Leuk he slaapproblemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:29 schreef badtripbob het volgende:
Rook een blow en ga gewoon slapen.!
Of blijf wakker en neem gewoon een bommetje speed..
Geen idee. Als ik ga slapen dan lukt dat me eigenlijk altijd wel. En stoned dan val ik zeker goed in slaap. En dit is nu de 2e nacht die ik niet geslapen heb dus dan heb ik nog niet echt zin om te gaan slapen en dan is pep handig.quote:
Is ook niet de eerste keer..quote:Ik wilde wat eten, had nog vissticks in de vriezer, maar liet ze aanbranden, dus ik moest het met een pruim doen
En zo, lief dagboek, kwam alles toch nog weer goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
TS is zowel een viswijf als een zuurpruimquote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:03 schreef Lieveroos het volgende:
En ik heb ook nog eens hongerIk wilde wat eten, had nog vissticks in de vriezer, maar liet ze aanbranden, dus ik moest het met een pruim doen.
![]()
Zure pruimen die naar vis ruiken...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:50 schreef antfukker het volgende:
[..]
TS is zowel een viswijf als een zuurpruim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |