abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92241499
Gefeliciteerd Huup!!!
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:20:30 #252
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92241512
Oooh wat een koppie, en dat lijfie O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_92241569
Huup van harte gefeliciteerd met je meisje! En wat een super mooie naam, past goed bij dat super mooie meisje van je!!

Ik mag morgen weer naar de vk. Ben erg zenuwachtig (ben dan op 1 dag na 12 weken) maar heb sinds een paar dagen niet meer het gevoel zwanger te zijn. Waar dat van komt Joost mag het weten. Heb wel een keer of twee een vervelend gevoel in m'n schaambot gehad misschien dat ik daarom dat idee heb. Ik hoop dus wel dat we morgen het hartje gaan luisteren en dat het al te horen is.. En a.s. maandag een echo, ik hoop dat ik dan weer even helemaal gerust gesteld ben, maar ben nu even panisch..
pi_92241617
Jaaaa buuf dankjewel :D nu ben k even uitgespamt tot eh morgen ofzo :P

dank voor de lieve berichtjes overal en nergens O+ en ik ga me eerdaags melden in t babytopic.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92241731
Ooooh Huup wat een poppetje O+
En idd een lekker spekkie, maar ik hou d'r zo van! En dat haar!!!
Binnenkort dus ook maar een Elin-fanclub oprichten vrees ik :@
pi_92242020
Oooh, ik klikte per ongeluk op z&g en zag zomaar een felicitatie voor Huup! :o

Ze is er! *O* Wat een prachtig meisje, dat donzige lijfje. O+ Zelfs ik voel volgens mij wat rammelen...

Gefeliciteerd, Huup, B., en Amelie. Jullie zijn een prachtig gezinnetje! O+
pi_92242091
Wat een mooierd Huup! Heeft Amélie haar kleine zusje al gezien?
Lotte!
Noah!
pi_92242207
hilliebillie, don't worry. Je krijgt morgen vast een kloppend hartje te horen.

Huup, wat een dropje heb je weer gebakken O+ En verder wat Wickie zegt: haarrrrrrrrrrrrrrrrrrrtjes!
pi_92242280
Ohh Huup!! Daar is ze!!! Van harte gefeliciteerd! *O* *O* Wat een prachtkoppie O+
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:33:20 #260
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92242413
Huup, wat een lekker spekkie en een mooie kop met haar! Rust vmaar goed uit en dan morgen met al je pracht naar huis!
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 20:34:21 #261
5428 crew  miss_sly
pi_92242468
Ow wat een mooi spekkie is je meisje, huup O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92242612
Geweldige foto's van Elin O+
pi_92242659
Wat een mooi meisje

@JJ fijn dat alles goed was
Ik vond de 20wk echo een beetje tegenvallen 20min later stonden we weer buiten. Alles ziet er wel goed uit rond de 20 wk. In de auto zeiden we tegen elkaar hoe groot is het nu? we hebben echt geen idee.
pi_92242765
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]

O+
Ohh, da's toch echt een heel eigen gezichtje inderdaad!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92242786
Ik was al verbaasd dat je dacht dat het 45 minuten duurde f_r. Bij mij was het ook zo'n 25min.

Heb je geen uitdraai voor je vk meegekregen? Daar staan wel metingen op. Bij mij stond daar ook huidig geschat gewicht op en grafieken waarop je precies kon zien hoe dicht bij de gemiddelde lijn de metingen liggen. Maar je moet ook mazzel hebben met een spraakzame echoscopiste die vertelt wat ze doet en niet zo'n hork als ik bij mijn groei echo had bijvoorbeeld.

Maar goed, belangrijkste is dat alles er goed uit zag!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 2 februari 2011 @ 20:41:27 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92242908
Huup wat een schatje zeg O+

Ik heb vandaag m'n slaapkamer omgegooid, zodat ik naast m'n bed ruimte heb voor de kinderwagenbak. Als ik nu op m'n zij lig kijk ik recht in de bak O+ Ik kan geen vuile was meer velen, m'n aanrecht moet elke avond schoon .. Morgen als Jan op de psz is, de onderste keukenkastjes uitmesten en opnieuw indelen.

Ik kan wel merken dat deze kleine groter is/word dan Jan iig, als hij (nu) beweegt is het een stuk pijnlijker dan ik me kan herinneren van Jan.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92243031
We hebben alleen een dvd stick gekregen. Maar vrijdag een controle in het z-huis vraag ik het daar nog wel even.
pi_92243240
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
We hebben alleen een dvd stick gekregen. Maar vrijdag een controle in het z-huis vraag ik het daar nog wel even.
Hoe het bij ons ook is. De echoscopiste vertelt wel het een en ander (en we krijgen ook een stick mee) maar zij stuurt het ook weer door naar mijn verloskundige en die zal er hoop ik ook nog wel het een en ander over vertellen (ook al heeft er een hele tijd tussen gezeten en is het dus al weer bijna tijd voor een volgende echo) Maar ik verwacht dat zij het ook nog even gaat hebben over de grootte e.d. dus neem aan dat dat bij jou ook zo in z'n werk zal gaan. Dat verwacht ik ten minste
pi_92243329
Huup, Huupmans en Amélie van harte gefeliciteerd met de geboorte van Elin *O* O+
Wat een pracht van een meisje, heerlijke hapwangetjes O+
Ben erg benieuwd wat Amélie van haar zusje vindt :D

Goed uitrusten en aansterken Huupske :*
#geen
pi_92243341
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar de lengte kunnen ze sowieso nu bijna niet meer meten he omdat je frummel opgevouwen ligt. Ze meten vooral of schedel en bovenbeentje e.d. zo groot/lang zijn als de gemiddeldes. Dit heb je wel in beeld gezien denk ik en kun je terug zien op je dvd stick. Het aantal geschatte weken komt dan in beeld en dit zou in de buurt van je huidige termijn moeten liggen.
Maar apart dat die echoscopiste niet wat meer uitleg heeft gegeven aan je.
The way you rock'n'roll
pi_92243345
Morgen afspraak vk hoop dan wel wat meer te horen. Het ging allemaal zo vlug dat ik amper zag wat ze aan het doen was. En natuurlijk is elke echo een "cadeautje" maar ik had er wat meer van verwacht.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:49:11 #272
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_92243349
Huup gefeliciteerd met je kleine meid, wat lief die foto's! O+

Ik heb maandag weer een stickertje gekregen bij de verloskundige :)
pi_92243420
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar de lengte kunnen ze sowieso nu bijna niet meer meten he omdat je frummel opgevouwen ligt. Ze meten vooral of schedel en bovenbeentje e.d. zo groot/lang zijn als de gemiddeldes. Dit heb je wel in beeld gezien denk ik en kun je terug zien op je dvd stick. Het aantal geschatte weken komt dan in beeld en dit zou in de buurt van je huidige termijn moeten liggen.
Maar apart dat die echoscopiste niet wat meer uitleg heeft gegeven aan je.
Ik zag in een flits bij de buik omtrek 19w4d voorbij komen maar dat is bijna een week minder dan dat ik ben. Dus dat lijkt mij niet logisch.
pi_92243513
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik zag in een flits bij de buik omtrek 19w4d voorbij komen maar dat is bijna een week minder dan dat ik ben. Dus dat lijkt mij niet logisch.
Nou dat klopt wel denk ik hoor. Je termijn kan wat afwijken en een marge van een week mag is mij verteld. En wie weet bak je gewoon een kleintje. Bij mij wijkt het momenteel ook een week af.
The way you rock'n'roll
pi_92243558
f_r, jammer dat het tegenviel. Wij zijn in totaal denk ik bijna een uur binnen geweest, en kregen dus nog een paar foto's en 3d plaatjes mee... Was echt leuk, maar degene die de echo deed werd ons ook echt wel aangeraden door onze vlos...
pi_92243654
Maar ze zei er niks over. Ik weet dat een week afwijking mag maar dan verwacht ik wel dat ze er een melding van zou maken. Maar goed wellicht verwachtte ik er gewoon teveel van.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:54:47 #277
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92243711
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een mooi meisje

@JJ fijn dat alles goed was
Ik vond de 20wk echo een beetje tegenvallen 20min later stonden we weer buiten. Alles ziet er wel goed uit rond de 20 wk. In de auto zeiden we tegen elkaar hoe groot is het nu? we hebben echt geen idee.
Hoe voel je je lichamelijk nu F_R?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:56:04 #278
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92243785
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar ze zei er niks over. Ik weet dat een week afwijking mag maar dan verwacht ik wel dat ze er een melding van zou maken. Maar goed wellicht verwachtte ik er gewoon teveel van.
Bij mij had ze wel hele mooie foto's gemaakt, maar het was op zich ook erg kort (kwartier ipv half uur). Ben wel erg blij met de dvd en foto's. Geen kwantiteit maar wel kwaliteit dus :P
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:57:50 #279
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92243903
Haaa, Huup, je stalker hier! *O* Wat een pracht op de foto's joh, nogmaals supergefeliciteerd :* Wat is ze móói, en lief, en schattig joh! Heb jíj gewoon gemaakt! O+ Geniet ze, Huupz, Amélie en B. *O*
3!
pi_92243923
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
f_r, jammer dat het tegenviel. Wij zijn in totaal denk ik bijna een uur binnen geweest, en kregen dus nog een paar foto's en 3d plaatjes mee... Was echt leuk, maar degene die de echo deed werd ons ook echt wel aangeraden door onze vlos...
Het verschilt heel erg per persoon denk ik ja :Y
Mijn 20wkn echo duurde ook een minuut of 25 maar toen had ze gewoon alles gezien wat ze moest bekijken en ze heeft wel alles wat ze deed benoemd dus ik was tevreden over het bezoekje.
Vervolgens met de extra groei echo zie ik duidelijk in beeld dat het 3 weken afwijkt en die hork zegt niks. Alleen aan het eind, ja dat is niet goed. Boh, ik had het niet meer terwijl ik daar lag.
The way you rock'n'roll
pi_92243967
Echt een spekkie huup :D

Nu ben ik nog benieuwder hoe die van ons eruit gaat zien. Kilootje minder ws, maar verder....
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92244039
Ik ben helaas nog steeds erg misselijk icm spugen.
Maar goed ik ben op de helft
pi_92244042
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat uitleg over wat ze doen is wel gewenst ja, logisch.
The way you rock'n'roll
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:59:47 #284
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_92244045
Oooohhhhh O+ O+
Lieve Huup, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je hele mooie dochter. En ook een mooie naam. Knap snel op en geniet maar van je gezinnetje :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_92244134
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef Vanyel het volgende:
Echt een spekkie huup :D

Nu ben ik nog benieuwder hoe die van ons eruit gaat zien. Kilootje minder ws, maar verder....
Hoe hangt de vlag er bij jou vandaag bij? Helemaal niks gaande?
The way you rock'n'roll
pi_92244142
Ohhhhh huup wat een mooierd die Elin van jullie. Nu al, dat belooft nog wat!
Ik zou er bijna van gaan rammelen :D
On zeh laptop
pi_92244399
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Hoe hangt de vlag er bij jou vandaag bij? Helemaal niks gaande?
Hier en daar wat steken gehad, maar niks indrukwekkends. Hou opeens een hoop meer vocht vast, ook leuk.
:W tijger, hallo konijn denk ik zomaar. Jij?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92244591
Een gewone 20 weken echo duurt idd een minuut of 20, een GUO al snel het dubbele. Bij ons iig drie kwartier tot ruim een uur.

Wat een schattig meisje hebben jullie gekregen Huup O+
pi_92244927
Huup gij stiekemerd gewoon even bevallen van een prachtdochter :o Wat is ze mooooi O+ Heeft Amelietepietje O+ haar zusje al gezien?
pi_92245014
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hier en daar wat steken gehad, maar niks indrukwekkends. Hou opeens een hoop meer vocht vast, ook leuk.
:W tijger, hallo konijn denk ik zomaar. Jij?
Nuh, af en toe eens een kramp of een harde buik hier en daar maar niks waar ik van onder de indruk raak inderdaad.
Balen van dat vocht. Ik heb er echt nul last van godzijdank.
Vrijdag strippen?
The way you rock'n'roll
pi_92245480
Wat een toet! Heerlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92245964
Wat een mooi meisje! *smelt*
O+

Wil iemand mij trouwens toevoegen aan het lijstje? Mijn uitgerekende datum is 28 augustus.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_92246110
Wat een heerlijke bollerd is Elin! Ze is "maar" 500 gram zwaarder dan onze E, maar wat een verschil! :D
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:33:44 #294
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92246455
ooh huup, wat doe je!
Wat een leukerd zeg!
pi_92246535
Oooh Huup wat een mooierd! Lekker wangentjes op die laatste foto O+ Wat een mooie naam ook!
Klinkt als een heftige bevalling! Geniet van jullie gezinnetje!
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:38:16 #296
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92246792
Hé Huup, gewoon maar even bevallen van zo'n O+ mooi O+ meiske, gefeliciteerd met jullie Elin hoor *O*
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_92247870
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vrijdag strippen?
Als het mogelijk is.
Ik denk maar zo: liever strippen dan inleiden. Jij nog niet aan toe zeker?
pi_92248019
Oh wauw, die laatste foto, wat een duidelijk beeld van haar snoetje. Geweldig! En inderdaad, wat een bolleke zo :D O+ .
pi_92248032
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Als het mogelijk is.
Ik denk maar zo: liever strippen dan inleiden. Jij nog niet aan toe zeker?
Dat is waar. Strippen lijkt me niks maar inleiden lijkt me nog minder. Ik ga voor je duimen.
Ik moet maandag weer maar verwacht niet dat ze echt haast hebben om me op gang te helpen.
The way you rock'n'roll
pi_92249015
Even een kersjes update, ze ligt inderdaad in het ziekenhuis. Het gaat niet goed. Ze blijft ondanks medicatie overgeven. Vandaag heeft ze zelfs de maagsonde uitgespuugd. Het is erger dan de vorige keer. Ze voelt zich meer dood dan levend.

Wat een ellende toch, lieve kersjes...heel veel sterkte, ik hoop dat het maar snel beter gaat met je
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')