ik kan zeker de hele KSC kwijt incl aanhangquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier de hele kcs wel kwijt kan, zolang mensen het niet erg vinden om buiten te moeten slapen
bij mij in huis zal het nooit wat wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mijn huis zou het een stuk lastiger kunnen.. Dus ik snap het ook wel hoor..
Lekker nummer, vooral in de kroegquote:
Dat mag ook welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan zeker de hele KSC kwijt incl aanhang
Ooooohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat het je net niet gelukt is er geen naamtopic van te maken
No thanksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar okee, wie gaat er mee naar Tsjernobyl?
Wji hebben saampjes toch aan één beddekijn wel genoeg, vrouwe?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik pas niet eens in dit huis met mijn ouders. Laat staan dat er hier mensen blijven.
Jij ging toch verhuizen?? Of niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
Ik pas niet eens in dit huis met mijn ouders. Laat staan dat er hier mensen blijven.
1 man erbij kan prima, dat heb ik uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wji hebben saampjes toch aan één beddekijn wel genoeg, vrouwe?
Bossiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Was even in andere topics e.d. maar ben er weer
Ik neem het niet serieus genoeg volgens jou, dus...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar okee, wie gaat er mee naar Tsjernobyl?
Ja, we zijn een paar maanden terug verhuisd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij ging toch verhuizen?? Of niet?
Ik ben jong, lief en onschuldig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Bij mij thuis heb ik een stel ouders die zich zouden afvragen waarom ik een pedo-party heb georganiseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |