Wát ben ik?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik hoop toch wel dat je seiriesu bent over dat uitgaan
Neem nog een biertje.quote:
nee, alsjeblieft nietquote:
quote:
quote:
om half 3 ja, komt helemaal goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet je morgen naar school?
Ohhh. Dan hoef je nu ook nog niet te gaan slapen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
om half 3 ja, komt helemaal goed
bahquote:
Nee keilekker man.quote:
klopt, maar ik zou nu wel erg graag tukkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ohhh. Dan hoef je nu ook nog niet te gaan slapen.
Je had er toch een gehosseld, waar is die gebleven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt, maar ik zou nu wel erg graag tukken
het liefst natuurlijk met een leuke meid in m'n armenmaar dat zit er vandaag niet in helaas
Je regelt een chick, maar je gaat alleen naar bed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt, maar ik zou nu wel erg graag tukken
het liefst natuurlijk met een leuke meid in m'n armenmaar dat zit er vandaag niet in helaas
quote:Wat heb je met die chick die je gehosseld had gedaan? Durfde ze niet mee naar je huis?
Op 01-02-2011 23:53 schreef kutkabouter
[..]
nee dat was het niet. bij die borrels is het gewoon keihard bro's before ho'sdusja, ik moest haar laten gaan en m'n matties helpen
![]()
Wie gaat er dan ook 'brassen'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb echt ziek pijnlijke striemen in m'n nek en op m'n armen
ja dat dus. brassenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook 'brassen'.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja dat dus. brassen
ik ga maar eens slapen. trusten!
ja sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook 'brassen'.
Durf je dat wel, aangezien je maar een kaboutertje bent?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja sorryals we in eindhoven zijn zal ik het niet doen
dan sla ik ze wel ouderwets op hun bek, dat is wel veel gezelliger ja
sorry voor m'n cynisme
kabouter wesley was aan toen ik dit account maaktequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Durf je dat wel, aangezien je maar een kaboutertje bent?
Kabouter Wesley.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kabouter wesley was aan toen ik dit account maakte
gewoon normaal. 1.84 geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kabouter Wesley.
Hoe groot ben je dan?
Ik verslikte me weer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gewoon normaal. 1.84 geloof ik
+32 cm pen... laat ook maar
Dat kan niet, die e-penissen hier zijn allemaal langer.quote:
om mijn lengte of mijn kutgrap?quote:
Om die kutgrap over je lengte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
om mijn lengte of mijn kutgrap?
quote:
Dat komt door de alcohol.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef kutkabouter het volgende:
ik vond hem zelf stiekem best grappig![]()
waar alcohol al niet goed voor isquote:
Voor katers en voor beschamende dingen en voor gaten in je geheugen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waar alcohol al niet goed voor is
wat is dit?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou tortelduifjes, ik ga slapen.
prima om morgen om te lachen dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Voor katers en voor beschamende dingen en voor gaten in je geheugen.
het is die afstand, anders was ik zo naar je toe gekomenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Welterusten allebei, laat me maar weer alleen achter tijdens deze donkere, koude winternacht.
Om dan hier te slapen zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is die afstand, anders was ik zo naar je toe gekomen
en te knuffelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Om dan hier te slapen zeker?
Dat is wel schattig, helaas heb ik daar nu niks aan en laat je me alsnog alleen.quote:
I'm sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is wel schattig, helaas heb ik daar nu niks aan en laat je me alsnog alleen.
Welterusten.quote:
Kutsmurf dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:35 schreef kutkabouter het volgende:
mogguh![]()
ik zit godverdomme nog steeds onder de blauwe kutzooi
ik heb geen witte mutsquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:35 schreef kutkabouter het volgende:
mogguh![]()
ik zit godverdomme nog steeds onder de blauwe kutzooi
je hebt fts toch?quote:
Ik ben geen muts.quote:
quote:
je hebt wel een mutsquote:
Lijkt me sterk dat het de bedoeling is dat je die op je hoofd zet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt wel een muts
ba dum tsssj
Ik heb het weleens geprobeerd, maar tis niet gelukt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het de bedoeling is dat je die op je hoofd zet.
Was je hoofd te groot?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het weleens geprobeerd, maar tis niet gelukt.
Zoiets.quote:
quote:
godverdommequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het weleens geprobeerd, maar tis niet gelukt.
WAT NOU HE.?? WAT NOU???quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
godverdommenet als je denkt dat het dieptepunt bereikt is
WAT DENK JE ZELLUF!!!quote:
Neuken?quote:
Dag lief zonnestraaltje dat weerkaatst in dat dauwdruppeltjequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hallo schattig dauwdruppeltje
Omdat je zo aandringtquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dag lief zonnestraaltje dat weerkaatst in dat dauwdruppeltje
Nou klinkt enthousiast.quote:
Die vraag heb ik zovaak naar jou gedaan hier, subtiel en nietsubtielquote:
Ik heb zin om iets gemeens te doenquote:
Tell me the details.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb zin om iets gemeens te doen
Laat maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die vraag heb ik zovaak naar jou gedaan hier, subtiel en nietsubtielKK doet dat trouwens ook heel vaak he
Speelgoed wat batterijen nodig heeft en/of van rubber is of een toyboy?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laat maar.Ik heb al ander speelgoed.
Ik weet niet. Heb er gewoon zin inquote:
Nee, met een hartslag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Speelgoed wat batterijen nodig heeft en/of van rubber is of een toyboy?
Weet je KK te wonen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet. Heb er gewoon zin in
KK?!quote:
Wel z'n ouderlijk huis...quote:
Nee bedankt.quote:
Dan heb ik nog liever een dode mus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee bedankt.Die mag jij hebben.
Ook goed, wat jij wil.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever een dode mus.
Jeetje.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een mooi getailleerd overhemd laat mijn figuur goed uitkomen![]()
Getailleerd is zo gay voor mannen hequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit een paar oude topics terug te lezen.
[..]
Jeetje.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Getailleerd is zo gay voor mannen he![]()
[ afbeelding ]
Ja valt op he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je plaatjes doen het vortaan wel.
Maar ik doe niets andersquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je plaatjes doen het vortaan wel.
Negers tellen ook niet?quote:
beter dan zo'n wijd overhemd manquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Getailleerd is zo gay voor mannen he![]()
[ afbeelding ]
Jonge ik heb inside information.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:45 schreef kutkabouter het volgende:
en ik zit nu dat topic ook beetje terug te lezen, wtfBB hoezo heb je mijn hyves gezien
Dus jij vindt van jezelf dat je een goed figuur hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:45 schreef kutkabouter het volgende:
mensen die over mij roddelenen die post is wel een beetje gay ja
het klopt wel though
[..]
beter dan zo'n wijd overhemd mandat slaat echt helemaal nergens op. ja als je dik bent snap ik het wel, maar als je gewoon een goed figuur hebt is getailleerd echt zoveel beter
ik zeg niet goed figuur, ik zeg goed figuur voor een getailleerd overhemd. boven breed, onder wat smaller.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus jij vindt van jezelf dat je een goed figuur hebt.Go fuck yourself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |