Is dat dan zo'n extreme 'AAAAAAAHHH'? Ik zou dat meer een #care moment vindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:05 schreef TripleP het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH MIJN EXVRIENDJE HEEFT EEN DATE MET IEMAND DIE IK KEN MAAR HIJ ZEGT NIET MET WIE AAAAHHHH
Geen ID, hij is iig jong, dik en talentloosquote:
Familie van Zanger Bob?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geen ID, hij is iig jong, dik en talentloos
Misschien een kans op een soort van nieuw Blof en Counting Crows duet, maar dan met zanger Bob en Mini Daddyquote:
NU ZIT DAT NUMMER WEER IN ME KOP!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Misschien een kans op een soort van nieuw Blof en Counting Crows duet, maar dan met zanger Bob en Mini Daddy![]()
H@H@quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef Schieganger het volgende:
[..]
NU ZIT DAT NUMMER WEER IN ME KOP!
Keep it in your pantsquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef Schieganger het volgende:
daarom klik ik er niet op
Straks weer lesgeven aan 15 jarige leergierige meisjes.
Oh god help me.ze zien eruit als 17!
Goed omte weten, locatie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Keep it in your pants
Ik ben trouwens laatst ook op een plek geweest, daar kun je me mensen laten verdwijnen
+/- 150km aan gangen en instortingen. Hier heb je een van de foto's die ik daar gemaakt hebt. Raad je niet aan om aan zo'n balk te gaan hangen
[ afbeelding ]
Zuid Limburgquote:
Dit was een I-don't-care-maar-volgens-mij-zou-hij-wel-willen-dat-ik-zou-caren-'AAAAAAHH'quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n extreme 'AAAAAAAHHH'? Ik zou dat meer een #care moment vinden
[..]
Daarom kun je dus 't beste iets in de trant van #care denken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dit was een I-don't-care-maar-volgens-mij-zou-hij-wel-willen-dat-ik-zou-caren-'AAAAAAHH'
quote:
Die wijven op de achtergrond danquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n extreme 'AAAAAAAHHH'? Ik zou dat meer een #care moment vinden
[..]
Sowieso, mensen met een soort agenda in hun MSN-naam.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef Hyman het volgende:
Waarom zet men uberhaupt in zijn naam
"VAKANTIE 2011 IN @EPE!"
dat is toch niet noemenswaardig man
Epe, als in Epe, Zuid Limburg?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef Hyman het volgende:
"VAKANTIE 2011 IN @EPE!"
Geen idee. Wat ik wel weet is dat dit clipje nogal in trek is bij leden van martijn.orgquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Die wijven op de achtergrond dan
Zijn dat zijn zusjes ofzo? Dat mama gezegt heeft dat het leuk is als ze erin kunnen djensen voor 1 minuutje
net als 999999999999999999999999 procent van alle twitter berichtenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef Hyman het volgende:
"VAKANTIE 2011 IN @EPE!"
Hoe kan dat nouquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Epe, als in Epe, Zuid Limburg?Want daar kun je me toch echt blij mee zijn..
[..]
Geen idee. Wat ik wel weet is dat dit clipje nogal in trek is bij leden van martijn.org
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef robr0 het volgende:
[..]
net als 999999999999999999999999 procent van alle twitter berichten
Dunno, misschien is dit normaal in Braziliė. Gewoon hun bubling/reggaeton versie van onze zanger Bob en Jan toen het nog Jantje was.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef MrSmile. het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
Nee maar ff serieel, wat the fuck is er mis met dat jochie?
Hij lijkt gewoon op een XXL zwijn, met 2 kenser lelijke zusjes, die vast eengezicht trekken als ze het later terugzien
understatementquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Hyman het volgende:
[PICS ONLY] #51 Wat draag jij vandaag
Wat een vreemde vogel
Ik snap het gewoon nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarom kun je dus 't beste iets in de trant van #care denken.
T'is het hier maar stil
Ach, wees blij. Het meisje waar ik dacht wat mee te krijgen heeft vanacht een ander geneuktquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef TripleP het volgende:
ik zit ook alleen maar een reactie uit te lokken
Ja alles met mannen loopt een beetje in de soep bij mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ach, wees blij. Het meisje waar ik dacht wat mee te krijgen heeft vanacht een ander geneuktik ben meteen weer in mijn MOORD MOORD bui.
Dan moet je een keer terugsms'en.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja alles met mannen loopt een beetje in de soep bij mij![]()
Dat shirt is wel heel vet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Hyman het volgende:
[PICS ONLY] #51 Wat draag jij vandaag
Wat een vreemde vogel
Wat is er mis met jouw smaakquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat shirt is wel heel vet.
je bent een vrouw, dus nee. Vrouwen zijn vreemdgaande tyfushoeren die je hart beetpakken, het knuffelen en dan breken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja alles met mannen loopt een beetje in de soep bij mij![]()
Ik heb ook een ziel en gevoelens weetje
Hoe kleed jij je, Heimen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouw smaak?
[ afbeelding ]
Ik vind die gast zo ongelofelijk tof.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Beter dan datwat een afschuwelijke outfit.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind die gast zo ongelofelijk tof.
HIJ!?!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Hyman het volgende:
Hij heeft trouwens wel een enge nek zeg
Oke dan zeg ik het zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil pics.
Mensen uitlachen omdat ze zich anders kleden boehoe.
Jawel. Ik heb nog nooit iemands hart gebroken. Ik ben altijd de gebrokene.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
je bent een vrouw, dus nee. Vrouwen zijn vreemdgaande tyfushoeren die je hart beetpakken, het knuffelen en dan breken.
Goedzo!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oke dan zeg ik het zo
IK vind het lelijk.
WADDUP GURLquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef TripleP het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb nog nooit iemands hart gebroken. Ik ben altijd de gebrokene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |