Hoe oud ben jij eigenlijk Ferrariquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou ook nog steeds erg graag een vriendin willen
Nee, met lang haar ben je echt niet meteen werkschuw tuigquote:
Oud genoegquote:
Ik ben ook niet makkelijk om mee te leven hoor en zeker niet met mijn Donald Duck woede aanvallen somsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mis dat niet echt als ik heel eerlijk mag zijnIk wil ook vaak helemaal niet praten als ik thuis kom
En als ik dat wel wil dan bel ik iemand
Een partner heb ik tot op heden het merendeel alleen als last gezien
Ik ben gewoon moeilijk om mee te leven en dat weet ik...
quote:
preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, met lang haar ben je echt niet meteen werkschuw tuig
Oh wow, nog een heel leven voor je. Was ik nog maar 19quote:
Je moet maar met TFM in 1 adem genoemd willen wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, sierpaarden (ik en TFM) of werkpaarden (jullie)
Ach, is stiekem niet iedereen best wel eens moeilijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet makkelijk om mee te leven hoor en zeker niet met mijn Donald Duck woede aanvallen soms
Maar goed, ik word ook een dagje ouder en zou het nu toch eigenlijk wel fijn vinden al hou ik ook erg van tijd voor mezelf
Je bent pas 19. Je hebt nog tijd zat joh.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou ook nog steeds erg graag een vriendin willen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet maar met TFM in 1 adem genoemd willen worden
Ja, maar toch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh wow, nog een heel leven voor je. Was ik nog maar 19
Ik weet daar alles vanquote:
Ik heb ook recent gestudeerd voor de 2e (of 3e??) ker.. Maar naast mijn wekr. in de avond maar in voltijdtempo..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben het al een aantal jaar gewendBen na een tijd werken weer gaan studeren, dus heb toen alle overbodige lasten al overboord gegooid. Daardoor kan ik wel goed rondkomen. Maar alleenstaande moeders met kinderen hebben het echt moeilijk
Een collega van mij moet ook naar de voedselbank, maar toen ik ziek was (ze woont tegenover me
) smste ze of ze eten moest komen brengen
echt zulke lieve mensen werk ik nu mee... Ondanks dat we allemaal weinig tot niets hebben, dan nog zijn we er voor elkaar
als ik thuis kom snak ik vaak naar rust en dat wordt me dan vaak niet gegundquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mis dat niet echt als ik heel eerlijk mag zijnIk wil ook vaak helemaal niet praten als ik thuis kom
En als ik dat wel wil dan bel ik iemand
Een partner heb ik tot op heden het merendeel alleen als last gezien
Ik ben gewoon moeilijk om mee te leven en dat weet ik...
Je bent jaloers hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet maar met TFM in 1 adem genoemd willen worden
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet daar alles vanIk heb ook collega's met kort haar
Misschien inderdaad wel belangrijk om eerst met jezelf weer happy te zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, is stiekem niet iedereen best wel eens moeilijk?
Ja, misschien latten ofzo, maar voorlopig even niet. Heb m'n handen vol aan mezelfEn als ik een depri periode heb, dat wil ik een partner niet aan doen
daarom werk ik zo hardquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder haar ook niet hoor geffiebeeb
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ook recent gestudeerd voor de 2e (of 3e??) ker.. Maar naast mijn wekr. in de avond maar in voltijdtempo..
Heeft denk ik wel bijgedragen aan de ellende nu..
Anyway, al zit ik niet in jouw situatie, het komt me herkenbaar voor.. En ik weet dat het moeilijk is.. Maar wat ontzettend fijn dat je zulke lieve mensen om je heen hebt..![]()
Dat heb ik nu en beetje met de KSC.. Is anders, en niet helemaal echt (ik bedoel: niet irl).. Maar WAT ben ik blij dat jullie zo lief, begripvol en open zijn...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
EN Pheno dan! Das kaalharig werkschuw tuig
.
Dat begrijp ik wel. Maar op jouw leeftijd zijn er nog relatief veel vrouwen vrijgezelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar toch.
Ik mis zeg maar nog iets in mijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |