ja, want dat hadden jullie vast geslikt als zoete koekquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die spoiler verpest het. Je had een lulverhaal kunnen vertellen dat ze bij jou zat i.p.v. in Tilburg.
Met koek geloof ik allesquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, want dat hadden jullie vast geslikt als zoete koekIt did cross my mind by the way
Ben slapen. Trusten!
Heb jij daar geld voor dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van de week krijg jij een stuk of 20 pasta's
Moederkoek?quote:
Diegene die het eten in ontvangst neemt moet betalen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb jij daar geld voor dan?
Dan weiger ik het.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Diegene die het eten in ontvangst neemt moet betalen.
Ja ik ben geen voedselbank.quote:
ik kan er niet tegen als m'n geheugen me in de steek laat (erg vaak de laatste tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
KK ben je in het echt ook zo? Altijd willen weten waar je chick uithangt enzo?
Zo nu ga ik slapen over zes uur kan ik er weer uit.
Fijne avond/weltruste alvast.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:53 schreef fairytalessuck het volgende:
Ok serieus we hadden net ruzie met een turk en die heeft me zo hard geslagen dat ik mn arm niet meer kan bewegen wtf :s
Vriendinnetje naait me er ook nog eens aan. Wat een kankeravond.
Nee. Hij sloeg me op de grond en daarna ging ie door. Toen ik weer kon staan was ie weg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt toch wel teruggeslagen he?
wat is er gebeurd allemaal dan. vertel het eens helemaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee. Hij sloeg me op de grond en daarna ging ie door. Toen ik weer kon staan was ie weg.
Ik weet het serieus niet.. Vriend van me en ik waren aan het voetballen met een blikje en toen viel m'n schoen uit. Die turk wile die wegtrappen dus ik hield hem tegen. Nou alles goed en welquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat is er gebeurd allemaal dan. vertel het eens helemaal.
en hoe kankerzielig is zo'n gast dat ie een vrouw tegen de grond slaat
wtf, die mensen zijn zo zielig hequote:Op donderdag 3 februari 2011 02:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet.. Vriend van me en ik waren aan het voetballen met een blikje en toen viel m'n schoen uit. Die turk wile die wegtrappen dus ik hield hem tegen. Nou alles goed en wel
Ik weet het serieus niet.. Vriend van me en ik waren aan het voetballen met een blikje en toen viel m'n schoen uit. Die turk wilde die wegtrappen dus ik hield hem tegen. Nou alles goed en wel, we liepen verder. Begon die gast ineens tegen die vriend dat ie normaal moest doen tegen mij (terwijl die vriend niks deed) en hij vloog op hem af. Ik ging er tussen staan en toen sloeg die turk me op de grond. Ik kan m'n arm amper bewegen nu, heb tranen in m'n ogen staan van de pijn wtf.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat is er gebeurd allemaal dan. vertel het eens helemaal.
en hoe kankerzielig is zo'n gast dat ie een vrouw tegen de grond slaat
wtfquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet.. Vriend van me en ik waren aan het voetballen met een blikje en toen viel m'n schoen uit. Die turk wilde die wegtrappen dus ik hield hem tegen. Nou alles goed en wel, we liepen verder. Begon die gast ineens tegen die vriend dat ie normaal moest doen tegen mij (terwijl die vriend niks deed) en hij vloog op hem af. Ik ging er tussen staan en toen sloeg die turk me op de grond. Ik kan m'n arm amper bewegen nu, heb tranen in m'n ogen staan van de pijn wtf.
Ja dat is gewoon een schijtwijf soms. We zouden nu bij een vriend van me blijven slapen op 1 kamer. Gaat ze bij hem in bed liggen ipv bij mij en ligt ze even te bekken terwijl ik er naast lig. Maarja het zal wel, kankeravond.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wtf, die mensen zijn zo zielig healtijd maar vooroordelen bevestigen. en overdag maar schreeuwen dat het hun winkel niet is (of willekeurig ander crimineel iets dat niet van hun zou zijn)
en waar heeft je vriendin je mee genaaid dan?
De enige die in de buurt was, was een vriend van die turk. Die bood ook z'n excuses aan maarja daar heb ik zeer weinig aan als ik m'n arm amper bewegen kan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wtf
was er geen popo in de buurt ofzo?
en wat was er met je vriendin dan?
en je wilt zeker geen knuffel, met die arm nu zo
zoiets heb ik met oud en nieuw nog gefliktquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een schijtwijf soms. We zouden nu bij een vriend van me blijven slapen op 1 kamer. Gaat ze bij hem in bed liggen ipv bij mij en ligt ze even te bekken terwijl ik er naast lig. Maarja het zal wel, kankeravond.
dat is wel weer netjes dan... maarja, je hebt er weinig aan inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
De enige die in de buurt was, was een vriend van die turk. Die bood ook z'n excuses aan maarja daar heb ik zeer weinig aan als ik m'n arm amper bewegen kan.
Ja dat iedereen even de kanker krijgt. Ik heb ook echt achterlijk veel pijn terwijl ik normaal helemaal niet kleinzerig ben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zoiets heb ik met oud en nieuw nog geflikt![]()
ik schaam me![]()
![]()
[..]
dat is wel weer netjes dan... maarja, je hebt er weinig aan inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |