raffinesse vond ik ook wel aardig.quote:
Al enige tijd niet origineel meer: ik denk dat het omslagpunt al is bereikt en dat dit binnenkort normaal wordt gevonden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef Royyy het volgende:
[..]
![]()
Ik stelt voor dat we het woord 'politiek' voortaan gewoon standaard vervangen door ''.
't zal wel een Rotterdammert wezen.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Kees22 het volgende:
Al enige tijd niet origineel meer: ik denk dat het omslagpunt al is bereikt en dat dit binnenkort normaal wordt gevonden.
Maar hoe krijg je het uit je toetsenbord?
Nee, dat zijn vast neppertsquote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef Yoopielolol het volgende:
oh, want ik wou ff een paar ralf louren polos gaan halen, maar die zijn niet goed?
quote:
Ja, maar je hebt wel een grote bloempot nodig! En ze groeien langzaam hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:05 schreef Bleie het volgende:
[..]
Dus we hadden helemaal geen nieuw huis hoeven te kopen om groter te wonen? We hadden gewoon twee kamers kunnen planten. Had ik dat geweten
Misschien dat sigme het hier bedoelde dier kent.quote:Het kan ook zijn dat het een schapegoat is.
Anglicisme: Scapegoat = zondebok.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien dat sigme het hier bedoelde dier kent.
Is dat een citaat van sigme? Als ik erop zoek, vind ik 'm alleen van Lambiekje, in BNW.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien dat sigme het hier bedoelde dier kent.
Een scapegoat wel: een schapegoat echter niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 06:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Anglicisme: Scapegoat = zondebok.
Het is inderdaad gezegd door Lambiekje. sigme echter kent veel verschillende dieren en is daarbij vertrouwd met noordelijke accenten.quote:Op maandag 21 februari 2011 06:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat een citaat van sigme? Als ik erop zoek, vind ik 'm alleen van Lambiekje, in BNW.
Ik heb geen idee of hij zo bedoeld is (het gaat over een schietpartij in Letland) maar anders mag hij wel hier.quote:
lijkt me sterk dat die niet zo bedoeld was...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:59 schreef DrDurden het volgende:
Ik heb geen idee of hij zo bedoeld is (het gaat over een schietpartij in Letland) maar anders mag hij wel hier.
Zeker weten dat het opzettelijk is. Ik ken Ouwesokquote:Op maandag 21 februari 2011 12:59 schreef DrDurden het volgende:
Ik heb geen idee of hij zo bedoeld is (het gaat over een schietpartij in Letland) maar anders mag hij wel hier.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef virus.exe. het volgende:
hoe maak ik hem klijner hij mag max 60x60 zijn
Wat een freselijk veestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:36 schreef JeMoeder het volgende:
Heel veel vermisten.
Verder wordt er geveest voor heel veel toeristen, aangezien er een aantal hotels zijn ingestort. John Key zei net dat er 100% zeker toeristen onder de doden zullen zijn.
Wat minder spelen en wat meer spellen?quote:Wat is het juiste aantal?
Het merendeel van de Nederlanders antwoord op deze vraag verkeerd. Probeer nu!.
Je zoekt deze: Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #24quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:25 schreef Moeskopje het volgende:
Reclame op Facebook
[..]
Wat minder spelen en wat meer spellen?
Zonde, je had meer van je opmerking kunnen maken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wreemd, hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:46 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Een vent die je pas net kent zegt dat je wreemd bent en daarom vraag je aan een forum vol mensen die je helemaal niet kent of dat echt zo is.
Dat is wel wreemd ja...
Okok, een trein gaat snel, maar rezen, mwah..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:57 schreef Shispeed het volgende:
ik heb pas 3x in mijn leven met het ov gerezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |