Omdat het nergens voor nodig is? Dan kunnen 2 mensen ook een SC openen voor elkaar ipv te PM'en.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom mogen er niet meerdere SC eigenlijk? Dit vraag ik me oprecht af
Maar dan kan je toch ook msnen met z'n allen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar het gaat ons niet om het postopkrikken?
Goed plan, jij man met ideeën.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch ook msnen met z'n allen?
Waarom zit je dan op FOK!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch ook msnen met z'n allen?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke ik ga wel weer terug naar het FoBo van ons
En 8 mensen die in een paar dagen al meer dan 1000 berichten in een fotoboek vol hebben lopen blaffen omdat het nergens anders mag ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het nergens voor nodig is? Dan kunnen 2 mensen ook een SC openen voor elkaar ipv te PM'en.
Ik heb niet iedereen van FOK! op msnquote:
Het mag hier, in GRTD, in de diverse ONZ SC's, en ga maar door.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En 8 mensen die in een paar dagen al meer dan 1000 berichten in een fotoboek vol hebben lopen blaffen omdat het nergens anders mag ?
Moet je even mailen naar forum@fok.nl of je bij de msnlijst mag. Die wordt naar users toegstuurd als die erom vragen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen van FOK! op msn
Als je daar post, word je of genegeerd of dan gaan ze allemaal zo vijandig doen. En dat weten jullie dondersgoed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het mag hier, in GRTD, in de diverse ONZ SC's, en ga maar door.
Dan post je toch hier?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je daar post, word je of genegeerd of dan gaan ze allemaal zo vijandig doen. En dat weten jullie dondersgoed.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan post je toch hier?
En ze zijn altijd lief tegen mij
Jan kan zich heel goed gedragen als een tiener.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar Jan is geen tiener meer.
Jamaar ik ook niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar Jan is geen tiener meer.
Niet over pira- verboden woord.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En waar kletsen we hier dan zoal over?
Dit nummer zocht ik al een tijdjequote:
Asjebliefquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit nummer zocht ik al een tijdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |