Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Spike met punk te maken
Da's hetzelfde als Gordon in AC/DC
Ik zag een docu waarin moderne kunst op bestelling gemaakt werd in opdracht van banken, als beleggingsobjecten. Eigenlijk kun je zeggen: schilderdoek als vervanging van bankbiljetten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelul Cynix.
Ooit Picasso aan het werk gezien ?
Gordon gaan ze vragen over zijn favoriete Rock 'n Roll momenten want hij presenteerde De Nieuwe Elvisquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Spike met punk te maken
Da's hetzelfde als Gordon in AC/DC
Ken je Rien Poortvliet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zag een docu waarin moderne kunst op bestelling gemaakt werd in opdracht van banken, als beleggingsobjecten. Eigenlijk kun je zeggen: schilderdoek als vervanging van bankbiljetten.
Ik kan me niet herinneren f+s ooit 1x leuk te hebben gevonden.quote:
Schilders zijn hoeren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ken je Rien Poortvliet.
Die schilderde in opdracht van de efteling.
Dit doet Annie verdriet en mij ook.quote:
Pas op, stille gronden. Volgens mij slikt ze 't juist als yoghurt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef tong80 het volgende:
Ze zit te zwaaien als een prinses op het bordes.
Ik haat dit soort wijven waarvan je zeker weet dat ze geen sperma slikt.
Ja dat wel. Haar bek staat ook al helemaal in een royal plooi.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Klinkt als Sanne Wallis de Vries die Beatrix nadoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |