Wát ben ik?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik hoop toch wel dat je seiriesu bent over dat uitgaan
Neem nog een biertje.quote:
nee, alsjeblieft nietquote:
quote:
quote:
om half 3 ja, komt helemaal goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet je morgen naar school?
Ohhh. Dan hoef je nu ook nog niet te gaan slapen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
om half 3 ja, komt helemaal goed
bahquote:
Nee keilekker man.quote:
klopt, maar ik zou nu wel erg graag tukkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ohhh. Dan hoef je nu ook nog niet te gaan slapen.
Je had er toch een gehosseld, waar is die gebleven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt, maar ik zou nu wel erg graag tukken
het liefst natuurlijk met een leuke meid in m'n armenmaar dat zit er vandaag niet in helaas
Je regelt een chick, maar je gaat alleen naar bed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt, maar ik zou nu wel erg graag tukken
het liefst natuurlijk met een leuke meid in m'n armenmaar dat zit er vandaag niet in helaas
quote:Wat heb je met die chick die je gehosseld had gedaan? Durfde ze niet mee naar je huis?
Op 01-02-2011 23:53 schreef kutkabouter
[..]
nee dat was het niet. bij die borrels is het gewoon keihard bro's before ho'sdusja, ik moest haar laten gaan en m'n matties helpen
![]()
Wie gaat er dan ook 'brassen'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb echt ziek pijnlijke striemen in m'n nek en op m'n armen
ja dat dus. brassenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook 'brassen'.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja dat dus. brassen
ik ga maar eens slapen. trusten!
ja sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook 'brassen'.
Durf je dat wel, aangezien je maar een kaboutertje bent?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja sorryals we in eindhoven zijn zal ik het niet doen
dan sla ik ze wel ouderwets op hun bek, dat is wel veel gezelliger ja
sorry voor m'n cynisme
kabouter wesley was aan toen ik dit account maaktequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Durf je dat wel, aangezien je maar een kaboutertje bent?
Kabouter Wesley.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kabouter wesley was aan toen ik dit account maakte
gewoon normaal. 1.84 geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kabouter Wesley.
Hoe groot ben je dan?
Ik verslikte me weer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gewoon normaal. 1.84 geloof ik
+32 cm pen... laat ook maar
Dat kan niet, die e-penissen hier zijn allemaal langer.quote:
om mijn lengte of mijn kutgrap?quote:
Om die kutgrap over je lengte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
om mijn lengte of mijn kutgrap?
quote:
Dat komt door de alcohol.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef kutkabouter het volgende:
ik vond hem zelf stiekem best grappig![]()
waar alcohol al niet goed voor isquote:
Voor katers en voor beschamende dingen en voor gaten in je geheugen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waar alcohol al niet goed voor is
wat is dit?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou tortelduifjes, ik ga slapen.
prima om morgen om te lachen dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Voor katers en voor beschamende dingen en voor gaten in je geheugen.
het is die afstand, anders was ik zo naar je toe gekomenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Welterusten allebei, laat me maar weer alleen achter tijdens deze donkere, koude winternacht.
Om dan hier te slapen zeker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is die afstand, anders was ik zo naar je toe gekomen
en te knuffelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Om dan hier te slapen zeker?
Dat is wel schattig, helaas heb ik daar nu niks aan en laat je me alsnog alleen.quote:
I'm sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is wel schattig, helaas heb ik daar nu niks aan en laat je me alsnog alleen.
Welterusten.quote:
Kutsmurf dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:35 schreef kutkabouter het volgende:
mogguh![]()
ik zit godverdomme nog steeds onder de blauwe kutzooi
ik heb geen witte mutsquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:35 schreef kutkabouter het volgende:
mogguh![]()
ik zit godverdomme nog steeds onder de blauwe kutzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |