is het de moeite ward? he zit het met prijzen en aanbod ? ik heb gehoord dat er veel kapotte spullen worden verkochtquote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef nattermann het volgende:
http://www.designer-outlet-roermond.com/
Ik woon er praktisch naast.
Als je van merkkleding (soms van enkele seizoenen oud) houdt, dan is er niets mis mee. Hoe het met de prijzen zit zou ik niet weten. Ben er al jaren niet meer geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:45 schreef Yoopielolol het volgende:
[..]
is het de moeite ward? he zit het met prijzen en aanbod ? ik heb gehoord dat er veel kapotte spullen worden verkocht
oh, want ik wou ff een paar ralf louren polos gaan halen, maar die zijn niet goed?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:52 schreef Klonk het volgende:
met alle respect, ouwe crap die alleen verkocht wordt omdat er een merknaampje op staat...
ben er meerdere malen geweest maar nog nooit geslaagd...
ja maar als ik bijv een paar ralf louren polos haal, is dat toch geen ramp dat ze van een paar seizonen terug zijn?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef Klonk het volgende:
als ik merkkleding koop dan koop ik liever van het huidige seizoen dan van een paar seizoenen geleden
Je kunt verwachten?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef Yoopielolol het volgende:
hoi ben van plan om roermond een keer te bzoeken, wat kan ik zowel verwachten?
quote:Polo Ralph Lauren
Address: Stadsweide 220, 6041 TD Roermond
Phone: 0031-475-352 900
Fax: 0031-475-336 665
Contact person: Diana Botman
Website: www.ralphlauren.com
Brands in this store
Polo Ralph Lauren, Polo Jeans, Polo Sport, PRL
Product categories
Womenswear, Menswear, Kidswear, Leather, Shoes & Accessories
zoquote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef Skv het volgende:
Jezus, vuile pauper. Als je het geld niet hebt om merkkleding te kopen, koop het dan niet. Dan gaat het je alleen om dat logo en niet om de mode, je loopt dan sowieso een paar seizoenen achter.
Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:52 schreef Klonk het volgende:
met alle respect, ouwe crap die alleen verkocht wordt omdat er een merknaampje op staat...
ben er meerdere malen geweest maar nog nooit geslaagd...
Ik koop kleding die me goed zit en mooi staat. Meestal is dat merkkleding, schijt aan of het een jaar oude mode is of nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef Skv het volgende:
Je koopt toch merkkleding omdat het bij de mode past? Niet om het logotje?
En waarom is de Bijenkorf dan zooi? Daar verkopen ze anders wel alle merken die jij benoemd (behalve pauper Prada dan).quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef Agentperry het volgende:
Ik wil er ook nog een keer heen. En mij boeit het niet of het uit de mode is, casual stijl is toch niet echt trend gevoelig.
Weet iemand trouwens ook een site waar je RL polo's online kan bestellen? Bijenkorf is zooi en de officiële site bezorgd niet in europa.
Maar je moet er inderdaad niet naar de vans/nike/diesel/etc. winkels gaan, die verkopen er alleen maar zooi. Maar gewoon boss, prada, rl, marc o'polo kan prima, een mooi overhemd gaat niet uit de mode.
de rl collectie op die site is pauper, weinig keuze. bijenkorf is geen pauper winkelquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:09 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
En waarom is de Bijenkorf dan zooi? Daar verkopen ze anders wel alle merken die jij benoemd (behalve pauper Prada dan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |