Tot laterquote:
Truste Bosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar toch ga ik er nu in liggen. Pil pakken en sudoku's maken en dan slaap proberen te pakken
Tot morgen
quote:
Lieve schat, mijn glazen bol is vandaag wat wazig, vraag het me morgen nog een keerquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn glazen bol is vandaag wat wazig, vraag het me morgen nog een keer
Hmmm, die kan de deur dan wel uit. Kolere bolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, mijn glazen bol is vandaag wat wazig, vraag het me morgen nog een keer
Aangezien ik niet zijn agenda beheer of bij hem in woon oid heb ik dus echt geen flauw ideequote:
Je slaapt in je gewone kleertjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, ik draag eigenlijk al sinds groep 6 geen pyama meerslaap nu twee jaar al in de kleren die ik de vorige dag aan heb gehad of aan ga doen in 9/10 van de gevallen...
Ja, en garantie leveren doet die stomme fabrikant ook al nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmm, die kan de deur dan wel uit. Kolere bol
Oplichterij dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en garantie leveren doet die stomme fabrikant ook al niet![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, beetje mat nu.. Grouphugggg???
Duo-hug met jou is ookquote:
Ja, vette oplichterij!quote:
Die prins bleek ook een oplichterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vette oplichterij!Toen ie het nog wel deed zei ie dat ik rijk zou worden en m'n prins zou tegenkomen, nou mooi niet!!!
![]()
Boks ouwequote:
Ja, dubbel genaaidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die prins bleek ook een oplichter![]()
OMG
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vette oplichterij!Toen ie het nog wel deed zei ie dat ik rijk zou worden en m'n prins zou tegenkomen, nou mooi niet!!!
![]()
Snot funnyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dubbel genaaidZonder te zoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |