Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je bent en blijft een enorm lieve schatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het hoeft niet als het al te ver is voor mensenWilde alleen aangeven dat mensen welkom zijn
Ja, en mijn huis is ietsjes groterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent en blijft een enorm lieve schat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind de Simpsons ook wel erg tof moet ik zeggenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, dat komt door de honden.
Door de hondenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
dat lijkt me een prima ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had al bedacht, de volgende meet in Utrecht in de kroeg![]()
![]()
Ik denk dat ik hier de hele kcs wel kwijt kan, zolang mensen het niet erg vinden om buiten te moeten slapenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en mijn huis is ietsjes groterDus ik snap Mart volledig hoor
Ik heb dus 3 verdiepingen en kan daardoor ook meer mensen kwijt
maar ook bij mij is een grens
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
pgrquote:
Dank GF, zal ik de OP even aanpassenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dank GF, zal ik de OP even aanpassen![]()
In mijn huis zou het een stuk lastiger kunnen.. Dus ik snap het ook wel hoor..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en mijn huis is ietsjes groterDus ik snap Mart volledig hoor
Ik heb dus 3 verdiepingen en kan daardoor ook meer mensen kwijt
maar ook bij mij is een grens
ik kan zeker de hele KSC kwijt incl aanhangquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier de hele kcs wel kwijt kan, zolang mensen het niet erg vinden om buiten te moeten slapen
bij mij in huis zal het nooit wat wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mijn huis zou het een stuk lastiger kunnen.. Dus ik snap het ook wel hoor..
Lekker nummer, vooral in de kroegquote:
Dat mag ook welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan zeker de hele KSC kwijt incl aanhang
Ooooohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat het je net niet gelukt is er geen naamtopic van te maken
No thanksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar okee, wie gaat er mee naar Tsjernobyl?
Wji hebben saampjes toch aan één beddekijn wel genoeg, vrouwe?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik pas niet eens in dit huis met mijn ouders. Laat staan dat er hier mensen blijven.
Jij ging toch verhuizen?? Of niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik pas niet eens in dit huis met mijn ouders. Laat staan dat er hier mensen blijven.
1 man erbij kan prima, dat heb ik uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wji hebben saampjes toch aan één beddekijn wel genoeg, vrouwe?
Bossiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Was even in andere topics e.d. maar ben er weer
Ik neem het niet serieus genoeg volgens jou, dus...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, we zijn een paar maanden terug verhuisd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij ging toch verhuizen?? Of niet?
Ik ben jong, lief en onschuldig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Bij mij thuis heb ik een stel ouders die zich zouden afvragen waarom ik een pedo-party heb georganiseerd
Dat ben ik dan dus he, of gaan we sandwichen??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 man erbij kan prima, dat heb ik uitgeprobeerd.
IK IK IK IKquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
nu breng je me op ideeen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ben ik dan dus he, of gaan we sandwichen??
Ik wil wel meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaan we nou kamperen van de zomer![]()
![]()
of niet??
Jaquote:
bossiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Was even in andere topics e.d. maar ben er weer
Daar kan je ook heel goed een tentje makenquote:
1 hit gehad 'Ruby Ruby'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
Zijn de Kaiser Chiefs eigenlijk populair in Nederland
Wat is dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaPuzzel nog maar even door dan
ik ga even nadenken over tsjernobyl
en ik ben op zondag de pausquote:
Dat kan ik overalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kan je ook heel goed een tentje maken
Wel meer hoorquote:
Okee.quote:
Dat is vast een leuke afwisseling op je dagelijkse leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik ben op zondag de paus
HOEVEEL????quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee.
Dan moet je zorgen dat je in 2012 een maand lang weg kan van werk, vrouw, kind en verenigingsleven. En je moet de proefexcursie overleven. EN je moet er rekening mee houden dat het 3000-4000 euro gaat kosten.
jij betaald wel voor me he? Jouw geld is mijn geld enzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee.
Dan moet je zorgen dat je in 2012 een maand lang weg kan van werk, vrouw, kind en verenigingsleven. En je moet de proefexcursie overleven. EN je moet er rekening mee houden dat het 3000-4000 euro gaat kosten.
ik zegen dan ook iedereenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is vast een leuke afwisseling op je dagelijkse leven.
En de rest. Heb ze al 2x gezien op Lowlandsquote:
Coolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
En de rest. Heb ze al 2x gezien op Lowlands.
ik wil die trein niet kopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee.
Dan houd het bij deze bij mij al opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee.
dat kan hier ook nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaan we nou kamperen van de zomer![]()
![]()
of niet??
ben ik ook aan het kijkenquote:
Ik ben 4 jaar op rij geweest. Dit jaar was ik te laat omdat de kaartjes al in 1 dag uitverkocht warenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool
Wil ook wel een keer naar Lowlands eigenlijk
Ja, bizar hoe dat dit jaar is gegaan met de kaartverkoopquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar op rij geweest. Dit jaar was ik te laat omdat de kaartjes al in 1 dag uitverkocht waren![]()
.
Ik ben in '98 voor het laatst geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar op rij geweest. Dit jaar was ik te laat omdat de kaartjes al in 1 dag uitverkocht waren![]()
.
Dit jaar ga ik voor de 5de keer naar de ZCquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Dat je 10 doet, zo van al je vingers, en dat dan MAAL 10, en dat nogeens MAAL 10 , en dan 3 of 4 keer datquote:
SLIKquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je 10 doet, zo van al je vingers, en dat dan MAAL 10, en dat nogeens MAAL 10 , en dan 3 of 4 keer dat
Da's heus geen schande hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan houd het bij deze bij mij al op
Dat snap ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's heus geen schande hoor![]()
En het gaat er ook heus niet om dat de mensen die WEL gaan, meer zijn dan iemand anders of zo. Het is bijvoorbeeld lang niet eens zeker of ik zelf wel mee moet. Kan best uit de voorbereiding blijken dat een groepje van 4 anderen zonder mij een beter team vormen. Dat zou ik dan best jammer vinden natuurlijk, maar dat is dan zo. Ik ben er WEL van overtuigd dat 4 man de ideale groepsgrootte is. Dus nee, niet heel de KSC kan mee.
Dat was mijn eerste keer en 2009 de laatste keerquote:
Nee moet nog beginnnenquote:
Het was ook mijn eerste keer, tevens mijn laatste keerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste keer en 2009 de laatste keer
Dat bericht lijkt leeg als je een slechte schermresolutie hebtquote:
Chesea Dagger was een enorme hit een paar jaar Geleden, daarna nooit meer wat van gehoord.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
Zijn de Kaiser Chiefs eigenlijk populair in Nederland
Nopequote:
Maar die is ook niet van de Kaiser Chiefsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Chesea Dagger was een enorme hit een paar jaar Geleden, daarna nooit meer wat van gehoord.
Presentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat bericht lijkt leeg als je een slechte schermresolutie hebt![]()
Jij bent er ook weer zo te zienquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, bizar hoe dat dit jaar is gegaan met de kaartverkoop
Tof zeg, dat je al 4x bent geweest![]()
Woeps, ik haal twee Gappies door elkaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope
[..]
Maar die is ook niet van de Kaiser Chiefs
Op de laptop heb ik dat danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat bericht lijkt leeg als je een slechte schermresolutie hebt![]()
ja, datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op de laptop heb ik dat dan/care
Ik voelde me al dom dat ik niet wist dat dat van de Kaiser Chiefs wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woeps, ik haal twee Gappies door elkaar
Ehm, nee, wieso?quote:
Trustequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Truste lieverdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Dat is van de Fratellis thoughquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Chesea Dagger was een enorme hit een paar jaar Geleden, daarna nooit meer wat van gehoord.
Dat halen we wel een keer inquote:
truste kerel, ik maak het ook niet te laatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Klinkt heel erg tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Afgelopen jaar heb ik er mijn verjaardag gevierd met FOK!crewleden.
Breuls, MrManiak, Juicyhil, Pink_Floyd en Whaley
Welterusten Trevquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Coolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat halen we wel een keer in
alhoewel ik zometeen naar boven ga verhuizen, dus ff offline, dan nog ffquote:
Luisterzequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef D. het volgende:
Cool
Dan ga ik nu slapen
Nouja, naar mijn boek luisteren, maar da's evengoed weg van hier
Truste Dquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Cool
Dan ga ik nu slapen
Welterusten Deequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Cool
Dan ga ik nu slapen
Alvast welterusten Koenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alhoewel ik zometeen naar boven ga verhuizen, dus ff offline, dan nog ffzeggen en dan
Jij ook alquote:
Heb je zelfs een boek voor hdv?quote:
Stencils, maar dat is zo dik als een boekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb je zelfs een boek voor hdv?
Bosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is er nog WEL??
Stu?
Fles?
MPG?
ST?
nee, ST is net vertrokkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is er nog WEL??
Stu?
Fles?
MPG?
ST?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is er nog WEL??
Stu?
Fles?
MPG?
ST?
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is er nog WEL??
Stu?
Fles?
MPG?
ST?
Oh dearquote:
Woohooquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer klaar met 30 dezelfde posts?
Ik ben er dus ook nog
En Marijke!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer klaar met 30 dezelfde posts?
Ik ben er dus ook nog
Ja ik ben er nog wel hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is er nog WEL??
Stu?
Fles?
MPG?
ST?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is er nog WEL??
Stu?
Fles?
MPG?
ST?
PGR, was je er nog lieverd??quote:
Maar toch ga ik er nu in liggen. Pil pakken en sudoku's maken en dan slaap proberen te pakkenquote:
Welterusten Bosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar toch ga ik er nu in liggen. Pil pakken en sudoku's maken en dan slaap proberen te pakken
Tot morgen
Tot laterquote:
Truste Bosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar toch ga ik er nu in liggen. Pil pakken en sudoku's maken en dan slaap proberen te pakken
Tot morgen
quote:
Lieve schat, mijn glazen bol is vandaag wat wazig, vraag het me morgen nog een keerquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn glazen bol is vandaag wat wazig, vraag het me morgen nog een keer
Hmmm, die kan de deur dan wel uit. Kolere bolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn glazen bol is vandaag wat wazig, vraag het me morgen nog een keer
Aangezien ik niet zijn agenda beheer of bij hem in woon oid heb ik dus echt geen flauw ideequote:
Je slaapt in je gewone kleertjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, ik draag eigenlijk al sinds groep 6 geen pyama meerslaap nu twee jaar al in de kleren die ik de vorige dag aan heb gehad of aan ga doen in 9/10 van de gevallen...
Ja, en garantie leveren doet die stomme fabrikant ook al nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmm, die kan de deur dan wel uit. Kolere bol
Oplichterij dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en garantie leveren doet die stomme fabrikant ook al niet![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, beetje mat nu.. Grouphugggg???
Duo-hug met jou is ookquote:
Ja, vette oplichterij!quote:
Die prins bleek ook een oplichterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vette oplichterij!Toen ie het nog wel deed zei ie dat ik rijk zou worden en m'n prins zou tegenkomen, nou mooi niet!!!
![]()
Boks ouwequote:
Ja, dubbel genaaidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die prins bleek ook een oplichter![]()
OMG
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vette oplichterij!Toen ie het nog wel deed zei ie dat ik rijk zou worden en m'n prins zou tegenkomen, nou mooi niet!!!
![]()
Snot funnyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dubbel genaaidZonder te zoenen
SNOES toch..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe maar welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal maar geen flauwe opmerking maken
Snot is nooit funnyquote:
Ach, is ook wel eens lekkerquote:
Ik wou zeggen dat ik dan maar als prins carnaval verkleed gaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe maar wel
[..]
Snot is nooit funny
[..]
Ach, is ook wel eens lekker![]()
Vroeger vond ik 'smurfensnot' anders heel tofquote:
Prins? Rijk? Denken vrouwen dan écht alleen maar aan geldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Nee horr.. Prins (al is het maar je drromprins in je hoofd)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Prins? Rijk? Denken vrouwen dan écht alleen maar aan geld?
Sorry, maar dan ben je niet echt mijn type prinsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat ik dan maar als prins carnaval verkleed ga
Ik heb geldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Op de maandag??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, ik kom alleen voor wagens
Joah, dat was cool jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger vond ik 'smurfensnot' anders heel tof
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hèhèquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar dan ben je niet echt mijn type prins![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad minderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, dat was cool jaTot het zakje stuk ging
3 euros's, 6 duppies en en stuiverquote:
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 euros's, 6 duppies en en stuiver
Je woont niet in B****quote:
Goffer. Even opa terughalen. Die had een paard. En had mij paardrijden kunnen leren. Als ie er nog wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee horr.. Prins (al is het maar je drromprins in je hoofd), paard
hmmmm, WEER een reden om je leuk te vinden danquote:
Vraag maar aan Symph...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Goffer. Even opa terughalen. Die had een paard. En had mij paardrijden kunnen leren. Als ie er nog was.
Mijn glazen bol is even helder, die zegt dat dat niet kanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Goffer. Even opa terughalen. Die had een paard. En had mij paardrijden kunnen leren. Als ie er nog was.
Ik ga altijd naar boemeldonck (prinsenbeek) naar de optochtquote:
Ja ja ja, jij bent vet rijkquote:
Owja, dat kan ook nogquote:
Helaas.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn glazen bol is even helder, die zegt dat dat niet kan
De Beek... Weinig geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar boemeldonck (prinsenbeek) naar de optocht
Ik vindt de wagens in Breda veel minder mooi op de maandag
Nou, dat nou ook weer niet hoorquote:
Vergeleken met mij echt welquote:
Mijn echte opa (nou ja, 1 vd 2) is overleden toen ik -30 wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, dat kan ook nog.
[..]
Helaas.
Had die man best gekend willen hebben![]()
.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn echte opa (nou ja, 1 vd 2) is overleden toen ik -30 was
Ehm, nee hoorquote:
Moiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoho, ik krikg hier ¤4,50 Per week op m'n bankrekening gestort (waar ik tevens niet bij kan omdat m'n iPhone m'n bankpasje voor de tweede meer heeft gemold!)
Dus wie is hier nou een rijke stinkerd heah?
Jij KRIJGTquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoho, ik krikg hier ¤4,50 Per week op m'n bankrekening gestort (waar ik tevens niet bij kan omdat m'n iPhone m'n bankpasje voor de tweede meer heeft gemold!)
quote:
Oooohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, nee hoorJij koopt jassen die bijna mijn hele uitkering waard zijn
![]()
Dus ik gok dat dat wel tegen valt
Rot is dat he???quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, nee hoorJij koopt jassen die bijna mijn hele uitkering waard zijn
![]()
Dus ik gok dat dat wel tegen valt
Woahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Geen sorry! Vind het fijn voor jouquote:
Ach, het is nu eenmaal zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rot is dat he???
Aan de andere kant heb ik nu werk, en dat was de druppel tot het ziek worden..
Als je dichterbij woonde mocht je HEEL vaak komen etenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen sorry! Vind het fijn voor jouMijn tijd komt wel weer
Of niet en dan ben ik alsnog tevreden
Mijn ouders steunen me heel lief waar ze kunnen, dus ik heb echt niets te klagen
Lief!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je dichterbij woonde mocht je HEEL vaak komen eten
Ach, ik heb het financieel misschien goed maar dat is ook niet alles hoor. Ben verder ook maar alleenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen sorry! Vind het fijn voor jouMijn tijd komt wel weer
Of niet en dan ben ik alsnog tevreden
Mijn ouders steunen me heel lief waar ze kunnen, dus ik heb echt niets te klagen
ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij KRIJGT?
Ik mot gewoon werken voor mijn poen.
Oh in dat geval win jij nog steedsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik heb het financieel misschien goed maar dat is ook niet alles hoor. Ben verder ook maar alleen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik heb het financieel misschien goed maar dat is ook niet alles hoor. Ben verder ook maar alleen
Nah, ben sowieso wel een beetje op mezelf zeg maar. Oh well, komt wel weer goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh in dat geval win jij nog steeds![]()
Tsja, sierpaarden (ik en TFM) of werkpaarden (jullie)quote:
Wat fijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief!Dankjewel
Ik krijg ook vaak groenten van ST die ze dan over heeftEn van mijn ouders krijg ik vlees en af en toe een stukje kaas oid. En mijn collega's (die ook allemaal in de bijstand zitten) zijn ook super lief dus onderling word er ook vanalles geruild en weggeven
Alles komt goed, daar ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, ben sowieso wel een beetje op mezelf zeg maar. Oh well, komt wel weer goed
hmmmz....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, sierpaarden (ik en TFM) of werkpaarden (jullie)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
hmmmz....
*gaat haar lang laten groeien
Maar toch is het fijn als je thuis komt en je hebt iemand om tegen te praten of mee te knuffelen of wat dan ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles komt goed, daar ben ik van overtuigdIk hoef niet per se een partner, ik ben gezegend met erg lieve familie en vrienden
Tuurlijk komt het goed! Want jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles komt goed, daar ben ik van overtuigdIk hoef niet per se een partner, ik ben gezegend met erg lieve familie en vrienden
daar ligt het niet aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
hmmmz....
*gaat haar lang laten groeien
In Mei en hun hotel is 1 metro halte vanaf waar ik woonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schatten zijn dat
Wanneer komen naar je?
Ik ben het al een aantal jaar gewendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Maar ik zou toch willen dat ik wat dichterbij woonde.. Ik vond de WW al een ramp![]()
koenquote:
Meiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schatten zijn dat
Wanneer komen naar je?
Ik mis dat niet echt als ik heel eerlijk mag zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar toch is het fijn als je thuis komt en je hebt iemand om tegen te praten of mee te knuffelen of wat dan ook
Hoe oud ben jij eigenlijk Ferrariquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou ook nog steeds erg graag een vriendin willen
Nee, met lang haar ben je echt niet meteen werkschuw tuigquote:
Oud genoegquote:
Ik ben ook niet makkelijk om mee te leven hoor en zeker niet met mijn Donald Duck woede aanvallen somsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mis dat niet echt als ik heel eerlijk mag zijnIk wil ook vaak helemaal niet praten als ik thuis kom
En als ik dat wel wil dan bel ik iemand
Een partner heb ik tot op heden het merendeel alleen als last gezien
Ik ben gewoon moeilijk om mee te leven en dat weet ik...
quote:
preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, met lang haar ben je echt niet meteen werkschuw tuig
Oh wow, nog een heel leven voor je. Was ik nog maar 19quote:
Je moet maar met TFM in 1 adem genoemd willen wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, sierpaarden (ik en TFM) of werkpaarden (jullie)
Ach, is stiekem niet iedereen best wel eens moeilijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet makkelijk om mee te leven hoor en zeker niet met mijn Donald Duck woede aanvallen soms
Maar goed, ik word ook een dagje ouder en zou het nu toch eigenlijk wel fijn vinden al hou ik ook erg van tijd voor mezelf
Je bent pas 19. Je hebt nog tijd zat joh.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou ook nog steeds erg graag een vriendin willen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet maar met TFM in 1 adem genoemd willen worden
Ja, maar toch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh wow, nog een heel leven voor je. Was ik nog maar 19
Ik weet daar alles vanquote:
Ik heb ook recent gestudeerd voor de 2e (of 3e??) ker.. Maar naast mijn wekr. in de avond maar in voltijdtempo..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben het al een aantal jaar gewendBen na een tijd werken weer gaan studeren, dus heb toen alle overbodige lasten al overboord gegooid. Daardoor kan ik wel goed rondkomen. Maar alleenstaande moeders met kinderen hebben het echt moeilijk
Een collega van mij moet ook naar de voedselbank, maar toen ik ziek was (ze woont tegenover me
) smste ze of ze eten moest komen brengen
echt zulke lieve mensen werk ik nu mee... Ondanks dat we allemaal weinig tot niets hebben, dan nog zijn we er voor elkaar
als ik thuis kom snak ik vaak naar rust en dat wordt me dan vaak niet gegundquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mis dat niet echt als ik heel eerlijk mag zijnIk wil ook vaak helemaal niet praten als ik thuis kom
En als ik dat wel wil dan bel ik iemand
Een partner heb ik tot op heden het merendeel alleen als last gezien
Ik ben gewoon moeilijk om mee te leven en dat weet ik...
Je bent jaloers hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet maar met TFM in 1 adem genoemd willen worden
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet daar alles vanIk heb ook collega's met kort haar
Misschien inderdaad wel belangrijk om eerst met jezelf weer happy te zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, is stiekem niet iedereen best wel eens moeilijk?
Ja, misschien latten ofzo, maar voorlopig even niet. Heb m'n handen vol aan mezelfEn als ik een depri periode heb, dat wil ik een partner niet aan doen
daarom werk ik zo hardquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder haar ook niet hoor geffiebeeb
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ook recent gestudeerd voor de 2e (of 3e??) ker.. Maar naast mijn wekr. in de avond maar in voltijdtempo..
Heeft denk ik wel bijgedragen aan de ellende nu..
Anyway, al zit ik niet in jouw situatie, het komt me herkenbaar voor.. En ik weet dat het moeilijk is.. Maar wat ontzettend fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt..![]()
Dat heb ik nu en beetje met de KSC.. Is anders, en niet helemaal echt (ik bedoel: niet irl).. Maar WAT ben ik blij dat jullie zo lief, begripvol en open zijn...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
EN Pheno dan! Das kaalharig werkschuw tuig
.
Dat begrijp ik wel. Maar op jouw leeftijd zijn er nog relatief veel vrouwen vrijgezelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar toch.
Ik mis zeg maar nog iets in mijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |