Ach, ik heb het financieel misschien goed maar dat is ook niet alles hoor. Ben verder ook maar alleenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen sorry! Vind het fijn voor jouMijn tijd komt wel weer
Of niet en dan ben ik alsnog tevreden
Mijn ouders steunen me heel lief waar ze kunnen, dus ik heb echt niets te klagen
ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij KRIJGT?
Ik mot gewoon werken voor mijn poen.
Oh in dat geval win jij nog steedsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik heb het financieel misschien goed maar dat is ook niet alles hoor. Ben verder ook maar alleen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik heb het financieel misschien goed maar dat is ook niet alles hoor. Ben verder ook maar alleen
Nah, ben sowieso wel een beetje op mezelf zeg maar. Oh well, komt wel weer goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh in dat geval win jij nog steeds![]()
Tsja, sierpaarden (ik en TFM) of werkpaarden (jullie)quote:
Wat fijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief!Dankjewel
Ik krijg ook vaak groenten van ST die ze dan over heeftEn van mijn ouders krijg ik vlees en af en toe een stukje kaas oid. En mijn collega's (die ook allemaal in de bijstand zitten) zijn ook super lief dus onderling word er ook vanalles geruild en weggeven
Alles komt goed, daar ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, ben sowieso wel een beetje op mezelf zeg maar. Oh well, komt wel weer goed
hmmmz....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, sierpaarden (ik en TFM) of werkpaarden (jullie)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
hmmmz....
*gaat haar lang laten groeien
Maar toch is het fijn als je thuis komt en je hebt iemand om tegen te praten of mee te knuffelen of wat dan ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles komt goed, daar ben ik van overtuigdIk hoef niet per se een partner, ik ben gezegend met erg lieve familie en vrienden
Tuurlijk komt het goed! Want jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles komt goed, daar ben ik van overtuigdIk hoef niet per se een partner, ik ben gezegend met erg lieve familie en vrienden
daar ligt het niet aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
hmmmz....
*gaat haar lang laten groeien
In Mei en hun hotel is 1 metro halte vanaf waar ik woonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schatten zijn dat
Wanneer komen naar je?
Ik ben het al een aantal jaar gewendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
Maar ik zou toch willen dat ik wat dichterbij woonde.. Ik vond de WW al een ramp![]()
koenquote:
Meiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schatten zijn dat
Wanneer komen naar je?
Ik mis dat niet echt als ik heel eerlijk mag zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar toch is het fijn als je thuis komt en je hebt iemand om tegen te praten of mee te knuffelen of wat dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |