Tell me the details.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb zin om iets gemeens te doen
Laat maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die vraag heb ik zovaak naar jou gedaan hier, subtiel en nietsubtielKK doet dat trouwens ook heel vaak he
Speelgoed wat batterijen nodig heeft en/of van rubber is of een toyboy?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laat maar.Ik heb al ander speelgoed.
Ik weet niet. Heb er gewoon zin inquote:
Nee, met een hartslag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Speelgoed wat batterijen nodig heeft en/of van rubber is of een toyboy?
Weet je KK te wonen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet. Heb er gewoon zin in
KK?!quote:
Wel z'n ouderlijk huis...quote:
Nee bedankt.quote:
Dan heb ik nog liever een dode mus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee bedankt.Die mag jij hebben.
Ook goed, wat jij wil.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever een dode mus.
Jeetje.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een mooi getailleerd overhemd laat mijn figuur goed uitkomen![]()
Getailleerd is zo gay voor mannen hequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit een paar oude topics terug te lezen.
[..]
Jeetje.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Getailleerd is zo gay voor mannen he![]()
[ afbeelding ]
Ja valt op he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je plaatjes doen het vortaan wel.
Maar ik doe niets andersquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je plaatjes doen het vortaan wel.
Negers tellen ook niet?quote:
beter dan zo'n wijd overhemd manquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Getailleerd is zo gay voor mannen he![]()
[ afbeelding ]
Jonge ik heb inside information.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:45 schreef kutkabouter het volgende:
en ik zit nu dat topic ook beetje terug te lezen, wtfBB hoezo heb je mijn hyves gezien
Dus jij vindt van jezelf dat je een goed figuur hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:45 schreef kutkabouter het volgende:
mensen die over mij roddelenen die post is wel een beetje gay ja
het klopt wel though
[..]
beter dan zo'n wijd overhemd mandat slaat echt helemaal nergens op. ja als je dik bent snap ik het wel, maar als je gewoon een goed figuur hebt is getailleerd echt zoveel beter
ik zeg niet goed figuur, ik zeg goed figuur voor een getailleerd overhemd. boven breed, onder wat smaller.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus jij vindt van jezelf dat je een goed figuur hebt.Go fuck yourself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |