SNOES toch..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dubbel genaaidZonder te zoenen
Doe maar welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal maar geen flauwe opmerking maken
Snot is nooit funnyquote:
Ach, is ook wel eens lekkerquote:
Ik wou zeggen dat ik dan maar als prins carnaval verkleed gaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe maar wel
[..]
Snot is nooit funny
[..]
Ach, is ook wel eens lekker![]()
Vroeger vond ik 'smurfensnot' anders heel tofquote:
Prins? Rijk? Denken vrouwen dan écht alleen maar aan geldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vette oplichterij!Toen ie het nog wel deed zei ie dat ik rijk zou worden en m'n prins zou tegenkomen, nou mooi niet!!!
![]()
Nee horr.. Prins (al is het maar je drromprins in je hoofd)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Prins? Rijk? Denken vrouwen dan écht alleen maar aan geld?
Sorry, maar dan ben je niet echt mijn type prinsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat ik dan maar als prins carnaval verkleed ga
Ik heb geldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Op de maandag??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik niet, ik kom alleen voor wagens
Joah, dat was cool jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger vond ik 'smurfensnot' anders heel tof
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dubbel genaaidZonder te zoenen
Hèhèquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar dan ben je niet echt mijn type prins![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad minderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, dat was cool jaTot het zakje stuk ging
3 euros's, 6 duppies en en stuiverquote:
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 euros's, 6 duppies en en stuiver
Je woont niet in B****quote:
Goffer. Even opa terughalen. Die had een paard. En had mij paardrijden kunnen leren. Als ie er nog wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee horr.. Prins (al is het maar je drromprins in je hoofd), paard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |