Niet echt, doe de pabo. Daar leer ik met kleine mensen werken en poeh die zijn al raarquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar jij bestudeerd ook mensen dus?
Hmmm ik begin mn houten poot een beetje zat te worden schimmel en splinters altijd om de 2 maanden moet ik dat klote ding vervangen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Metalen en kunststof dingen
kaboutertjes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet echt, doe de pabo. Daar leer ik met kleine mensen werken en poeh die zijn al raar
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm ik begin mn houten poot een beetje zat te worden schimmel en splinters altijd om de 2 maanden moet ik dat klote ding vervangen..
Ik zit erover te denken om toch met mn tijd mee te gaan en een metalen of kunststof (geen roest jeweets) poot aan te schaffen...
Maar dan kan ik jou hiervoor contacteren toch ?![]()
Geen idee, iets meer inhoud dan die van Herman Brusselmans, daar focus ik wel op. (Ik lees amper boeken, maar Brusselmans is wel gevalletje cult-held.)quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
PM maar als 't klaar is. Waar gaat je boek over?
Gastenlijstenquote:
PM maar als je wat wilt hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm ik begin mn houten poot een beetje zat te worden schimmel en splinters altijd om de 2 maanden moet ik dat klote ding vervangen..
Ik zit erover te denken om toch met mn tijd mee te gaan en een metalen of kunststof (geen roest jeweets) poot aan te schaffen...
Maar dan kan ik jou hiervoor contacteren toch ?![]()
Ik hou van simpele boeken. Ik lees nu WAR, dat gaat over een outpost van het Amerikaanse leger dat Restrepo heet. Die outpost staat in Afghanistan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Geen idee, iets meer inhoud dan die van Herman Brusselmans, daar focus ik wel op. (Ik lees amper boeken, maar Brusselmans is wel gevalletje cult-held.)
Ik moet meer smileys gebruiken, dit klinkt allemaal veel te arrogant
Kijk dan even in het forum ipv de slowchatquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Jawel toch ik had wel wat meer pubers verwacht die gingen klagen over hun ouders enzo
Pff, mijn ouders zijn echt kuuuuttt, jeweet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Jawel toch ik had wel wat meer pubers verwacht die gingen klagen over hun ouders enzo
Ik kan wel gaan klagen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Lief blijven he!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De vraag is of jij ook leuk bent..
+ free beerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohja, gratis overal naar binnen.
O, sorryquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De vraag is of jij ook leuk bent..
Ik mag geeneens een 500" tv op mijn kamer van mijn vader hoe stomquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pff, mijn ouders zijn echt kuuuuttt, jeweet.
Mwah ik ben liever hier eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk dan even in het forum ipv de slowchat
De Ontdekking Van De Hemel moet je toch even lezen. 1000 pagina's, maar heel simpel geschreven. Niet zo simpel als Hermans - Nooit Meer Slapen, maar gewoon makkelijk weg te lezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou van simpele boeken. Ik lees nu WAR, dat gaat over een outpost van het Amerikaanse leger dat Restrepo heet. Die outpost staat in Afghanistan.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:37 schreef JanPiraat het volgende:
Jaaaaa jezus ik zeg tegen mn ma mag ik een nieuwe laptop zegt ze nee zeg ik WAAROM NIET GOVDERDOMME IK MAG NIKS IK HAAATTTT JEEEEE zegt ze zo van: jajaaa het geld groeit me niet op de rug Jan sorryyyy![]()
ik mag ook nooit wat zeg tsss zo oneerlijk
nee ik liet even de puber in mn naar boven komenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
is dit echt jan?? waarom praat je er nooit over met ons
jeetje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |