Dat schreef ik ookal op je Facebook, ze ziet er niet heel lang uit! Ze is ruim 200 gram zwaarder dan Lena (die 52 cm lang was bij geboorte) maar ze heeft echt véél lekkerdere beentjes en armpjes. Maar 49/50 cm is nog steeds niet echt klein.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef huuphuup het volgende:
Ze heeft enorme hapwangen en spekbeentjesik ben benieuwd hoe lang ze is want ze oogt korter dan amelie destijds. De maat 50 kleertjes zitten prima dus ik gok rond de 49/50 cm ofzo.
En ik hou van mn kathetermoeiteloos ontvochten zonder te spoelen
die zak is al 3 keer geleegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik doe met je mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schattig kindje! Heel erg gefeliciteerd...
Jeetjejom, nog bedankt voor de pm!
Edit; met rammelen natuurlijk, niet met het gedeelte over vriendlief!![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh wow wat een prachtkindje! Naamgenoot voor mijn dochter die ik ooit hoop te krijgen. Heeft ze nog meer namen of heet ze alleen Elin?
Van harte! En heel veel geluk met jullie viertjes
Ze heet ook nog Maeva Elisabeth. Spreek je uit als maaiva.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@wickie ik denk dat B. Al bijna slaaptdie heeft nog geen oog dichtgedaan. Ik mail je morgen thuis zelf wel ff.
![]()
Oh 't wordt nog mooier <3quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze heet ook nog Maeva Elisabeth. Spreek je uit als maaiva.
@wickie ik denk dat B. Al bijna slaaptdie heeft nog geen oog dichtgedaan. Ik mail je morgen thuis zelf wel ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |