Stomquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:55 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nu,op haar 14de,is hetzelfde gebeurd met een 22jarige.
Shit man, meisjes van 12 hebben geneens borstenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:55 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja zij werd verliefd op hem,en hij dacht,oh lekker,een maagd. Batsen.
Idd, denk het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vraag me af wat en of zo'n dude dat uberhaupt wel aan z'n maten verteld. Dan ben je toch echt kk triest
Hoe dichter bij de nul...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kan je in godsnaam een meisje van 12 neuken, dat is echt nog een kindDie jongen wordt sowieso pedofiel later
Wie denkt sowieso 'woohoo ervaringsloze maagd'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:02 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kan je in godsnaam een meisje van 12 neuken, dat is echt nog een kindDie jongen wordt sowieso pedofiel later
..hoe jonger?quote:
Kan 'ie zijn vriendin bij de basisschool ophalenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Stom
[..]
Shit man, meisjes van 12 hebben geneens borsten
[..]
Idd, denk het niet
Wtf, bron?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef robr0 het volgende:
big frank neukt ook wijven van 13 en probeert kinderen van 9 te neuken![]()
[ afbeelding ]
spoor je als kind ook niet trouwens
Dan komt hij niet zo faal overquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie denkt sowieso 'woohoo ervaringsloze maagd'
Geweldig wat je tegenkomt in de filmpjes van die beursquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:56 schreef robr0 het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)-kamasutrabeurs-7353
![]()
![]()
![]()
![]()
mensen kennen ook geen geheimenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geweldig wat je tegenkomt in de filmpjes van die beurs![]()
De melodie is gewoon Super mario bros. Mexican editionquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:11 schreef x3ro het volgende:
Tijd voor wat Mini Daddy om wat leven hier in de SC te pompen
wil jij haar lid maken van die selecte club?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:17 schreef Schieganger het volgende:
Meisje vorige week donderdag in mijn klas, 15 jaar oud.
"Alle meisjes van 15 in mijn straat zijn zwanger."
"Wil je erbij horen dan?"
Ik ken jou niet, dus hoe zou ik je trekjes moeten wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nog een paar wat?
• Mensen die dat ook hebben?
• Autistische tiks van mij?
Kom op man, ze is 15 en ik ben haar leraar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
wil jij haar lid maken van die selecte club?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:09 schreef TripleP het volgende:
Godverdomme. Heb spierpijn in mijn bovenarm- en borstspieren. En nu heb ik parkinson handjes.
Gisteren waren mijn armen al naar de klote door bepaalde activiteiten en toen moest ik draaitafels van 14 kilo gaan tillen.
Dames, zolang jullie er goed uitzien, kunnen jullie bij mij stage lopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:21 schreef TripleP het volgende:
die stagebegeleiders van tegenwoordig buiten je alleen maar uit
Zit nu bij MaddoxX' broer, kwart over stap ik in de auto en ben ik met 10 minuten thuis. That'll do?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef TripleP het volgende:
ja fuck...
martijn kom eens online, ik heb morele vraagstukken
is dealquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zit nu bij MaddoxX' broer, kwart over stap ik in de auto en ben ik met 10 minuten thuis. That'll do?
Hoe oud is dat jochie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:11 schreef x3ro het volgende:
Tijd voor wat Mini Daddy om wat leven hier in de SC te pompen
Is dat dan zo'n extreme 'AAAAAAAHHH'? Ik zou dat meer een #care moment vindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:05 schreef TripleP het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH MIJN EXVRIENDJE HEEFT EEN DATE MET IEMAND DIE IK KEN MAAR HIJ ZEGT NIET MET WIE AAAAHHHH
Geen ID, hij is iig jong, dik en talentloosquote:
Familie van Zanger Bob?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geen ID, hij is iig jong, dik en talentloos
Misschien een kans op een soort van nieuw Blof en Counting Crows duet, maar dan met zanger Bob en Mini Daddyquote:
NU ZIT DAT NUMMER WEER IN ME KOP!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Misschien een kans op een soort van nieuw Blof en Counting Crows duet, maar dan met zanger Bob en Mini Daddy![]()
H@H@quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef Schieganger het volgende:
[..]
NU ZIT DAT NUMMER WEER IN ME KOP!
Keep it in your pantsquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef Schieganger het volgende:
daarom klik ik er niet op
Straks weer lesgeven aan 15 jarige leergierige meisjes.
Oh god help me.ze zien eruit als 17!
Goed omte weten, locatie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Keep it in your pants
Ik ben trouwens laatst ook op een plek geweest, daar kun je me mensen laten verdwijnen
+/- 150km aan gangen en instortingen. Hier heb je een van de foto's die ik daar gemaakt hebt. Raad je niet aan om aan zo'n balk te gaan hangen
[ afbeelding ]
Zuid Limburgquote:
Dit was een I-don't-care-maar-volgens-mij-zou-hij-wel-willen-dat-ik-zou-caren-'AAAAAAHH'quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n extreme 'AAAAAAAHHH'? Ik zou dat meer een #care moment vinden
[..]
Daarom kun je dus 't beste iets in de trant van #care denken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dit was een I-don't-care-maar-volgens-mij-zou-hij-wel-willen-dat-ik-zou-caren-'AAAAAAHH'
quote:
Die wijven op de achtergrond danquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n extreme 'AAAAAAAHHH'? Ik zou dat meer een #care moment vinden
[..]
Sowieso, mensen met een soort agenda in hun MSN-naam.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef Hyman het volgende:
Waarom zet men uberhaupt in zijn naam
"VAKANTIE 2011 IN @EPE!"
dat is toch niet noemenswaardig man
Epe, als in Epe, Zuid Limburg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef Hyman het volgende:
"VAKANTIE 2011 IN @EPE!"
Geen idee. Wat ik wel weet is dat dit clipje nogal in trek is bij leden van martijn.orgquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Die wijven op de achtergrond dan
Zijn dat zijn zusjes ofzo? Dat mama gezegt heeft dat het leuk is als ze erin kunnen djensen voor 1 minuutje
net als 999999999999999999999999 procent van alle twitter berichtenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef Hyman het volgende:
"VAKANTIE 2011 IN @EPE!"
Hoe kan dat nouquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Epe, als in Epe, Zuid Limburg?Want daar kun je me toch echt blij mee zijn..
[..]
Geen idee. Wat ik wel weet is dat dit clipje nogal in trek is bij leden van martijn.org
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef robr0 het volgende:
[..]
net als 999999999999999999999999 procent van alle twitter berichten
Dunno, misschien is dit normaal in Brazilië. Gewoon hun bubling/reggaeton versie van onze zanger Bob en Jan toen het nog Jantje was.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
Nee maar ff serieel, wat the fuck is er mis met dat jochie?
Hij lijkt gewoon op een XXL zwijn, met 2 kenser lelijke zusjes, die vast eengezicht trekken als ze het later terugzien
understatementquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Hyman het volgende:
[PICS ONLY] #51 Wat draag jij vandaag
Wat een vreemde vogel
Ik snap het gewoon nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarom kun je dus 't beste iets in de trant van #care denken.
T'is het hier maar stil
Ach, wees blij. Het meisje waar ik dacht wat mee te krijgen heeft vanacht een ander geneuktquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef TripleP het volgende:
ik zit ook alleen maar een reactie uit te lokken
Ja alles met mannen loopt een beetje in de soep bij mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ach, wees blij. Het meisje waar ik dacht wat mee te krijgen heeft vanacht een ander geneuktik ben meteen weer in mijn MOORD MOORD bui.
Dan moet je een keer terugsms'en.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja alles met mannen loopt een beetje in de soep bij mij![]()
Dat shirt is wel heel vet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Hyman het volgende:
[PICS ONLY] #51 Wat draag jij vandaag
Wat een vreemde vogel
Wat is er mis met jouw smaakquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat shirt is wel heel vet.
je bent een vrouw, dus nee. Vrouwen zijn vreemdgaande tyfushoeren die je hart beetpakken, het knuffelen en dan breken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja alles met mannen loopt een beetje in de soep bij mij![]()
Ik heb ook een ziel en gevoelens weetje
Hoe kleed jij je, Heimen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouw smaak?
[ afbeelding ]
Ik vind die gast zo ongelofelijk tof.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Beter dan datwat een afschuwelijke outfit.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind die gast zo ongelofelijk tof.
HIJ!?!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Hyman het volgende:
Hij heeft trouwens wel een enge nek zeg
Oke dan zeg ik het zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil pics.
Mensen uitlachen omdat ze zich anders kleden boehoe.
Jawel. Ik heb nog nooit iemands hart gebroken. Ik ben altijd de gebrokene.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
je bent een vrouw, dus nee. Vrouwen zijn vreemdgaande tyfushoeren die je hart beetpakken, het knuffelen en dan breken.
Goedzo!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oke dan zeg ik het zo
IK vind het lelijk.
WADDUP GURLquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef TripleP het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb nog nooit iemands hart gebroken. Ik ben altijd de gebrokene.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas maar op dat je geen ban krijgt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef TripleP het volgende:
Gewoon algemeen gezeik en drukte im kopf.
Nee, je mag niet zeuren en je moet het altijd eens zijn met de modjes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:23 schreef robr0 het volgende:
een ban in de pub sc krijgen is onmogelijk
mwoah je moet gewoon je bek dichthouden soms en niet bijdehand doeng deed ik vroeger ook het is eigenlijk een soort van schijndemocratie maarja fuck itquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, je mag niet zeuren en je moet het altijd eens zijn met de modjes.
Had er vorige week nog een..quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:23 schreef robr0 het volgende:
een ban in de pub sc krijgen is onmogelijk
Was te merken. Kreeg nu voor praktisch niks een ban gezien een mod zich aangevallen voelde. Vorig jaar tegen een user gezegd dat ze maar snel wat nuttigs moest gaan doen en een mooie strop moest gaan knopen, niets gebeurd. Terwijl ze 't zelfs nog was gaan meldenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef robr0 het volgende:
[..]
die ene keer dat vjezze zurfeilanse vjets er is moet je je inhouden ja
ach ik heb uit de vierde hand gehoord dat hij vandaag weer op een nagellakmeet is dus je kan je gang gaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Was te merken. Kreeg nu voor praktisch niks een ban gezien een mod zich aangevallen voelde. Vorig jaar tegen een user gezegd dat ze maar snel wat nuttigs moest gaan doen en een mooie strop moest gaan knopen, niets gebeurd. Terwijl ze 't zelfs nog was gaan melden
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef robr0 het volgende:
[..]
ach ik heb uit de vierde hand gehoord dat hij vandaag weer op een nagellakmeet is dus je kan je gang gaan
Wat is dat, piraten blozen nietquote:
Piraten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wat is dat, piraten blozen niet
PUB staat toch voor pubers, niet voor piraten?quote:
quote:
Nee, ook deze SC gaan jullie niet kapen met dat piratengedoe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wat is dat, piraten blozen niet
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Nee, ook deze SC gaan jullie niet kapen met dat piratengedoe.
Ze zaten in ONZ, ik heb misschien een keer toevallig gezegd dat ze wel in PUB zouden passen als rebelse 13jarige pubertjes.quote:
Je zei dat we hier thuis horen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zaten in ONZ, ik heb misschien een keer toevallig gezegd dat ze wel in PUB zouden passen als rebelse 13jarige pubertjes.
NIET OM TE BAGGEREN VERDOMME!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Je zei dat we hier thuis horen!
mocht van jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Wat is het naow?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zaten in ONZ, ik heb misschien een keer toevallig gezegd dat ze wel in PUB zouden passen als rebelse 13jarige pubertjes.
Myraela, waarom mogen anderen dan wel overal SC openen enzo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Arh cap'tainquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NIET OM TE BAGGEREN VERDOMME!
Gewoon lief posten
We zijn lief.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NIET OM TE BAGGEREN VERDOMME!
Gewoon lief posten
Wie opent overal een SC? Bijna elk subforum heeft een SC, ONZ heeft er zelfs meerdere, zoek er eentje en doe daar in mee. Niet elk groepje forumvriendjes hoeft een eigen SC.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Myraela, waarom mogen anderen dan wel overal SC openen enzo?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, je mocht hier slowchatten, niet aawrrrr'ren.
quote:
1 iemand weet al hoe 't moet, en 1tj gaat zijn best doen denk ikquote:
Wat zij zegt +Oquote:
Precies. Je ziet mij ook niet overal met Myraela SC'nquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie opent overal een SC? Bijna elk subforum heeft een SC, ONZ heeft er zelfs meerdere, zoek er eentje en doe daar in mee. Niet elk groepje forumvriendjes hoeft een eigen SC.
Waarom mogen er niet meerdere SC's eigenlijk? Dit vraag ik me oprecht afquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie opent overal een SC? Bijna elk subforum heeft een SC, ONZ heeft er zelfs meerdere, zoek er eentje en doe daar in mee. Niet elk groepje forumvriendjes hoeft een eigen SC.
Ja, maar topicverbaggeren is kut. Dus ook die piraterijgarpen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Wat zij zegt +O
We brengen leven in de (rum)brouwerij
oja?quote:
Omdat het dan postopkrikken wordt, en het net zo goed in 1 sc kan. Anders heb je geen normale topics meer over.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom mogen er niet meerdere SC eigenlijk? Dit vraag ik me oprecht af
Wie en wie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[..]
1 iemand weet al hoe 't moet, en 1tj gaat zijn best doen denk ik
Vriendjes politiek (steekspenningen enzo) en wie het eerst komt wie het eerst maalt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat het dan postopkrikken wordt, en het net zo goed in 1 sc kan. Anders heb je geen normale topics meer over.
Ikke, dat ik arh zei, in plaats van 'we zijn lief' oidquote:
Maar anderen wel? En als iedereen in alle topics gaat lopen SC'en wordt het er niet beter op. Wil je nog een beter antwoord?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar het gaat ons niet om het postopkrikken?
wa danquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vooral vrouwelijke users die onder de bureaus bij de mod's kruipen. Dat is belangrijk!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vriendjes politiek (steekspenningen enzo) en wie het eerst komt wie het eerst maalt?
Omdat het nergens voor nodig is? Dan kunnen 2 mensen ook een SC openen voor elkaar ipv te PM'en.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch ook msnen met z'n allen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed plan, jij man met ideeën.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch ook msnen met z'n allen?
Waarom zit je dan op FOK!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch ook msnen met z'n allen?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke ik ga wel weer terug naar het FoBo van ons
En 8 mensen die in een paar dagen al meer dan 1000 berichten in een fotoboek vol hebben lopen blaffen omdat het nergens anders mag ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het nergens voor nodig is? Dan kunnen 2 mensen ook een SC openen voor elkaar ipv te PM'en.
Ik heb niet iedereen van FOK! op msnquote:
Het mag hier, in GRTD, in de diverse ONZ SC's, en ga maar door.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En 8 mensen die in een paar dagen al meer dan 1000 berichten in een fotoboek vol hebben lopen blaffen omdat het nergens anders mag ?
Moet je even mailen naar forum@fok.nl of je bij de msnlijst mag. Die wordt naar users toegstuurd als die erom vragen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen van FOK! op msn
Als je daar post, word je of genegeerd of dan gaan ze allemaal zo vijandig doen. En dat weten jullie dondersgoed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het mag hier, in GRTD, in de diverse ONZ SC's, en ga maar door.
Dan post je toch hier?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je daar post, word je of genegeerd of dan gaan ze allemaal zo vijandig doen. En dat weten jullie dondersgoed.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan post je toch hier?
En ze zijn altijd lief tegen mij
Jan kan zich heel goed gedragen als een tiener.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar Jan is geen tiener meer.
Jamaar ik ook niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar Jan is geen tiener meer.
Niet over pira- verboden woord.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En waar kletsen we hier dan zoal over?
Dit nummer zocht ik al een tijdjequote:
Asjebliefquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit nummer zocht ik al een tijdje
Jamaar dan kan ik niet meer met jou posten en lang zeuren om je msn om die te krijgen en er niets mee te doen en elke keer als ik naar Helmond ga te vragen voor een meet maar dan kon/kan je nooitquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is tijd voor de volgende generatie.
Je bent nu moderator, wat een aftakeling.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jamaar dan kan ik niet meer met jou posten en lang zeuren om je msn om die te krijgen en er niets mee te doen en elke keer als ik naar Helmond ga te vragen voor een meet maar dan kon/kan je nooit
ikwilnognietweg!
Stoer he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je bent nu moderator, wat een aftakeling.
Playmobile-film?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
hebben jullie deze film al gezien mede pubers ?
[ afbeelding ]
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Blauw is wel een bazenkleur, natuurlijk.
succes appol en klink, ik reken op julliequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vooral vrouwelijke users die onder de bureaus bij de mod's kruipen. Dat is belangrijk!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Blauw is wel een bazenkleur, natuurlijk.
Schrik niet, allemaal nieuwe gezichten namen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
Hoe is het hier in de SC, it has been a while.
De nieuwe lichting is binnen de boel aan het onderspammen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
Hoe is het hier in de SC, it has been a while.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
succes appol en klink, ik reken op jullie
Is dat een vrouw? Heeft ze msn?quote:
heul niet waar, waar praten we hier over, als je het zegt kunnen we ons aanpassen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De nieuwe lichting is binnen de boel aan het onderspammen.
Ze heeft wel een fobo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat een vrouw? Heeft ze msn?
Je hebt het nu wel over mn verloofde vriendquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Schrik niet, allemaal nieuwe gezichten namen.
Komisch dat er ook nog steeds mensen van 20+ hangen. Hoe staat het met jullie InHolland opleidinkjes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De nieuwe lichting is binnen de boel aan het onderspammen.
Ik?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Komisch dat er ook nog steeds mensen van 20+ hangen. Hoe staat het met jullie InHolland opleidinkjes?
Ik zie Heroinjunk, Noortje/Mexicaantje of hoe ze nu dan ook heet nog in leven?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik?Wie ben jij? Ik doe de Pabo, maar niet in InHolland.
Hij had het toch over Klinkie? Of is zij ineens ook je verloofde?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel over mn verloofde vriend
Pabo vraag, heeft u die rekentest/taaltest doorstaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik?Wie ben jij? Ik doe de Pabo, maar niet in InHolland.
Hij had het toch echt over jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij had het toch over Klinkie? Of is zij ineens ook je verloofde?
Oh, nouja daar weet ik natuurlijk niks van af want ik ben hier ook maar nieuw hier enzo dus ja uhh. Hoiquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik zie Heroinjunk, Noortje/Mexicaantje of hoe ze nu dan ook heet nog in leven?
Ik ben een lullo die een jaar geleden minder geliefd werd hier, omdat ik SC nogal een plaats vond waar 20+-ers sad zitten te doen op echte pubers, omdat hun eigen leven dusver niet interessant genoeg is/was.
Dat was natuurlijk heel 2010 van me om te zeggen.
Taal wel!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Pabo vraag, heeft u die rekentest/taaltest doorstaan?
Oja?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel over mn verloofde vriend
Gestopt. werk nuquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Komisch dat er ook nog steeds mensen van 20+ hangen. Hoe staat het met jullie InHolland opleidinkjes?
Ja, die is er nog steeds ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik zie Heroinjunk, Noortje/Mexicaantje of hoe ze nu dan ook heet nog in leven?
Ik ben een lullo die een jaar geleden minder geliefd werd hier, omdat ik SC nogal een plaats vond waar 20+-ers sad zitten te doen op echte pubers, omdat hun eigen leven dusver niet interessant genoeg is/was.
Dat was natuurlijk heel 2010 van me om te zeggen.
Ik ben 21quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me hier toch wel iets te oud voor, om hier te posten.
Door WisA zijn mijn hoofdrekenkwaliteiten ook wel achteraan gegaan ben ik bang. Rekenmachine 24/7. Achja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Taal wel!Rekenen had ik 5 punten te kort
! Mweh faal, ik weet het ik weet het. Wrijf het er maar in.
handen thuis houden vincent, anders ga ik je de volgende keer dat ik je op een toernooi zie kanovinnie noemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Echt? Oh ik ben 19. Oke dan kan het er mee door.quote:
Wat doe jij dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Door WisA zijn mijn hoofdrekenkwaliteiten ook wel achteraan gegaan ben ik bang. Rekenmachine 24/7. Achja.
Hahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja?
[..]
Gestopt. werk nu![]()
[..]
Ja, die is er nog steeds ja.
Oh mie god. Dat is wel erg pijnlijk. Duidelijk een binominale kans, van falen en harder falen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt? Oh ik ben 19. Oke dan kan het er mee door.
[..]
Wat doe jij dan?
Hehe praat niet over WiA, ik had een 2.7 voor mn examen!
Wacht, jij kent mij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef dralion13 het volgende:
[..]
handen thuis houden vincent, anders ga ik je de volgende keer dat ik je op een toernooi zie kanovinnie noemen
yup, zit ook op kanopoloquote:
nietwaar, ik haalde hem nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Omdatappel het volgende:
Klinkerbotsing kan heel goed blokfluiten.
>>DMquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
yup, zit ook op kanopolo
jij bent vincent van de zwetplassers
Maar binominaal en alles kon ik wellllll dat was keigaaf, met de normale verdeling enzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oh mie god. Dat is wel erg pijnlijk. Duidelijk een binominale kans, van falen en harder falen.
Ik zit in 6V, TTO. Sta gemiddeld voor alle vakken een 6.6 ofzo. Prims.
Ja maar dat waren de zenuwen toch heeft niks met je talent te makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nietwaar, ik haalde hem niet![]()
![]()
![]()
Algebra is een bitch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar binominaal en alles kon ik wellllll dat was keigaaf, met de normale verdeling enzo
Ik zal mijn uiterste best doen!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef JanPiraat het volgende:
Klinker wil je alstjeblieft de blokfluitsolo in het begin van dit nummer opdragen op de bruiloft![]()
![]()
Je hebt gelijk okequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar dat waren de zenuwen toch heeft niks met je talent te maken
QFTquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jawel toch vrouwen zijn sowieso wijzer dan mannen en ik ben erg dom dus dat komt wel goed dan![]()
En je verdere cijfers? HAVO?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat vond ik ook leuk, ik kan gewoon niks van kansberekening enzo
dat is de kunst om ze te laten denken dat ze slimmer zijn en ondertussen zo te sturen dat je toch van alle gemakken voorzien wordquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jawel toch vrouwen zijn sowieso wijzer dan mannen en ik ben erg dom dus dat komt wel goed dan![]()
Havo ja, en even denkenquote:
Wat doe jij eigenlijk?quote:
Ik teken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wat doe jij eigenlijk.
Hij wil ze optellen en alles. Het cijfer wat eruit komt is het percentage hoe goed jullie bij elkaar passen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Havo ja, en even denken
Aardrijkskunde, geschiedenis en maatschappijleer een 7
Kunstgeschiedenis, duits en wiskunde een 6 (had eerst een 4 voor wiskunde, later herkanst omdat het gewoon kan)
En een 5 voor nederlandsKwam een tiende tekort voor een 6.
En volgens mij mis ik een vak![]()
Waarom bent u zo geïnteresseerd in mijn cijfers?
quote:
Dat heb ik al gezegdquote:
Heyhey DM voelt iets voor mij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij wil ze optellen en alles. Het cijfer wat eruit komt is het percentage hoe goed jullie bij elkaar passen.
Weg eeuwige single Klinkie.
Oh sorryquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik al gezegd
6VWO, TTO (Tweetalig Onderwijs).
Iedereen voelt iets voor jou.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heyhey DM voelt iets voor mij.![]()
![]()
Ik kan altijd nog schrijven. Dat kan ik op zich wel. Of de politiek in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh sorry
En je doet nu dus examen, komt goed met je.
De waarheid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iedereen voelt iets voor jou.
QFTquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heyhey DM voelt iets voor mij.![]()
![]()
QFT - Quote For Truthquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De waarheid.
Ik wou dat ene met qft qtf ofzo posten maar ik weet niet meer zo goed wat het was.![]()
QFTquote:
Hmm, lijkt me beide niks eerlijk gezegd, waarom zou je dat willen doen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog schrijven. Dat kan ik op zich wel. Of de politiek in.
Nu nog studie kiezen. Politicologie of iets economisch, still not entirely convinced.
Neuh niet echtquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
QFT
Ik was even weg, heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Architect ?of zit je gewoon thuis kleurplaten te tekenen die je koopt van je uitkering ?
Metalen en kunststof dingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee nee niet jij, ik ging mee met jouw post![]()
Wat teken jij dan zoal eigenlijk?
Interessant.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Metalen en kunststof dingen
Foto's?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga maar eens een gedichtenbundel uitbrengen denk ik
Zo! En wat kun je er mee worden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef TripleP het volgende:
Ik studeer lekker kunst&economie.
Fuck yea, feesten als leven
Ik studeer studerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef TripleP het volgende:
Ik studeer lekker kunst&economie.
Fuck yea, feesten als leven
Mensen zijn raar he.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef _Fanta het volgende:
ik bestudeer mensen, en snap er nog steek geen fuk van
Zeker!quote:
Mag nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Foto's?
[..]
Doen
[..]
Zo! En wat kun je er mee worden?
Omdat ik wel een gouden toekomst wil hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me beide niks eerlijk gezegd, waarom zou je dat willen doen?
Wil je wat tips van mij? Ik heb de bijbel geschreven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Omdat ik wel een gouden toekomst wil hebben
En tevens ben ik al lid van de D66, politiek interesseert me gewoon erg. Ik hoef niet zozeer de directe politiek in, maar je kan je via de masters ook specialiseren op de bedrijfskant, waar je je kennis gebruikt in leiding geven. Das wel tof.
Maar ik ga sowieso een boek schrijven of een carrière als journalist/columnist beginnen deze zomer. En nee, niet van niveau Henk (niet Ingrid, die's blijkbaar van Rutte tegenwoordig).
PM maar als 't klaar is. Waar gaat je boek over?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
En tevens ben ik al lid van de D66, politiek interesseert me gewoon erg. Ik hoef niet zozeer de directe politiek in, maar je kan je via de masters ook specialiseren op de bedrijfskant, waar je je kennis gebruikt in leiding geven. Das wel tof.
Maar ik ga sowieso een boek schrijven of een carrière als journalist/columnist beginnen deze zomer. En nee, niet van niveau Henk (niet Ingrid, die's blijkbaar van Rutte tegenwoordig).
Jaquote:
Waarom niet?quote:
Neenee, ik vroeg me gewoon af wat je er leuk aan leek enzo! Niet om je te bashen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zozo, prachtige fictie!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wil je wat tips van mij? Ik heb de bijbel geschreven.
Niet echt, doe de pabo. Daar leer ik met kleine mensen werken en poeh die zijn al raarquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar jij bestudeerd ook mensen dus?
Hmmm ik begin mn houten poot een beetje zat te worden schimmel en splinters altijd om de 2 maanden moet ik dat klote ding vervangen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
kaboutertjes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet echt, doe de pabo. Daar leer ik met kleine mensen werken en poeh die zijn al raar
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm ik begin mn houten poot een beetje zat te worden schimmel en splinters altijd om de 2 maanden moet ik dat klote ding vervangen..
Ik zit erover te denken om toch met mn tijd mee te gaan en een metalen of kunststof (geen roest jeweets) poot aan te schaffen...
Maar dan kan ik jou hiervoor contacteren toch ?![]()
Geen idee, iets meer inhoud dan die van Herman Brusselmans, daar focus ik wel op. (Ik lees amper boeken, maar Brusselmans is wel gevalletje cult-held.)quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
PM maar als 't klaar is. Waar gaat je boek over?
Gastenlijstenquote:
PM maar als je wat wilt hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm ik begin mn houten poot een beetje zat te worden schimmel en splinters altijd om de 2 maanden moet ik dat klote ding vervangen..
Ik zit erover te denken om toch met mn tijd mee te gaan en een metalen of kunststof (geen roest jeweets) poot aan te schaffen...
Maar dan kan ik jou hiervoor contacteren toch ?![]()
Ik hou van simpele boeken. Ik lees nu WAR, dat gaat over een outpost van het Amerikaanse leger dat Restrepo heet. Die outpost staat in Afghanistan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Geen idee, iets meer inhoud dan die van Herman Brusselmans, daar focus ik wel op. (Ik lees amper boeken, maar Brusselmans is wel gevalletje cult-held.)
Ik moet meer smileys gebruiken, dit klinkt allemaal veel te arrogant
Kijk dan even in het forum ipv de slowchatquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Jawel toch ik had wel wat meer pubers verwacht die gingen klagen over hun ouders enzo
Pff, mijn ouders zijn echt kuuuuttt, jeweet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Jawel toch ik had wel wat meer pubers verwacht die gingen klagen over hun ouders enzo
Ik kan wel gaan klagen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Lief blijven he!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De vraag is of jij ook leuk bent..
+ free beerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohja, gratis overal naar binnen.
O, sorryquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De vraag is of jij ook leuk bent..
Ik mag geeneens een 500" tv op mijn kamer van mijn vader hoe stomquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pff, mijn ouders zijn echt kuuuuttt, jeweet.
Mwah ik ben liever hier eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk dan even in het forum ipv de slowchat
De Ontdekking Van De Hemel moet je toch even lezen. 1000 pagina's, maar heel simpel geschreven. Niet zo simpel als Hermans - Nooit Meer Slapen, maar gewoon makkelijk weg te lezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou van simpele boeken. Ik lees nu WAR, dat gaat over een outpost van het Amerikaanse leger dat Restrepo heet. Die outpost staat in Afghanistan.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:37 schreef JanPiraat het volgende:
Jaaaaa jezus ik zeg tegen mn ma mag ik een nieuwe laptop zegt ze nee zeg ik WAAROM NIET GOVDERDOMME IK MAG NIKS IK HAAATTTT JEEEEE zegt ze zo van: jajaaa het geld groeit me niet op de rug Jan sorryyyy![]()
ik mag ook nooit wat zeg tsss zo oneerlijk
nee ik liet even de puber in mn naar boven komenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
is dit echt jan?? waarom praat je er nooit over met ons
jeetje...
Daar had mijn moeder het laatst over. Alleen hoofdstuk 1 is saai toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
De Ontdekking Van De Hemel moet je toch even lezen. 1000 pagina's, maar heel simpel geschreven. Niet zo simpel als Hermans - Nooit Meer Slapen, maar gewoon makkelijk weg te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |