uur later had ik mijn meisje op mijn buik loggen O+

dus DML, ik hoop voor je dat het gewoon ineens begint :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:42:12 #191
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92230294
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef Jose81 het volgende:
Ooh, wow! Elin is echt een mooie naam! Mijn beste vriendin heeft haar tweede dochtertje Liss Elin genoemd en toen zei ik al dat ik Elin zo mooi vond..! Super mooie naam!! O+

En ik ben ook heel benieuwd hoe het met Huup zelf is... :Y
Dan weet ik wie jouw beste vriendin is! Tenminste als ze in Wageningen woont...

Uiteraard vind ik het ook een mooie naam, stond voor mij ook als eerste keuze, maar omdat je deze naam nu veel hoort en het de 2e naam van mijn achternichtje is, werd het toch maar Eline. Zoals we hem bij Bram bedacht hebben
pi_92230853
Huuphuup, gefeliciteerd met je tweede meisje, en dat heb je snel gedaan zeg!!

Hopen dat je morgen naar huis kan, en dan lekker genieten.
pi_92231205
Ik vind het ook een hele mooie naam!! O+
En ik riep gister dat ik niet voor wilde kruipen maar het begint nu toch wel te kriebelen ben wel heel nieuwsgierig naar ons meisje.

Jeetjejom, hoe was het bij de gyn??
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92232326
Huup, man en Amélie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Elin. Mooie naam hoor! O+
pi_92233050
Ik duim voor je jeetjejom

Wij hebben vanavond de 20wk echo
gesprek met de arboarts wat positief voor dat maandje daar hoef ik alleen nog maar 2 ochtenden te werken. Mocht ik zelf meer willen dan mag dat.
pi_92233548
Succes F_r! Spannend!
pi_92233636
Ik merk dat ik het nu wel spannend ga vinden. Komt ook omdat ik niks voel nog.
Eerst kon ik mij druk maken over het gesprek met de ARBO maar dat is geweest. We hoeven er pas om 19:30 te zijn.
pi_92233781
@Vicky: jaaa kaartje is binnen! Thanx, vriendlief en ik gaan donderdagavond eens lekker kijken daar!
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:47:30 #199
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92233822
Van harte huup! Toch nog een tijgertje:)
pi_92233831
Het is ook spannend, in die zin dat het even een soort "moment van de waarheid" weer is, je krijgt natuurlijk een uitslag over de gezondheid van jullie kindje zover zie die kunnen beoordelen. Maar de kans dat alles goed lijkt is vele male groter dan de kans dat er wel iets gezien zou worden, en in dat geval is het vooral gewoon een hele mooie termijn om naar je kindje te kijken..het besef dat het echt een heul echt kindje in je buik zit!! Daar moet je als de eerste zenuwaen er weer af zijn straks vooral heerlijk van gaan genieten! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')