Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Spike met punk te maken
Da's hetzelfde als Gordon in AC/DC
Ik zag een docu waarin moderne kunst op bestelling gemaakt werd in opdracht van banken, als beleggingsobjecten. Eigenlijk kun je zeggen: schilderdoek als vervanging van bankbiljetten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelul Cynix.
Ooit Picasso aan het werk gezien ?
Gordon gaan ze vragen over zijn favoriete Rock 'n Roll momenten want hij presenteerde De Nieuwe Elvisquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Spike met punk te maken
Da's hetzelfde als Gordon in AC/DC
Ken je Rien Poortvliet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zag een docu waarin moderne kunst op bestelling gemaakt werd in opdracht van banken, als beleggingsobjecten. Eigenlijk kun je zeggen: schilderdoek als vervanging van bankbiljetten.
Ik kan me niet herinneren f+s ooit 1x leuk te hebben gevonden.quote:
Schilders zijn hoeren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ken je Rien Poortvliet.
Die schilderde in opdracht van de efteling.
Dit doet Annie verdriet en mij ook.quote:
Pas op, stille gronden. Volgens mij slikt ze 't juist als yoghurt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef tong80 het volgende:
Ze zit te zwaaien als een prinses op het bordes.
Ik haat dit soort wijven waarvan je zeker weet dat ze geen sperma slikt.
Ja dat wel. Haar bek staat ook al helemaal in een royal plooi.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Klinkt als Sanne Wallis de Vries die Beatrix nadoet.
Korbach die Laurentien interviewt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef tong80 het volgende:
Je gaat echt naar Frits Korbach verlangen bij zo'n iemand.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
90% van alle moderne kunst is natuurlijk ook gewoon geklieder.
Mwa voor kunst kan ik af en toe nog wel respect opbrengen, maar moderne kunst is ehm niet mijn ding.quote:
Het gaat om de boodschapquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa voor kunst kan ik af en toe nog wel respect opbrengen, maar moderne kunst is ehm niet mijn ding.
Ja, dat kan. Dat maakt het nog geen slechte kunst.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa voor kunst kan ik af en toe nog wel respect opbrengen, maar moderne kunst is ehm niet mijn ding.
Pollock geklieder noemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
90% van alle moderne kunst is natuurlijk ook gewoon geklieder.
Nee hoor, je hebt ook móói geklieder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Dat maakt het nog geen slechte kunst.
Nou ik heb jarenlang piano gespeeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kijk op.
Was ie erg dronken ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Straks Prem bij '' Tijd voor Max'' op NED 2 om 17.35u.
Ben benieuwd hoe ze dat met het Metropole gaan doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:22 schreef john-x het volgende:
Wow, vanavond Basement JaxxNetjes hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |