understatementquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Hyman het volgende:
[PICS ONLY] #51 Wat draag jij vandaag
Wat een vreemde vogel
Ik snap het gewoon nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarom kun je dus 't beste iets in de trant van #care denken.
T'is het hier maar stil
Ach, wees blij. Het meisje waar ik dacht wat mee te krijgen heeft vanacht een ander geneuktquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:17 schreef TripleP het volgende:
ik zit ook alleen maar een reactie uit te lokken
Ja alles met mannen loopt een beetje in de soep bij mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ach, wees blij. Het meisje waar ik dacht wat mee te krijgen heeft vanacht een ander geneuktik ben meteen weer in mijn MOORD MOORD bui.
Dan moet je een keer terugsms'en.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja alles met mannen loopt een beetje in de soep bij mij![]()
Dat shirt is wel heel vet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef Hyman het volgende:
[PICS ONLY] #51 Wat draag jij vandaag
Wat een vreemde vogel
Wat is er mis met jouw smaakquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat shirt is wel heel vet.
je bent een vrouw, dus nee. Vrouwen zijn vreemdgaande tyfushoeren die je hart beetpakken, het knuffelen en dan breken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja alles met mannen loopt een beetje in de soep bij mij![]()
Ik heb ook een ziel en gevoelens weetje
Hoe kleed jij je, Heimen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouw smaak?
[ afbeelding ]
Ik vind die gast zo ongelofelijk tof.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Beter dan datwat een afschuwelijke outfit.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind die gast zo ongelofelijk tof.
HIJ!?!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:34 schreef Hyman het volgende:
Hij heeft trouwens wel een enge nek zeg
Oke dan zeg ik het zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil pics.
Mensen uitlachen omdat ze zich anders kleden boehoe.
Jawel. Ik heb nog nooit iemands hart gebroken. Ik ben altijd de gebrokene.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
je bent een vrouw, dus nee. Vrouwen zijn vreemdgaande tyfushoeren die je hart beetpakken, het knuffelen en dan breken.
Goedzo!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oke dan zeg ik het zo
IK vind het lelijk.
WADDUP GURLquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef TripleP het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb nog nooit iemands hart gebroken. Ik ben altijd de gebrokene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |