meid, je moet gewoon even gaan tukken. en het doet waarschijnlijk morgen nog steeds pijn, maar dan kan je waarschijnlijk stukken beter merken of er echt iets aan de hand is of dat het gewoon "blauw" is zeg maar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat iedereen even de kanker krijgt. Ik heb ook echt achterlijk veel pijn terwijl ik normaal helemaal niet kleinzerig ben.
trustequote:Op donderdag 3 februari 2011 02:19 schreef fairytalessuck het volgende:
Maar het zal wel. M'n telefoon is bijna leeg & ik heb echt veel pijn dus ik ga maar proberen te slapen. Welterusten.
dat heeft bij zulke dingen nooit zinquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Als het zou helpden zou ik zeggen 'doe aangifte' maar Mjan en ik werden daar afgelopen week ook al verzocht te vertrekken omdat ze het zo druk hadden
Bij welke dingen wel dan? Ik heb al aangifte moeten doen van een autoinbraak (2x) Mjan nu een aantal keren dat haar portemonnee gejat is en het is puur een formaliteit voor de verzekering.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat heeft bij zulke dingen nooit zin
ja dat is ook waar. maar bij "uitgaansschade" lachen ze je vaak gewoon vierkant uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij welke dingen wel dan? Ik heb al aangifte moeten doen van een autoinbraak (2x) Mjan nu een aantal keren dat haar portemonnee gejat is en het is puur een formaliteit voor de verzekering.
Terecht ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat is ook waar. maar bij "uitgaansschade" lachen ze je vaak gewoon vierkant uit
een grote bureaucratische kutzooi is hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Terecht ook
Maar goed, moet de eerste keer nog meemaken dat ik daadwerkelijk wat heb aan de Politie.
Vorige week donderdag werden we weggestuurd (stonden 3 opgefokte figuren in de hal te schreeuwen).
Allereerst kon ze niets doen qua aangifte want er was te weinig personeel door griep. Daarna kon ze wel een formuliertje meegeven om in te vullen en o nee toch niet want het ging om een gestolen identiteitsbewijs.
Daarna werden we verzocht 'voor onze eigen veiligheid' om te vertrekken
Dag ernaa Mjan in haar uppie erheen. Kreeg ze het verzoek of ze later nog eens terug kon komen want het was druk... die hield voet bij stuk en toen mocht ze zelf ergens even een formuliertje invullen.
Begin vorig jaar was m'n werklaptop uit de auto gejat kom ik om 8u binnen (eerder waren ze niet open) krijg ik te horen dat ik tot 10;30 moet wachten omdat de rest niet eerder begint(!).
En dan vinden ze het gek dat mensen geen respect meer hebben voor de politie.
nee het is meer een mentaliteitsprobleem dan bureaucratie... fijn dat ze het daar altijd op gooien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een grote bureaucratische kutzooi is het
dat heb ik ze wel vaker zien doen, in het kader van: "laat de uitsmijters eerst maar even het proberen"quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
nee het is meer een mentaliteitsprobleem dan bureaucratie... fijn dat ze het daar altijd op gooien.
maar alles afschepen met 'nu geen tijd kom later maar terug'
of (toen ik bij het uitgaan meldde dat er iemand in elkaar werd geslagen) de andere kant oplopen want je zou maar eens risico lopen
that sucks... hoop dat het snel over gaat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:15 schreef fairytalessuck het volgende:
Hi.
Lief dat jullie meeleven hehe.
Kan m'n arm nog steeds bijna niet bewegen, heb nu een mitella om.
Ja ik ook, want moet maandag beginnen met werken en dat gaat zo niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
that sucks... hoop dat het snel over gaat.
ben je langs de dokter geweest?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik ook, want moet maandag beginnen met werken en dat gaat zo niet.
Kan m'n arm niet buigen of strekken.
Nee. M'n moeder zegt dat ik het eerst maar een paar dagen aan moet kijken, ze denkt dat het gekneusd is. Daarom heeft ze ook zo'n mitella gepakt voor me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ben je langs de dokter geweest?
gewoon langsgaan hoor. dat vergoed de verzekering als het goed isquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee. M'n moeder zegt dat ik het eerst maar een paar dagen aan moet kijken, ze denkt dat het gekneusd is. Daarom heeft ze ook zo'n mitella gepakt voor me.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gewoon langsgaan hoor. dat vergoed de verzekering als het goed is
ik wist het niet zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |