Absoluut. Maar dat gebeurd nooit... zie de post van Tong80quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die moeten ze 's bij VI uitnodigen
Zeg je ook altijd als het over Korbach gaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef tong80 het volgende:
Zijn laatste TV optreden was bij Holland Sport. Was ie weer ladder zat.
Hij zei ooit over het overlijden van de tweede vrouw van Johan Derksen dat Derksen haar uit ellende van de trap af gegooid.
Een alcoholist stopt niet bij één biertje.quote:
Het is wel belangrijk om in deze kontext te vermelden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zeg je ook altijd als het over Korbach gaat.![]()
Dat is al uit de wereld, Derksen was zichtbaar geroerd toen hij vertelde dat Korbach een tumor had.
Was in Iran ook al zo toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef wdn het volgende:
Daar heeft die meid gelijk in: dit is denk ik 1 van de eerste keren dat de hele wereld het live kan meemaken waarbij diegene die protesteren weten dat we meekijken.
Adriaan heeft twitter gedownload. Wat HEEL twitter?
90% van alle moderne kunst is natuurlijk ook gewoon geklieder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef wdn het volgende:
Ik zie er niet meer in dan kliederen met verf...
Nou als er een boompje, beestje of mens op een doek staat is het niet meteen gekliederquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
90% van alle moderne kunst is natuurlijk ook gewoon geklieder.
Klopt ik huur en koop via de kunstuitleen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
90% van alle moderne kunst is natuurlijk ook gewoon geklieder.
Gelul Cynix.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
De échte kunst is om in het galerie-kringetje te komen en lekker binnen te lopen.
Rutger is voorspelbaar bij het VMBO...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef snellejelle het volgende:
Had dat jochie Rutger mooi te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |