van BDH zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jonge ik heb inside information.
Nee juist niet. Ik hou van iets voller.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zeg niet goed figuur, ik zeg goed figuur voor een getailleerd overhemd. boven breed, onder wat smaller.
wat is volgens jou dan een mooi figuur voor een man, een zandloperfiguur? zoals een vrouw?dan heb ik toch liever gewoon brede schouders + borst
Nee ik kan heel goed zelf zoeken. Aangezien hier ooit je naam is langsgekomen plus je woonplaats kwam daar op hyves een profiel uitrollen. Dat je je er druk om maakt joh, zeker een half jaar geleden ofzo.quote:
ahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ik kan heel goed zelf zoeken. Aangezien hier ooit je naam is langsgekomen plus je woonplaats kwam daar op hyves een profiel uitrollen. Dat je je er druk om maakt joh, zeker een half jaar geleden ofzo.
dat heb ik tegenwoordig af en toe ook, als ik een goeie zuipweek heb gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik hou van iets voller.
Niet echt boeiend idd, ik heb zelfs ooit mijn adres hier vermeld, maar de fans rijendik blijven uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ik kan heel goed zelf zoeken. Aangezien hier ooit je naam is langsgekomen plus je woonplaats kwam daar op hyves een profiel uitrollen. Dat je je er druk om maakt joh, zeker een half jaar geleden ofzo.
Ik zou zo een groupie van je kunnen worden. Wanneer ben je thuis want dan laat ik wel een keer een pizza bezorgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet echt boeiend idd, ik heb zelfs ooit mijn adres hier vermeld, maar de fans rijendik blijven uit.
hier ben ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ik hou niet van pizza.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zou zo een groupie van je kunnen worden. Wanneer ben je thuis want dan laat ik wel een keer een pizza bezorgen.
If he could, he would.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus jij vindt van jezelf dat je een goed figuur hebt.Go fuck yourself.
Die mag van papa niet meer op fok als ene kutkabouter online isquote:
Tja kabouters he, shit happens.quote:
Die zit in een blijf van m'n lijf-huis vanwege jou.quote:
Wat wil je horen dan? Ze ligt dood op de keukenvloer? Ze is in Eindhoven aan het batsen met een andere gast? Een feest in het parkje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef kutkabouter het volgende:
die voorspelbare reacties
ik bedoelde meer, ze is altijd online rond deze tijd
ze had een feestje in Tilburg rememberquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef kutkabouter het volgende:
die voorspelbare reacties
ik bedoelde meer, ze is altijd online rond deze tijd
Verklap het nou niet joh.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ze had een feestje in Tilburg remember
owja, dat was hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ze had een feestje in Tilburg remember
ik wilde een reminder wat ze ook alweer aan het doen was jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat wil je horen dan? Ze ligt dood op de keukenvloer? Ze is in Eindhoven aan het batsen met een andere gast? Een feest in het parkje?
Veeleisend hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hou niet van pizza.Liever pasta!
Ik heb voorlopig geen plannen om ergens anders te eten dus doe je best.
Zo rond een uur of 18:00u. Alvast bedankt!
Ik hou van jou!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Veeleisend hoor.
Ik bel wel domino's voor een bord pasta bij je huis.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hier ben ik!Die spoiler verpest het. Je had een lulverhaal kunnen vertellen dat ze bij jou zat i.p.v. in Tilburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Van de week krijg jij een stuk of 20 pasta'squote:
ja, want dat hadden jullie vast geslikt als zoete koekquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die spoiler verpest het. Je had een lulverhaal kunnen vertellen dat ze bij jou zat i.p.v. in Tilburg.
Met koek geloof ik allesquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, want dat hadden jullie vast geslikt als zoete koekIt did cross my mind by the way
Ben slapen. Trusten!
Heb jij daar geld voor dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van de week krijg jij een stuk of 20 pasta's
Moederkoek?quote:
Diegene die het eten in ontvangst neemt moet betalen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb jij daar geld voor dan?
Dan weiger ik het.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Diegene die het eten in ontvangst neemt moet betalen.
Ja ik ben geen voedselbank.quote:
ik kan er niet tegen als m'n geheugen me in de steek laat (erg vaak de laatste tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
KK ben je in het echt ook zo? Altijd willen weten waar je chick uithangt enzo?
Zo nu ga ik slapen over zes uur kan ik er weer uit.
Fijne avond/weltruste alvast.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:53 schreef fairytalessuck het volgende:
Ok serieus we hadden net ruzie met een turk en die heeft me zo hard geslagen dat ik mn arm niet meer kan bewegen wtf :s
Vriendinnetje naait me er ook nog eens aan. Wat een kankeravond.
Nee. Hij sloeg me op de grond en daarna ging ie door. Toen ik weer kon staan was ie weg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt toch wel teruggeslagen he?
wat is er gebeurd allemaal dan. vertel het eens helemaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee. Hij sloeg me op de grond en daarna ging ie door. Toen ik weer kon staan was ie weg.
Ik weet het serieus niet.. Vriend van me en ik waren aan het voetballen met een blikje en toen viel m'n schoen uit. Die turk wile die wegtrappen dus ik hield hem tegen. Nou alles goed en welquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat is er gebeurd allemaal dan. vertel het eens helemaal.
en hoe kankerzielig is zo'n gast dat ie een vrouw tegen de grond slaat
wtf, die mensen zijn zo zielig hequote:Op donderdag 3 februari 2011 02:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet.. Vriend van me en ik waren aan het voetballen met een blikje en toen viel m'n schoen uit. Die turk wile die wegtrappen dus ik hield hem tegen. Nou alles goed en wel
Ik weet het serieus niet.. Vriend van me en ik waren aan het voetballen met een blikje en toen viel m'n schoen uit. Die turk wilde die wegtrappen dus ik hield hem tegen. Nou alles goed en wel, we liepen verder. Begon die gast ineens tegen die vriend dat ie normaal moest doen tegen mij (terwijl die vriend niks deed) en hij vloog op hem af. Ik ging er tussen staan en toen sloeg die turk me op de grond. Ik kan m'n arm amper bewegen nu, heb tranen in m'n ogen staan van de pijn wtf.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat is er gebeurd allemaal dan. vertel het eens helemaal.
en hoe kankerzielig is zo'n gast dat ie een vrouw tegen de grond slaat
wtfquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet.. Vriend van me en ik waren aan het voetballen met een blikje en toen viel m'n schoen uit. Die turk wilde die wegtrappen dus ik hield hem tegen. Nou alles goed en wel, we liepen verder. Begon die gast ineens tegen die vriend dat ie normaal moest doen tegen mij (terwijl die vriend niks deed) en hij vloog op hem af. Ik ging er tussen staan en toen sloeg die turk me op de grond. Ik kan m'n arm amper bewegen nu, heb tranen in m'n ogen staan van de pijn wtf.
Ja dat is gewoon een schijtwijf soms. We zouden nu bij een vriend van me blijven slapen op 1 kamer. Gaat ze bij hem in bed liggen ipv bij mij en ligt ze even te bekken terwijl ik er naast lig. Maarja het zal wel, kankeravond.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wtf, die mensen zijn zo zielig healtijd maar vooroordelen bevestigen. en overdag maar schreeuwen dat het hun winkel niet is (of willekeurig ander crimineel iets dat niet van hun zou zijn)
en waar heeft je vriendin je mee genaaid dan?
De enige die in de buurt was, was een vriend van die turk. Die bood ook z'n excuses aan maarja daar heb ik zeer weinig aan als ik m'n arm amper bewegen kan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wtf
was er geen popo in de buurt ofzo?
en wat was er met je vriendin dan?
en je wilt zeker geen knuffel, met die arm nu zo
zoiets heb ik met oud en nieuw nog gefliktquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een schijtwijf soms. We zouden nu bij een vriend van me blijven slapen op 1 kamer. Gaat ze bij hem in bed liggen ipv bij mij en ligt ze even te bekken terwijl ik er naast lig. Maarja het zal wel, kankeravond.
dat is wel weer netjes dan... maarja, je hebt er weinig aan inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
De enige die in de buurt was, was een vriend van die turk. Die bood ook z'n excuses aan maarja daar heb ik zeer weinig aan als ik m'n arm amper bewegen kan.
Ja dat iedereen even de kanker krijgt. Ik heb ook echt achterlijk veel pijn terwijl ik normaal helemaal niet kleinzerig ben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zoiets heb ik met oud en nieuw nog geflikt![]()
ik schaam me![]()
![]()
[..]
dat is wel weer netjes dan... maarja, je hebt er weinig aan inderdaad
meid, je moet gewoon even gaan tukken. en het doet waarschijnlijk morgen nog steeds pijn, maar dan kan je waarschijnlijk stukken beter merken of er echt iets aan de hand is of dat het gewoon "blauw" is zeg maar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat iedereen even de kanker krijgt. Ik heb ook echt achterlijk veel pijn terwijl ik normaal helemaal niet kleinzerig ben.
trustequote:Op donderdag 3 februari 2011 02:19 schreef fairytalessuck het volgende:
Maar het zal wel. M'n telefoon is bijna leeg & ik heb echt veel pijn dus ik ga maar proberen te slapen. Welterusten.
dat heeft bij zulke dingen nooit zinquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Als het zou helpden zou ik zeggen 'doe aangifte' maar Mjan en ik werden daar afgelopen week ook al verzocht te vertrekken omdat ze het zo druk hadden
Bij welke dingen wel dan? Ik heb al aangifte moeten doen van een autoinbraak (2x) Mjan nu een aantal keren dat haar portemonnee gejat is en het is puur een formaliteit voor de verzekering.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat heeft bij zulke dingen nooit zin
ja dat is ook waar. maar bij "uitgaansschade" lachen ze je vaak gewoon vierkant uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij welke dingen wel dan? Ik heb al aangifte moeten doen van een autoinbraak (2x) Mjan nu een aantal keren dat haar portemonnee gejat is en het is puur een formaliteit voor de verzekering.
Terecht ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat is ook waar. maar bij "uitgaansschade" lachen ze je vaak gewoon vierkant uit
een grote bureaucratische kutzooi is hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Terecht ook
Maar goed, moet de eerste keer nog meemaken dat ik daadwerkelijk wat heb aan de Politie.
Vorige week donderdag werden we weggestuurd (stonden 3 opgefokte figuren in de hal te schreeuwen).
Allereerst kon ze niets doen qua aangifte want er was te weinig personeel door griep. Daarna kon ze wel een formuliertje meegeven om in te vullen en o nee toch niet want het ging om een gestolen identiteitsbewijs.
Daarna werden we verzocht 'voor onze eigen veiligheid' om te vertrekken
Dag ernaa Mjan in haar uppie erheen. Kreeg ze het verzoek of ze later nog eens terug kon komen want het was druk... die hield voet bij stuk en toen mocht ze zelf ergens even een formuliertje invullen.
Begin vorig jaar was m'n werklaptop uit de auto gejat kom ik om 8u binnen (eerder waren ze niet open) krijg ik te horen dat ik tot 10;30 moet wachten omdat de rest niet eerder begint(!).
En dan vinden ze het gek dat mensen geen respect meer hebben voor de politie.
nee het is meer een mentaliteitsprobleem dan bureaucratie... fijn dat ze het daar altijd op gooien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een grote bureaucratische kutzooi is het
dat heb ik ze wel vaker zien doen, in het kader van: "laat de uitsmijters eerst maar even het proberen"quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
nee het is meer een mentaliteitsprobleem dan bureaucratie... fijn dat ze het daar altijd op gooien.
maar alles afschepen met 'nu geen tijd kom later maar terug'
of (toen ik bij het uitgaan meldde dat er iemand in elkaar werd geslagen) de andere kant oplopen want je zou maar eens risico lopen
that sucks... hoop dat het snel over gaat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef fairytalessuck het volgende:
Hi.
Lief dat jullie meeleven hehe.
Kan m'n arm nog steeds bijna niet bewegen, heb nu een mitella om.
Ja ik ook, want moet maandag beginnen met werken en dat gaat zo niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
that sucks... hoop dat het snel over gaat.
ben je langs de dokter geweest?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik ook, want moet maandag beginnen met werken en dat gaat zo niet.
Kan m'n arm niet buigen of strekken.
Nee. M'n moeder zegt dat ik het eerst maar een paar dagen aan moet kijken, ze denkt dat het gekneusd is. Daarom heeft ze ook zo'n mitella gepakt voor me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ben je langs de dokter geweest?
gewoon langsgaan hoor. dat vergoed de verzekering als het goed isquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee. M'n moeder zegt dat ik het eerst maar een paar dagen aan moet kijken, ze denkt dat het gekneusd is. Daarom heeft ze ook zo'n mitella gepakt voor me.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gewoon langsgaan hoor. dat vergoed de verzekering als het goed is
ik wist het niet zekerquote:
Nee alsof je je daar druk om moet maken.quote:
Zou ik wel doen. Is best duur nog. Heb ooit een hele dienst bij de Shell een bloedneus gehadquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee alsof je je daar druk om moet maken.
Zelf doktertje spelen is niet zo heel slim hoor. Weet je nog wie die Turk is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee. M'n moeder zegt dat ik het eerst maar een paar dagen aan moet kijken, ze denkt dat het gekneusd is. Daarom heeft ze ook zo'n mitella gepakt voor me.
Ach, ik hoop dat het minder wordt als ik die arm wat rust geef, ik hou niet zo van dokters en ziekenhuizen. Heeft niks te maken met de kosten hoor, ik ben ervoor verzekerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelf doktertje spelen is niet zo heel slim hoor. Weet je nog wie die Turk is?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef bijdehand het volgende:
Van domme kutgedichtjes daar hou ik wel van
Net als kapitein Iglo in een koekenpan
Maar nog beter is Den Bosch
Het Walhalla vlakbij Oss
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef bijdehand het volgende:
Van domme kutgedichtjes daar hou ik wel van
Net als kapitein Iglo in een koekenpan
Maar nog beter is Den Bosch
Het Walhalla vlakbij Oss
de bruinequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef bijdehand het volgende:
Er was eens een meisje uit Helmond
Ze werd geslagen door een bruine meneer
Toen werd bijdehand er boos
En niemand zag de bruine ooit weer
Ghehe ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef bijdehand het volgende:
Er was eens een meisje uit Helmond
Ze werd geslagen door een bruine meneer
Toen werd bijdehand er boos
En niemand zag de bruine ooit weer
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef fairytalessuck het volgende:
Er was eens een kind uit Rosmalen (Rosmalen)
Hij wilde zijn moeder graag palen (graag palen)
Zijn moeder werd boos, echt heel erg boos
Toen zat het kind te balen.
Coolquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef bijdehand het volgende:
Nee lieve barrie
ik heb niet gezopen
als je nou een keer wil meeten
kom ik naar de maaspoort gekropen
Je haalt de plaatsen door elkaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef fairytalessuck het volgende:
Er was eens een kind uit Rosmalen (Rosmalen)
Hij wilde zijn moeder graag palen (graag palen)
Zijn moeder werd boos, echt heel erg boos
Toen zat het kind te balen.
Barrie laat hem een keer kruipen plz, dan kom ik kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef bijdehand het volgende:
Nee lieve barrie
ik heb niet gezopen
als je nou een keer wil meeten
kom ik naar de maaspoort gekropen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Barrie laat hem een keer kruipen plz, dan kom ik kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |