van BDH zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jonge ik heb inside information.
Nee juist niet. Ik hou van iets voller.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zeg niet goed figuur, ik zeg goed figuur voor een getailleerd overhemd. boven breed, onder wat smaller.
wat is volgens jou dan een mooi figuur voor een man, een zandloperfiguur? zoals een vrouw?dan heb ik toch liever gewoon brede schouders + borst
Nee ik kan heel goed zelf zoeken. Aangezien hier ooit je naam is langsgekomen plus je woonplaats kwam daar op hyves een profiel uitrollen. Dat je je er druk om maakt joh, zeker een half jaar geleden ofzo.quote:
ahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ik kan heel goed zelf zoeken. Aangezien hier ooit je naam is langsgekomen plus je woonplaats kwam daar op hyves een profiel uitrollen. Dat je je er druk om maakt joh, zeker een half jaar geleden ofzo.
dat heb ik tegenwoordig af en toe ook, als ik een goeie zuipweek heb gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik hou van iets voller.
Niet echt boeiend idd, ik heb zelfs ooit mijn adres hier vermeld, maar de fans rijendik blijven uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ik kan heel goed zelf zoeken. Aangezien hier ooit je naam is langsgekomen plus je woonplaats kwam daar op hyves een profiel uitrollen. Dat je je er druk om maakt joh, zeker een half jaar geleden ofzo.
Ik zou zo een groupie van je kunnen worden. Wanneer ben je thuis want dan laat ik wel een keer een pizza bezorgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet echt boeiend idd, ik heb zelfs ooit mijn adres hier vermeld, maar de fans rijendik blijven uit.
hier ben ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ik hou niet van pizza.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zou zo een groupie van je kunnen worden. Wanneer ben je thuis want dan laat ik wel een keer een pizza bezorgen.
If he could, he would.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus jij vindt van jezelf dat je een goed figuur hebt.Go fuck yourself.
Die mag van papa niet meer op fok als ene kutkabouter online isquote:
Tja kabouters he, shit happens.quote:
Die zit in een blijf van m'n lijf-huis vanwege jou.quote:
Wat wil je horen dan? Ze ligt dood op de keukenvloer? Ze is in Eindhoven aan het batsen met een andere gast? Een feest in het parkje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef kutkabouter het volgende:
die voorspelbare reacties
ik bedoelde meer, ze is altijd online rond deze tijd
ze had een feestje in Tilburg rememberquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef kutkabouter het volgende:
die voorspelbare reacties
ik bedoelde meer, ze is altijd online rond deze tijd
Verklap het nou niet joh.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ze had een feestje in Tilburg remember
owja, dat was hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ze had een feestje in Tilburg remember
ik wilde een reminder wat ze ook alweer aan het doen was jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat wil je horen dan? Ze ligt dood op de keukenvloer? Ze is in Eindhoven aan het batsen met een andere gast? Een feest in het parkje?
Veeleisend hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hou niet van pizza.Liever pasta!
Ik heb voorlopig geen plannen om ergens anders te eten dus doe je best.
Zo rond een uur of 18:00u. Alvast bedankt!
Ik hou van jou!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Veeleisend hoor.
Ik bel wel domino's voor een bord pasta bij je huis.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hier ben ik!Die spoiler verpest het. Je had een lulverhaal kunnen vertellen dat ze bij jou zat i.p.v. in Tilburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |